Gå til innhold

Hodepine..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Disse finner man på Beate Uche butikkene til en MEGET gunstig pris.

Hmm... noe å tenke på å anskaffe!!

*s*

Gidder du å finne ut prisen hvis du skulle dette innom butikken en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    25

  • Amiga

    14

  • Lillelurven

    6

  • rufsetufsa

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest carlina

Hm, jeg er redd

Vi kommer til å dø

Får håpe det finnes

en gud som elsker oss

Gjør deg klar for flammene...

Sammen med de andre lammene...

Vi skal smelte sammen uten

skam...

Ok..Du skulle ta EN ibux ikke femten!! Ikke er du bare bakrus,men nå må du avruses også....Huffa mei..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Du skulle ta EN ibux ikke femten!! Ikke er du bare bakrus,men nå må du avruses også....Huffa mei..*s*

Hmmmmm og jeg som trodde at det var paralgin forte jeg skulle ta...

Fuck...

Er 5 av de mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte du var frisk igjen, men til neste gang kan jeg anbefale Ibux. 2 stykker i slengen sammen med 1 paracet gjør susen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du så da ut som en 14tiss på bildet, så du kan ikke være så gammel!

:)

Nå har ikke jeg sett det bildet, men hvis jeg hadde sendt inn et bilde fra jeg var 12, hadde du trodd jeg var 12 nå da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett det bildet, men hvis jeg hadde sendt inn et bilde fra jeg var 12, hadde du trodd jeg var 12 nå da? :-)

Det hadde jeg selvfølgelig trodd! :)

Men jeg forventer for øvrig et bilde av deg etterhvert, i og med at du har sett av meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg selvfølgelig trodd! :)

Men jeg forventer for øvrig et bilde av deg etterhvert, i og med at du har sett av meg! :)

Har ikke scanner. Heller ingen nye bilder.

Det får vente.

Eller jeg kan si fra hva jeg går med neste gang jeg skal på Liertoppen, så kan du komme innom og se meg. ;-)

Var det bra i går, forresten?

Ser du var sent hjemme, du ligger nok med hodepine igjen nå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke scanner. Heller ingen nye bilder.

Det får vente.

Eller jeg kan si fra hva jeg går med neste gang jeg skal på Liertoppen, så kan du komme innom og se meg. ;-)

Var det bra i går, forresten?

Ser du var sent hjemme, du ligger nok med hodepine igjen nå... :-)

Neida, formen min er faktisk helt ok.

Meget bra av en eller annen merklig grunn, men jeg sov jo helt til nå!

Nå skal jeg ha en grandis til frokost, og det skal bli godt :)

Jeg var faktisk med en kompis til Liertoppen for ikke lenge siden, og han skulle faktisk ditt utelukkende for å se på damene.

Mye snertne damer på Liertoppen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, formen min er faktisk helt ok.

Meget bra av en eller annen merklig grunn, men jeg sov jo helt til nå!

Nå skal jeg ha en grandis til frokost, og det skal bli godt :)

Jeg var faktisk med en kompis til Liertoppen for ikke lenge siden, og han skulle faktisk ditt utelukkende for å se på damene.

Mye snertne damer på Liertoppen! :)

Man drar da ikke til Liertoppen for å se på damer, vel? Hva gjør han om han finner ei han liker, går bort og presenterer seg??

Hvordan var det ellers i går, fikk du rota deg bort i noen damer? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man drar da ikke til Liertoppen for å se på damer, vel? Hva gjør han om han finner ei han liker, går bort og presenterer seg??

Hvordan var det ellers i går, fikk du rota deg bort i noen damer? ;-)

Neida, han dro ikke til Liertoppen for å se på damene, men vi hadde et ærend der og tuslet litt rundt på senteret i varmen, drakk en cola, og slappet av :)

Nei, rotet meg ikke borti noen damer i går. Faktisk var det ganske labert i forhold til å treffe nye folk der, rett og slett fordi det hele tiden skjedde ting, området der var veldig stort så folka ble noe spredd, og vi i vennegjengen holdt oss stort sett sammen, i nærheten av baren :)

Dro hjem til et alt for uanstendig tidspunkt da det stengte klokken 01.30 (noe som selvsagt er alt for tidlig), og var vel hjemme ved 4-tiden, etter å ha sitti ute i varmen og hatt en lengre prat med en tidligere elskerinne om hennes gutteproblemer.

Jeg er visst jævla god å ha når damene har problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han dro ikke til Liertoppen for å se på damene, men vi hadde et ærend der og tuslet litt rundt på senteret i varmen, drakk en cola, og slappet av :)

Nei, rotet meg ikke borti noen damer i går. Faktisk var det ganske labert i forhold til å treffe nye folk der, rett og slett fordi det hele tiden skjedde ting, området der var veldig stort så folka ble noe spredd, og vi i vennegjengen holdt oss stort sett sammen, i nærheten av baren :)

Dro hjem til et alt for uanstendig tidspunkt da det stengte klokken 01.30 (noe som selvsagt er alt for tidlig), og var vel hjemme ved 4-tiden, etter å ha sitti ute i varmen og hatt en lengre prat med en tidligere elskerinne om hennes gutteproblemer.

Jeg er visst jævla god å ha når damene har problemer :)

Sender deg en mail, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...