Gå til innhold

Hvordan ser du for deg alderdommen?


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lex Lea

Jeg kommer til å bli en sånn gammel raring som folk morer seg med historier om. Bor sikkert alene i et lite hus inni skogen med snåle planter, ubeskrivelig dilldall og spiller bare 80-talls musikk! *flire*

Nei, men seriøst - jeg frykter den tiden. Særlig hvis jeg skulle komme til å behøve litt proff omsorg, så er jeg engstelig. Heller dø brått enn å pines av norsk helsevesen i hvertfall!

Har du begynt på skolen enda forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bli en sånn gammel raring som folk morer seg med historier om. Bor sikkert alene i et lite hus inni skogen med snåle planter, ubeskrivelig dilldall og spiller bare 80-talls musikk! *flire*

Nei, men seriøst - jeg frykter den tiden. Særlig hvis jeg skulle komme til å behøve litt proff omsorg, så er jeg engstelig. Heller dø brått enn å pines av norsk helsevesen i hvertfall!

Har du begynt på skolen enda forresten?

Begynner på tirsdag.

*biter negler*

Det er KJEMPESKUMMELT, altså!

Nesten sånn vondt-i-magen-skummelt...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

millymollymandy

Sitter i min leilighet i Sør Afrika og skuerutover det indiske hav med laptop'en på fanget og sender e-mail til datteren som snart kommer nedover med mannen og de to barnebarna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg håper på er at jeg ikke blir avhengig av andre, hvis jeg lever så lenge da..... ellers har jeg ikke tenkt så mye på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Begynner på tirsdag.

*biter negler*

Det er KJEMPESKUMMELT, altså!

Nesten sånn vondt-i-magen-skummelt...

;-)

Det går sikkert kjempebra!! *smiler oppmuntrende* Bare vent, så skal du se du blir kjent med masse koselige folk også, og lærer masse nyttig og spennende! Jeg vil veldig gjerne ha rapport om hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med fire av fire besteforeldre som har blitt senil demente er det nok ikke mye håp for meg.. Har sagt til mistermannen at han skal skyte meg når jeg begynner å surre for mye, men regner egentlig med at jeg overlever ham (ingen i hans familie blir noe særlig over 60 år!). Så da er jeg vel på egenhånd da.. glemsk og senil på et gamlehjem. Hvis jeg har nok sparepenger skal jeg begynne med heroin, så får jeg tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med fire av fire besteforeldre som har blitt senil demente er det nok ikke mye håp for meg.. Har sagt til mistermannen at han skal skyte meg når jeg begynner å surre for mye, men regner egentlig med at jeg overlever ham (ingen i hans familie blir noe særlig over 60 år!). Så da er jeg vel på egenhånd da.. glemsk og senil på et gamlehjem. Hvis jeg har nok sparepenger skal jeg begynne med heroin, så får jeg tiden til å gå.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, med fire av fire besteforeldre som har blitt senil demente er det nok ikke mye håp for meg.. Har sagt til mistermannen at han skal skyte meg når jeg begynner å surre for mye, men regner egentlig med at jeg overlever ham (ingen i hans familie blir noe særlig over 60 år!). Så da er jeg vel på egenhånd da.. glemsk og senil på et gamlehjem. Hvis jeg har nok sparepenger skal jeg begynne med heroin, så får jeg tiden til å gå.

Så kan du leke at du er 17 år igjen! :-) I min familie er det altzheimer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ment som en spøk en gang. :-)

skal besøke deg på heimen jeg gyrken, og jeg skal alltids få ordnet det slik at du kan få tatt deg en tripp. *snill pike*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal besøke deg på heimen jeg gyrken, og jeg skal alltids få ordnet det slik at du kan få tatt deg en tripp. *snill pike*

Ja? Jeg skjønner at du har tenkt å holde formen - lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...