Gå til innhold

sdd og sing


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Ja, hun løy ikke, men dette er så lenge siden at det godt kan være at hun ikke er det lenger..

Men samme det, jeg kan ikke fortelle hvem det er, og dessuten synes jeg ikke det er relevant heller. I tillegg så gjør jo webbisene egentlig en helt grei jobb, sånn til tross for en og annen pms-sletting! :)

Nå må det for øvrig sies at det så vidt meg bekjent er langt mer enn en webbis.

Det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er meg.

Det burde jeg ha skjønt for lenge siden. Hvorfor ellers er ikke inlegget ditt om shandy sletta fra psykforum? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg.

Siden du innrømmer det så får jeg vel fortelle henne at det faktisk er det!

Du har tidenes beste alibi, det skal du ha, i og med at du ofte kaster ut deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da koselig :)

Men jeg tenkte for øvrig at jeg skulle presse Singularity litt for å finne ut hvem de andre webbisene er :)

Mistenker noen ganger at han er en selv...:)

Den tanken har jo slått meg en og annen gang også. Du får tyne han litt. Eller gå hardere til verks. Balltre, kanskje? Veit du hvor han bor? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da koselig :)

Men jeg tenkte for øvrig at jeg skulle presse Singularity litt for å finne ut hvem de andre webbisene er :)

Mistenker noen ganger at han er en selv...:)

Det er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du innrømmer det så får jeg vel fortelle henne at det faktisk er det!

Du har tidenes beste alibi, det skal du ha, i og med at du ofte kaster ut deg selv :)

Jepp, det er jo en genial gest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken har jo slått meg en og annen gang også. Du får tyne han litt. Eller gå hardere til verks. Balltre, kanskje? Veit du hvor han bor? ;o)

Ja, sånn ca, så jeg kan nok ta han litt, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han.

Isåfall så har han noen smarte alibier han også, i og med at jeg har sett han diskutere med webbis og stilt spørsmål ved diverste, ved flere anledninger.

Men jeg mener.. når du er det så kan nok han også være det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall så har han noen smarte alibier han også, i og med at jeg har sett han diskutere med webbis og stilt spørsmål ved diverste, ved flere anledninger.

Men jeg mener.. når du er det så kan nok han også være det :)

Jepp, vi er kollegaer og et godt team. Vi utfyller hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vi er kollegaer og et godt team. Vi utfyller hverandre.

Du er lissom sånn Bad Cop, mens han er sånn Good Cop, og på den måten får dere ordnet opp i alt som heter ulumskheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lissom sånn Bad Cop, mens han er sånn Good Cop, og på den måten får dere ordnet opp i alt som heter ulumskheter?

Korrekt observert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på noe sånt på et halvt år, så det kan nok drøye litt det, jo..:)

Hmm... Bedre å oppsøke han hjemme da kanskje.

Jeg vurderer om jeg skal dra hjem fra jobben snart eller sitte litt til og håve inn mer overtidstimer. Styremøter tar forferdelig lang tid noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Bedre å oppsøke han hjemme da kanskje.

Jeg vurderer om jeg skal dra hjem fra jobben snart eller sitte litt til og håve inn mer overtidstimer. Styremøter tar forferdelig lang tid noen ganger...

Sitter du i styremøte og skriver på dol?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du i styremøte og skriver på dol?? :)

Selvsagt. ;o) Neida, orka ikke sitte og høre på dem diskutere ordlyden i nye søknadsskjemaer, derfor satte jeg meg på kontoret for å jobbe litt. Men er ferdig nå. Venter bare på at de skal bli ferdige for å ta en liten øl etterpå. men det ser ut til å drøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...