Gå til innhold

Vondt i magen!


kie

Anbefalte innlegg

I morgen begynner det altså. Skolen...

Jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gruer meg til å vise meg blant alle som kommer rett fra videregående.

Overvektige, satte meg. (Hvorfor i himmelens navn begynte jeg ikke å slanke meg før!??)

Er nesten overbevist om at de kommer til å le av meg, at en stol kommer til å knekke under meg eller noe annet flaut skjer...

Eller at jeg ikke kommer i prat med noen. Og hvis jeg prøver, så sier jeg bare noe dumt. Kanskje alle kjenner alle der og jeg blir stående som et annet mehe...

Har så fryktelig lyst til å gjemme meg under dyna i morgen, men vet jeg vil angre bittert om jeg gjør det...

Skulle ønske jeg kunne ta dette som nettstudier...

*biter negler for harde livet*

Hva i helvete har jeg begitt meg inn på her??

Mvh

En kjempenervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    19

  • naiv

    2

  • libra

    2

  • Dorthe

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest carlina

Det går så fint så Kie,folk flest ser personene under utsendet...Vær deg selv du,så skal du se det ikke blir så ille.

Skulle du treffe på folk som kommer med en kommentar, får du tenke at det blir deres tap å ikke få kjenne en kuul person som meg...

*Lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå supert, ingen ting å grue seg for. Nå har jeg aldri vært på sykepleierskolen selv, men det må da være de mest omtenksomme, snille menneskene som skal bli sykepleiere? Det er helt sikkert mange på din alder, og andre, som er hyggelige og lette å prate med.. Om du ikke prater med noen første dagen så er jo ikke det verdens undergang heller. Det er jo ikke som videregående, liksom.. Lykke, lykke til!

Men det er jo litt deilig å grue seg, også da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg virkelig igjen fra da jeg begynte på skole for noen år siden.

Men alle gruer seg til første dagen :-). Etter et par dager har du sikkert funnet noen "trygge" å snakke med og så er alt så mye enklere.

Synes du er kjempeflink som orker å starte på skolen når du har flere barn. Jeg vet hvor slitsomt det kan være.

Så lykke til i morgen og prøv å ikke grue deg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fint så Kie,folk flest ser personene under utsendet...Vær deg selv du,så skal du se det ikke blir så ille.

Skulle du treffe på folk som kommer med en kommentar, får du tenke at det blir deres tap å ikke få kjenne en kuul person som meg...

*Lykke til*

Takk!

Skal prøve å huske på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå supert, ingen ting å grue seg for. Nå har jeg aldri vært på sykepleierskolen selv, men det må da være de mest omtenksomme, snille menneskene som skal bli sykepleiere? Det er helt sikkert mange på din alder, og andre, som er hyggelige og lette å prate med.. Om du ikke prater med noen første dagen så er jo ikke det verdens undergang heller. Det er jo ikke som videregående, liksom.. Lykke, lykke til!

Men det er jo litt deilig å grue seg, også da.. :)

Takk :-)

Joda, det var deilig å grueglede seg. Helt til nå.

Tviler på at jeg får sove i natt. *ler*

Men, dette er bare en av de tingene jeg bare må tvinge meg til. Jeg ville hatt det fælt med meg selv om jeg feiger ut nå.

Alternativet er jo ikke å være hjemme (som i permisjonen) men et yrke jeg hater.

Så dette _skal_ jeg.

*svelger tungt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg virkelig igjen fra da jeg begynte på skole for noen år siden.

Men alle gruer seg til første dagen :-). Etter et par dager har du sikkert funnet noen "trygge" å snakke med og så er alt så mye enklere.

Synes du er kjempeflink som orker å starte på skolen når du har flere barn. Jeg vet hvor slitsomt det kan være.

Så lykke til i morgen og prøv å ikke grue deg for mye.

Takk!

Prøver å huske på at det sikkert ikke bare er jeg som er nervøs.

Vel vel, om jeg så ikke blir kjent med en sjel så får jeg lov til å studere og det er jo flott i seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn tenker sikkert de fleste som skal begynne sammen med deg i morgen :-)

Sannsynligvis er det ingen som legger merke til deg en gang fordi alle har nok med seg selv og sin egen redsel for å være "feil" på en eller annen måte.

Husker min første forelesning på universitetet for 10 år siden. Jeg var helt sikker på at alle så rart på meg og lurte på hva ialllverden noe så dumt og teit som meg gjorde der. Noen månder senere snakket vi om den første forelesninga på kolokviegruppa og da kom det fram at så og si alle hadde hatt de tankene der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn tenker sikkert de fleste som skal begynne sammen med deg i morgen :-)

Sannsynligvis er det ingen som legger merke til deg en gang fordi alle har nok med seg selv og sin egen redsel for å være "feil" på en eller annen måte.

Husker min første forelesning på universitetet for 10 år siden. Jeg var helt sikker på at alle så rart på meg og lurte på hva ialllverden noe så dumt og teit som meg gjorde der. Noen månder senere snakket vi om den første forelesninga på kolokviegruppa og da kom det fram at så og si alle hadde hatt de tankene der :-)

Ja, det er det jeg prøver å si til meg selv.

Jeg er jo tross alt ikke verdens navle ;-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette kommer til å gå så fint så!

Jeg bor i en by hvor det faktisk er en sykepleieskole. Der er det damer i alle aldre. (kors på halsen) Jeg har sett elever med alle slags "rare" fasonger, godt voksne og yngre. Jeg tror den biten bør være den du gruer deg minst for.

Du kan grue deg litt for pugging og lesing :-) Det er lov :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-)

Joda, det var deilig å grueglede seg. Helt til nå.

Tviler på at jeg får sove i natt. *ler*

Men, dette er bare en av de tingene jeg bare må tvinge meg til. Jeg ville hatt det fælt med meg selv om jeg feiger ut nå.

Alternativet er jo ikke å være hjemme (som i permisjonen) men et yrke jeg hater.

Så dette _skal_ jeg.

*svelger tungt*

Å ikke gjøre det er ikke noe alternativ, nei, det har du rett i!

Skriv imorgen om hvordan det gikk da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Prøver å huske på at det sikkert ikke bare er jeg som er nervøs.

Vel vel, om jeg så ikke blir kjent med en sjel så får jeg lov til å studere og det er jo flott i seg selv!

Det finnes alltid en i klassen som passer for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har lært deg å kjenne som et ev dol's - og div andre fora's - flotteste mennesker. At du gruer deg er én sak, men jeg vedder alle pipene mine på at du blir en ressursperson for den skolen. Faen heller, hvem andre kan rolfe som deg?!

Lykke til, kie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, dette kommer til å gå så fint så!

Jeg bor i en by hvor det faktisk er en sykepleieskole. Der er det damer i alle aldre. (kors på halsen) Jeg har sett elever med alle slags "rare" fasonger, godt voksne og yngre. Jeg tror den biten bør være den du gruer deg minst for.

Du kan grue deg litt for pugging og lesing :-) Det er lov :-)

Lykke til!

Takk for beroligende svar :-)

Håper det ikke bare er fnisende sylfider der.

Blir nok mindre doling på meg nå som svangerskapspermisjonen er over, ja.

Men, i stedet for å våkne med vondt i magen fordi jeg skal på en jobb jeg ikke liker, sitte på bussen som kjører forbi sykepl.skolen og ønske av hele mitt hjerte at det var dit jeg skulle i stedet for den jobben jeg vantrivdes i...så skal jeg faktisk av og gå til sykepleieskolen nå.

Nei, hadde jeg feiga ut nå hadde jeg aldri tilgitt meg selv, tror jeg.

Så på skolen skal jeg.

*biter negler litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært deg å kjenne som et ev dol's - og div andre fora's - flotteste mennesker. At du gruer deg er én sak, men jeg vedder alle pipene mine på at du blir en ressursperson for den skolen. Faen heller, hvem andre kan rolfe som deg?!

Lykke til, kie!

*rolf*

Takk :-)

Men jeg tar meg best ut på nettet, altså!

I RL er jeg en sosial kløne som sier alle de gale tingene i streben etter å si _noe_ riktig. I allefall før jeg blir kjent med folk ;-)

Jaja, men jeg kan jo ikke bare "bo" her på DOL resten av livet heller. Så ut i "den store verden" må jeg.

*småhysterisk rolf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekompisen min begynte på sykepleien i en alder av 31.

Han endte med å gifte seg med en av medstudentene, hun er 8 år eldre enn han og omtrent dobbelt så stor...

Tror det kommer til å gå helt fint med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekompisen min begynte på sykepleien i en alder av 31.

Han endte med å gifte seg med en av medstudentene, hun er 8 år eldre enn han og omtrent dobbelt så stor...

Tror det kommer til å gå helt fint med deg :-)

Takk :-)

Godt å høre at andre slags folk enn meg går/har gått på sykepl.skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende svar :-)

Håper det ikke bare er fnisende sylfider der.

Blir nok mindre doling på meg nå som svangerskapspermisjonen er over, ja.

Men, i stedet for å våkne med vondt i magen fordi jeg skal på en jobb jeg ikke liker, sitte på bussen som kjører forbi sykepl.skolen og ønske av hele mitt hjerte at det var dit jeg skulle i stedet for den jobben jeg vantrivdes i...så skal jeg faktisk av og gå til sykepleieskolen nå.

Nei, hadde jeg feiga ut nå hadde jeg aldri tilgitt meg selv, tror jeg.

Så på skolen skal jeg.

*biter negler litt til*

Jeg VET du klarer det! Da jeg selv har tok litt etterutdanning, følte jeg meg som en idiot blant selvsikre unge damer.

Ok, de ledet på meg i begynnelsen til jeg ble varm i trøya. Da tok jeg dem igjen og gikk forbi. En kan komme langt med erfaring, logisk tenkning og vilje til å jobbe.

Gled deg du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...