Gå til innhold

Varmt, varmt, varmt......


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Faen, skulle ønske jeg hadde råd til å være dagdriver. Begynner å bli bittelitt tent på ev videreutdanning da.

Altså, pizza'n:

ananas

biffkjøtt

oliven

bacon

paprika

løk

hvitløk

scampi

chili

tomater

ost

*sulten*

Skal du videreutdanne deg til dagdriver? *ler* Kunne godt tenke meg videreutdanning, under forutsetning at jeg fikk lønn under utdanning. Har ikke råd til å betale slikt selv og er helt avhengig av lønna mi. Men lysten til å gjøre noe annet er absolutt til stede og har vært det i flere år.

Noe jeg må ha på pizza'n er løk, løk og atter løk. Det er et must. Og slik kebab eller hvitløksaus på er også godt, oppdaget jeg nylig.

*sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nettopp kommet fra stranden, der var det også varmt. Det var en lettelse¨når det kom en og annen sky av og til. Her sitter jeg med kaldluftsvifta rett mot meg.

:-)

Å varmere blir det utover i Oktober?:-))?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å varmere blir det utover i Oktober?:-))?

Det vet jeg ikke, men regner med at det ikke blir så stor forskjell. Nede på sydkysten blir det nok enda varmere, der du skal være er det litt vind på den tiden og det skal du være glad for! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Skal du videreutdanne deg til dagdriver? *ler* Kunne godt tenke meg videreutdanning, under forutsetning at jeg fikk lønn under utdanning. Har ikke råd til å betale slikt selv og er helt avhengig av lønna mi. Men lysten til å gjøre noe annet er absolutt til stede og har vært det i flere år.

Noe jeg må ha på pizza'n er løk, løk og atter løk. Det er et must. Og slik kebab eller hvitløksaus på er også godt, oppdaget jeg nylig.

*sikle*

Jeg får aldri nok av hvitløk!

Ang. videreutdanning; Dette blir et ledd i attføringsprosessen. Kan da ta andre typer jobber hvor jeg ikke er så avhengig av at bein og armer ikke alltid er på topp.

Trenger ingen videreutdanning i dagdriveri, der faller jeg inn under kategorien naturtalenter. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å klag, det blir fort kaldere igjen:-)) Nyter varmen som startet i februar , forsetter nå og varer langt ut i Oktober:-)) *glize*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...