Gjest trrrish Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 Fant jeg ut igår! Da vet jeg at mitt problem er PMS!!!!!!!!!! Kan samtaleterapi hjelpe på PMS? HAHA 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 Det er EN ting jeg ikke kan unnvære. Det er EFAMOL. Nattlysolje.kapsler. Kjøpes i helsekost. Har prøvd å slutte gang på gang, men da blir PMS'en helt uutholdelig. Tror det er rett før innleggelse før hver mens. Det hjelper meg til å beholde forstanden, OGSÅ før mensen. Bare et tips. Har brukt det i sikekrt i år nå. 0 Siter
frosken Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 Dagens tips trrrish: Noter i kalenderen når du skal ha mens, slik at du kan forstå hvorfor du er så på "bærtur" de siste dagene før:-) Du spriter nå i alle fall opp hverdagen for oss andre som leser forum når du har pms...*s* God helg! 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 nå må jeg nesten le litt... vet du... du kan forsøke monofasiske p-piller mot pms.. jeg er et monster uten p pillene.. tok litt tid før det hjalp ca 3 mnd), bruker de kontinuerlig... du får stelle pent med deg selv nå da.. momse sjokolade og se film... klemz 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Det er EN ting jeg ikke kan unnvære. Det er EFAMOL. Nattlysolje.kapsler. Kjøpes i helsekost. Har prøvd å slutte gang på gang, men da blir PMS'en helt uutholdelig. Tror det er rett før innleggelse før hver mens. Det hjelper meg til å beholde forstanden, OGSÅ før mensen. Bare et tips. Har brukt det i sikekrt i år nå. SSRI (en gruppe antidepressiva) kan hjelpe på PMS, etter hva jeg har lest. Diskuter med legen din om det er noe som kan gjøres. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.