Gå til innhold

Varmt, varmt, varmt......


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Tror jeg kreperer snart. Ikke for å klage men det hadde gjort seg med et par dager med skyet vær, og et par og tyve grader.

*stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Det blir kaldere fra onsdag, ihvertfall her i Trøndelag.. Det blir herlig.

Vil ha høstvær med regn og vind og pledd inne... Det kommer vel garantert til slutt og da maser vi om sola igjen.. Jaja, bra vi bor i Norge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Enig! Det blir kaldere fra onsdag, ihvertfall her i Trøndelag.. Det blir herlig.

Vil ha høstvær med regn og vind og pledd inne... Det kommer vel garantert til slutt og da maser vi om sola igjen.. Jaja, bra vi bor i Norge da.

Det er noe så inn i helvete varmt...strofner snart..Det verste er at man blir så forbandet amper..*peser*

*pokker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe så inn i helvete varmt...strofner snart..Det verste er at man blir så forbandet amper..*peser*

*pokker*

Klarer ikke å opparbeide meg de store følelsene i varmen, jeg.. Men det hørtes slitsomt ut å være sinna i varmen, det er sikkert.. ;)

Litt dumt for meg forresten, skal jo straks til å lage barn, det får se å bli bedre temperaturer innen de dagene så vi kan få opp lidenskapen her..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Det er noe så inn i helvete varmt...strofner snart..Det verste er at man blir så forbandet amper..*peser*

*pokker*

Jeg blir småkvalm og urven av for mye varme. Orker ingenting og går bare rundt og peser. På jobb sitter klærne fast til kroppen. Det skulle ikke være lov å jobbe i slikt vær. Nei, det skulle det ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Klarer ikke å opparbeide meg de store følelsene i varmen, jeg.. Men det hørtes slitsomt ut å være sinna i varmen, det er sikkert.. ;)

Litt dumt for meg forresten, skal jo straks til å lage barn, det får se å bli bedre temperaturer innen de dagene så vi kan få opp lidenskapen her..... :)

Trodde varmen "virket" for de fleste når det gjelder laging av barn..?

Eller var det under kulde perioder at de fleste befruktningene skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde varmen "virket" for de fleste når det gjelder laging av barn..?

Eller var det under kulde perioder at de fleste befruktningene skjedde?

Sikkert under kuldeperioder.. Det går såvidt, da.. :)

Men det blir så mye søl og i tillegg svette og ja... Jeg synes det liksom holder med én, maks to dusjer om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Sikkert under kuldeperioder.. Det går såvidt, da.. :)

Men det blir så mye søl og i tillegg svette og ja... Jeg synes det liksom holder med én, maks to dusjer om dagen :)

He he...du får bukt med sølet ved å stå på huet etter kosen...Var ikke det en gang ett kjærring råd til de som vill bli gravid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...du får bukt med sølet ved å stå på huet etter kosen...Var ikke det en gang ett kjærring råd til de som vill bli gravid da?

Det funker bra det, eller, jeg står ikke helt på hodet da, men bena oppover, det må til ja! Men sølet renner jo ut igjen etterpå, likevel.. Eller er det råd å få for det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg klager så mye jeg lyster.

FOR varmt og FOR kaldt er like ille!!!

Nå vil jeg ha kjølig vær så det går an å få gjort noe i huset uten at alt du har på deg blir gjennomvått av svette. Hater det! Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det funker bra det, eller, jeg står ikke helt på hodet da, men bena oppover, det må til ja! Men sølet renner jo ut igjen etterpå, likevel.. Eller er det råd å få for det og?

Tja...det skulle ha eksistert en sak før å fjerne gørret før det renner ut..hmm at ingen har tenkt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja...det skulle ha eksistert en sak før å fjerne gørret før det renner ut..hmm at ingen har tenkt på det...

Her er det definitivt et marked, ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Enig, Snoops!

Det går til nød om man lar være å røre på seg.

*Sitte heeelt stille*

Jeg er klam over det hele enten jeg rører meg eller ikke. I kveld kommer søstersen og da skal vi drikke kald hvitvin ute på terassen....tjoooobiiinngggg.

Har mensen også, men ikke så mye. Kanskje de indre gemakker holder på å tørke inn, til slutt kommer livmor og eggstokker ut som støv. Det var en tanke.

*dåååååån*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg er klam over det hele enten jeg rører meg eller ikke. I kveld kommer søstersen og da skal vi drikke kald hvitvin ute på terassen....tjoooobiiinngggg.

Har mensen også, men ikke så mye. Kanskje de indre gemakker holder på å tørke inn, til slutt kommer livmor og eggstokker ut som støv. Det var en tanke.

*dåååååån*

Du hadde sikkert tatt deg godt ut som mumie også.

*Trøste*

Skal på tidlig vakt i morgen, håper det blir snøstorm med orkan i kasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Du hadde sikkert tatt deg godt ut som mumie også.

*Trøste*

Skal på tidlig vakt i morgen, håper det blir snøstorm med orkan i kasta.

Så et program om mumifisering i går, det gikk an å bevare de indre organer faktisk. Ikke at jeg har så mye bruk for den opplysningen akkurat....hehe.

Gamla på jobb slo etter meg i dag og men roet seg heldigvis fort. Ellers kan det hende jeg hadde vurdert litt haisommertendenser...*gnafs*.

Du har veldig lyst til å gå på jobb skjønner jeg. Har seinvakt i morgen jeg. Oppdaget plutselig at jeg skal på ekstravakt på onsdag og var på tur til å hisse meg opp. Men så til min store skrekk at jeg nederst i boka hadde satt meg opp som disponibel. Må jo ha vært bevisstløs da jeg skrev det. Men, men, gjort er gjort. Det er så vanskelig å gå i folk at jeg skal ta den uten å kny. Tapper til det siste... *hulk*.

Tror jeg kjøper en pizza fra pizzerian 20 meter bortenfor her.

Hva skal jeg ha på tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så et program om mumifisering i går, det gikk an å bevare de indre organer faktisk. Ikke at jeg har så mye bruk for den opplysningen akkurat....hehe.

Gamla på jobb slo etter meg i dag og men roet seg heldigvis fort. Ellers kan det hende jeg hadde vurdert litt haisommertendenser...*gnafs*.

Du har veldig lyst til å gå på jobb skjønner jeg. Har seinvakt i morgen jeg. Oppdaget plutselig at jeg skal på ekstravakt på onsdag og var på tur til å hisse meg opp. Men så til min store skrekk at jeg nederst i boka hadde satt meg opp som disponibel. Må jo ha vært bevisstløs da jeg skrev det. Men, men, gjort er gjort. Det er så vanskelig å gå i folk at jeg skal ta den uten å kny. Tapper til det siste... *hulk*.

Tror jeg kjøper en pizza fra pizzerian 20 meter bortenfor her.

Hva skal jeg ha på tro?

Faen, skulle ønske jeg hadde råd til å være dagdriver. Begynner å bli bittelitt tent på ev videreutdanning da.

Altså, pizza'n:

ananas

biffkjøtt

oliven

bacon

paprika

løk

hvitløk

scampi

chili

tomater

ost

*sulten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp kommet fra stranden, der var det også varmt. Det var en lettelse¨når det kom en og annen sky av og til. Her sitter jeg med kaldluftsvifta rett mot meg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...