Gå til innhold

Blir du kvalm av homser som kysser?


pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    4

  • Bassisten

    4

  • carma

    4

  • Lionn

    4

Mest aktive i denne tråden

"Hvis jeg syntes det er ekkelt, men ikke fornærmer noen - hva da?"

Då plagar du ingen. Eg legg meg ikkje opp i det.

"Jeg kan vel få ha en mening, så lenge jeg ikke gir utrykk for det, eller hva? "

Sjølvsagt, men du skreiv jo nettopp at du ville sagt frå på ein mindre pen måte dersom du såg det?

"Hva med mine barn?"

Ja det kan du spørre om. Kva om nokre av barna dine veks opp og finn ut at dei er homofile?

"Heldigvis har jeg bil selv og kan skåne dem så godt jeg kan. Jeg vil ikke at mine barn skal se sånt ! "

Ja røm shandy. Røm vekk frå alt unormalt.

"Hva med TV serier? Hva svarer du når "hvorfor kysser en mann en mann" "

Då ville eg svart at det er fordi dei er glade i kvarandre. Det er jo faktisk difor dei gjer det. - På same vis som eg kyssar kjæresten min.

"Hold all dritten innenfor døra !"

Etter mitt syn er 1800-talshaldningar noko dritt, så då håpar eg du tar konsekvensen av det.

"Ingen normale har bedt om å se det. "

Kva er normalt? Håpar endeleg du ikkje har oral sex med kjæresten din. Det var IKKJE sett på som normalt for nokre år sidan..

Tenk hvis hun har analsex!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg syntes det er ekkelt, men ikke fornærmer noen - hva da?

Jeg kan vel få ha en mening, så lenge jeg ikke gir utrykk for det, eller hva? Hva med mine barn?

Heldigvis har jeg bil selv og kan skåne dem så godt jeg kan. Jeg vil ikke at mine barn skal se sånt !

Hva med TV serier? Hva svarer du når "hvorfor kysser en mann en mann"

Hold all dritten innenfor døra !

Ingen normale har bedt om å se det.

Det er sånne som deg som gjør det vanskelig å leve for de som ikke faller innenfor A4-rammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...

I ditt første innlegg brauter du ut om hvor forferdelig det er å se to menn kysse og hva du i så fall ville gjort:

"Jo og hadde jeg sett noe sånt, hadde jeg faen ta meg sagt ifra - på en lite pen måte."

I ditt andre innlegg går du til angrep på Bassistens innlegg med følgende argumenter:

"Hvis jeg syntes det er ekkelt, men ikke fornærmer noen - hva da?

Jeg kan vel få ha en mening, så lenge jeg ikke gir utrykk for det, eller hva?"

Litt vanskelig å få bestemt seg eller...?

Nei, jeg har ikke problemer med å bestemme meg, men et sted får grensen gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skal ikke minoriteten bøye seg for majoriteten?."

Jeg vil bare påpeke at det fødes flere jenter enn gutter, og at kvinner lever lengere enn menn. Ut fra det så trekker jeg den konklusjonen at kvinner er i flertall i samfunnet vårt, og jeg vil da anta at med din holding så er det bare for meg å si piss-off, og så stikker du selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne som deg som gjør det vanskelig å leve for de som ikke faller innenfor A4-rammen.

A4 rammen til shandy er det pokker ta meg ikke mange som kommer inn under uansett, en kan jo ikke engang ha strekkmerker, cellulitter og kraftig beinbygning der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4 rammen til shandy er det pokker ta meg ikke mange som kommer inn under uansett, en kan jo ikke engang ha strekkmerker, cellulitter og kraftig beinbygning der.

Nettopp. Håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på film i hver fall, men uvant er det, har aldri sett noen homser som kysser utenom på film.

Jeg hadde verdens koseligste homsepar til naboer for noen år siden men de klinte aldri foran naboene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg var litt sjokkert da min beste venn plutselig bestemte seg for å komme ut av skapet ved å råkline med en kar hele kvelden - hjemme hos meg - på en fest.. Men kvalm? Neida. Det er ikke noen stor sak, og de som ikke er vant til det enda de blir det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke minoriteten skal bøye seg for majoriteten, nei. Hvertfall ikke i slike ting. Skal alle bare "follow the crowd" - tenk så kjedelig.

Men, nei, jeg nistirrer ikke hvis to homser kysser. Men jeg synes det er tøft og bra at de tør å vise at de er glad i hverandre. Er det bare hetrofil kjærlighet som ikke bare er begrenset til hjemmets fire vegger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Nei, jeg blir ikke kvalm av to menn som kysser hverandre.

Har ikke de lov til å vise sin kjærlighet for hverandre i likhet med alle andre?

Homser er også mennesker og de er ikke så annerledes. De liker bare å være sammen med sitt eget kjønn på en litt mer intim måte.

Det er ikke forbudt det og jeg synes jammen meg at de kan få lov til å kysse hverandre, holde hende, danse på nattklubb o.l. uten at folk skal se på dem med avsky.

Vi lever tross alt i år 2002 og jeg trodde virkelig verden var kommet lenger enn dette her når det gjelder homofili.

Og jeg har ikke noe så si når det gjelder bildet på bladet, for det bryr meg ikke.

Det er bare et bilde av to menn som kysser. Så forferdelig farlig altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Jo og hadde jeg sett noe sånt, hadde jeg faen ta meg sagt ifra - på en lite pen måte.

Liker ikke hetrofile heller som spiser hverandre opp i all offentlighet, men tross alt, det er noe annet og ganske romantisk.

Homofilie og heterofile som spiser hverandre opp er ikke noe romantisk og det er ikke noe som helst forskjell mellom de to parene som spiser hverandre opp.

Uansett om det er et homofilt par eller heterofilt par, så har de like mye rett til å vise sin kjærlighet og gi hverandre kyss på kinnet/munnen, klemme hverandre og holde hender.

Hvis det plager deg så mye, så snu deg neste gang da.

Hva andre folk gjør har ikke du noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Hvis jeg syntes det er ekkelt, men ikke fornærmer noen - hva da?

Jeg kan vel få ha en mening, så lenge jeg ikke gir utrykk for det, eller hva? Hva med mine barn?

Heldigvis har jeg bil selv og kan skåne dem så godt jeg kan. Jeg vil ikke at mine barn skal se sånt !

Hva med TV serier? Hva svarer du når "hvorfor kysser en mann en mann"

Hold all dritten innenfor døra !

Ingen normale har bedt om å se det.

Nei, man må jo ikke la barn se sånt for da blir de jo ødelagt for livet, ikke sant?

Jeg har barn selv og jeg kommer til å forklare dem hvorfor en mann kysser en annen mann. Det er ikke all verden å styre på for.

Jeg kan si det samme om heterofile: hold all dritten innenfor døren! Jeg vil ikke at mine barn skal se noe så ekkelt!

Herregud, vi lever i år 2002. Om homofile kysser hverandre på åpen gate så er ikke det din sak.

Og dessuten så kan et av dine barn bli homofil. Hva gjør du da? Kaster h*n ut?

Mitt barn kan også bli homofil. Men det gjør meg ingenting, for jeg vil elske dem like mye.

Men nå vil vel du si at det skjer ikke, men det vet ikke du med sikkerhet, så du kan ikke uttale deg om det heller desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...