vin Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Hadde meg en kopp kaffe i dag tidlig og tenkte at det hadde vært godt med en til nå! Men ; kaffekjelen var borte , stod ikke på trakteren.... Og hvor fant jeg den til _slutt_? Joda i kjøleskapet *himler* Herregud , hva feiler det meg? PS: I helga hadde jeg lagt en pakke røyk i kjøleskapet også! (Kjøleskapfetisje?) 0 Siter
nolte Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Kom på noe.... Jeg spurte min eks en gang, om hun hadde sett lommeboka mi... "ja, den tror jeg ligger i kjøleskapet..." 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 ....nei den fetisjen kan du først skryte av når du finner deg selv og vibratoren din i kjøleskapet....;-) Seksuelt frustrert er kanskje en mer nærliggende diagnose? ;-) 0 Siter
Gjest marengsen Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Du går me håve unna armen .... 0 Siter
tiliti Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Røyken holder seg bedre i kjøleskapet, så det er helt greit, så lenge du ikke har tent på den fra før :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.