mum Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Jeg har bestilt reise til Praha i oktober, men er usikker på om det er noe vits i å reise så kort tid etter flommen.Reisebyrået var ikke behjelpelig med å vurdere situasjonen. Hva hadde du gjort? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Sjekk hvor lenge du kan vente med avbestillingen uten å tape på det. Så følger du med på nyhetene fram til fristen nærmer seg. Du bør jo ikke bestemme deg nå hvis du ikke drar før i oktober. 0 Siter
Mamta Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Jeg hadde ikke reist, hvis usikkerheten var så stor at heller ikke reisebyrået var istand til å si noe om risikoen/ ulempene ved å reise så kort tid etter flommen. mvh 0 Siter
mum Skrevet 19. august 2002 Forfatter Skrevet 19. august 2002 Skiftet reisemål! Takk for synspunkter. Jeg kommer nok til å bytte reisemål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.