Gå til innhold

FU: Sengetid


kie

Anbefalte innlegg

Hva skjer i morgen?

Mener du den siste setningen i mitt innlegg?

Den var på Kies orginale hovedinnlegg.(jeg har kopiert)

Jeg skal ikke noe spesielt i morgen og får ikke hetta hvis jeg forsover meg.... Ikke i overimorgen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    4

  • nick

    4

  • rufsetufsa

    4

  • Lionn

    4

Mest aktive i denne tråden

Mener du den siste setningen i mitt innlegg?

Den var på Kies orginale hovedinnlegg.(jeg har kopiert)

Jeg skal ikke noe spesielt i morgen og får ikke hetta hvis jeg forsover meg.... Ikke i overimorgen heller.

*Puster lettet ut*

Det er best å ikke skulle noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seint. Gjerne 1-2-3 tiden. I går la jeg meg klokka 1800, og sto opp klokka 12 i dag. Nå pleier jeg ikke vanligvis å sove 18 timer i strekk, men nå har jeg pådratt meg en eller annen underlig drittsykdom. Det har vært noen sånne etter at jeg ble ikkerøyker. Lykke til i morgen! De andre er like nervøse som deg, så bare ta det med ro. Nå skal jeg kose meg med en halvkilo piller men INGEN alkohol. Livet er tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seint. Gjerne 1-2-3 tiden. I går la jeg meg klokka 1800, og sto opp klokka 12 i dag. Nå pleier jeg ikke vanligvis å sove 18 timer i strekk, men nå har jeg pådratt meg en eller annen underlig drittsykdom. Det har vært noen sånne etter at jeg ble ikkerøyker. Lykke til i morgen! De andre er like nervøse som deg, så bare ta det med ro. Nå skal jeg kose meg med en halvkilo piller men INGEN alkohol. Livet er tøft!

*gisp*

Er du gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legger dere dere? Tja..alt mellom 2 og 5-6 ...

Tar det lang tid før dere sovner? Jeg bruker som regel litt tid på å sovne ja.

Har dere noen vaner, rutiner dere bare _må_ gjennomføre for å få sove? (Lese på senga e.l.)

Ja..setter alltid på film for å få sovne

Når må dere i seng for å være uthvilt neste morgen?

tja..kl 23 elns (og det skjer aldri)

Når står dere opp da?

Når sønnen min skal på skolen - ca kl 7. ellers kan jeg godt sove til 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gisp*

Er du gravid?

Antibiotika, pluss et assortert utvalg andre piller som jeg ikke har peiling hva er. Ingen av dem skal visstnok gi noe kick sammen med alkohol, så jeg tar det med ro. Nå skal jeg spise grønt eple. Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antibiotika, pluss et assortert utvalg andre piller som jeg ikke har peiling hva er. Ingen av dem skal visstnok gi noe kick sammen med alkohol, så jeg tar det med ro. Nå skal jeg spise grønt eple. Patetisk.

Det hadde jeg også dilla på første gangen jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også dilla på første gangen jeg var gravid.

Er det å nesten drite i buksa, ett av symptomene på graviditet? I så fall tror jeg jeg må en tur på apoteket i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg er til hverdags oppe kl 07. Hvis jeg sovner noe særlig senere enn 23 blir jeg trøtt om morgenen. Men av og til er det ikke til å unngå. Da må jeg ta det igjen med å legge meg kl 22 en kveld.

I helgene er jeg opp til mellom 24 og 02. Da sover jeg til 09 om morgenen.

Jeg har ingen ritualer (uten å pusse tennene da, men det regnet du vel ikke med). Det eneste er at nå jeg kommer sent hjem, MÅ jeg se litt TV før jeg legger meg. Greier ikke gå rett fra inngangsdøra via badet til senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å nesten drite i buksa, ett av symptomene på graviditet? I så fall tror jeg jeg må en tur på apoteket i morgen.

Ja, det er et symptom som nesten garanterer din tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antibiotika, pluss et assortert utvalg andre piller som jeg ikke har peiling hva er. Ingen av dem skal visstnok gi noe kick sammen med alkohol, så jeg tar det med ro. Nå skal jeg spise grønt eple. Patetisk.

Er ikke litt uvirksom cognac bedre, tro?

Dyrdoktorene strides, men man må jo holde med de "gode"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke litt uvirksom cognac bedre, tro?

Dyrdoktorene strides, men man må jo holde med de "gode"...

Cognac er alltid bedre! Om det er så fornuftig derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seint. Gjerne 1-2-3 tiden. I går la jeg meg klokka 1800, og sto opp klokka 12 i dag. Nå pleier jeg ikke vanligvis å sove 18 timer i strekk, men nå har jeg pådratt meg en eller annen underlig drittsykdom. Det har vært noen sånne etter at jeg ble ikkerøyker. Lykke til i morgen! De andre er like nervøse som deg, så bare ta det med ro. Nå skal jeg kose meg med en halvkilo piller men INGEN alkohol. Livet er tøft!

Takk :-)

Og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og derfor er det veldig viktig å ta runken før bønnen.

Hvis ikke må man jo be om igjen :)

Stygt å be med klissete hender. *usj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Når legger dere dere?

Kan legge meg 21.30 og 00.30 - kommer an på hvor trøtt jeg er. Pleier som regel å køye sånn ca. 23.

Tar det lang tid før dere sovner?

Hender, men sjelden. Har som regel durma litt på sofaen først, så da sovner jeg med en gang.

Har dere noen vaner, rutiner dere bare _må_ gjennomføre for å få sove? (Lese på senga e.l.)

Pusse tenner... Thats it!

Når må dere i seng for å være uthvilt neste morgen?

Det kommer an på når jeg skal opp, og hva jeg skal dagen etter. Når jeg jobber må jeg sovne senest 12.00 for å være opplagt dagen etter.

Når står dere opp da?

Står opp mellom 8.30 - 7.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...