Gå til innhold

Blir du kvalm av homser som kysser?


pirko

Anbefalte innlegg

Nei.

Og vet du hva, jeg er temmelig sikker på at de fleste heterofile menn, hadde siklet, om det var to kvinner som gjorde det.

Hæregud, en kvisete umoden militærgut, veel,noen av dem bare er slik.

Voksne menn derimot, burde ha vett tilå se at det er adskillig mange andre ting i verden som er mer avskyelig, enn at to av samme kjønn viser sin kjærlighet...eller begjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • shandy

    4

  • Bassisten

    4

  • carma

    4

  • Lionn

    4

Mest aktive i denne tråden

Hvis de står ok råkliner rett foran meg, ja - men jeg blir like kvalm om det er to heterofile som gjør det....

Kyssing er greit, råklining kan man gjøre når man er alene - uansett om man er homofil eller heterofil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Nei, jeg blir ikke kvalm. Men jeg syns minoriteten kan følge omtrent samme normer som majoriteten når det gjelder klining o.l.... Dvs vise litt diskresjon.

Man kan selvsagt ikke lage egne regler for hvordan homofile skal få lov til å oppføre seg, det er jo diskriminering.

Egentlig er det vel de homofobe som er i ferd med å bli en minoritet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og det er fordi jeg er er hetero selv. Om vi sitter og ser på tv f.eks - og to jenter kysser, eller to menn - så skriker vi alle i stua - voksne og barn ;"ÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!"

Ikke dermed sagt at folk ikke skal få lov til å kline, -jeg roper det ut uansett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis jeg syntes det er ekkelt, men ikke fornærmer noen - hva da?"

Då plagar du ingen. Eg legg meg ikkje opp i det.

"Jeg kan vel få ha en mening, så lenge jeg ikke gir utrykk for det, eller hva? "

Sjølvsagt, men du skreiv jo nettopp at du ville sagt frå på ein mindre pen måte dersom du såg det?

"Hva med mine barn?"

Ja det kan du spørre om. Kva om nokre av barna dine veks opp og finn ut at dei er homofile?

"Heldigvis har jeg bil selv og kan skåne dem så godt jeg kan. Jeg vil ikke at mine barn skal se sånt ! "

Ja røm shandy. Røm vekk frå alt unormalt.

"Hva med TV serier? Hva svarer du når "hvorfor kysser en mann en mann" "

Då ville eg svart at det er fordi dei er glade i kvarandre. Det er jo faktisk difor dei gjer det. - På same vis som eg kyssar kjæresten min.

"Hold all dritten innenfor døra !"

Etter mitt syn er 1800-talshaldningar noko dritt, så då håpar eg du tar konsekvensen av det.

"Ingen normale har bedt om å se det. "

Kva er normalt? Håpar endeleg du ikkje har oral sex med kjæresten din. Det var IKKJE sett på som normalt for nokre år sidan..

God morgen.

"Ja det kan du spørre om. Kva om nokre av barna dine veks opp og finn ut at dei er homofile?"

Vel, så får det bli deres sak og jeg er like glad i dem uansett. Jeg tolerer derimot ikke at de sitter med sin utvalgte å kliner i min sofa.

"Heldigvis har jeg bil selv og kan skåne dem så godt jeg kan. Jeg vil ikke at mine barn skal se sånt ! "

"Ja røm shandy. Røm vekk frå alt unormalt."

Jeg rømmer ikke, men forlanger som deg - normal folkeskikk.

"Hva med TV serier? Hva svarer du når "hvorfor kysser en mann en mann"

De vet alt om det der, men syntes ikke det ser særlig delikat ut. Det syntes ikke jeg heller og det kan jeg vel få lov til å mene?

Det går vel ann for dem også å oppføre seg og ikke dra det til det ytterste. Det virker mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen.

"Ja det kan du spørre om. Kva om nokre av barna dine veks opp og finn ut at dei er homofile?"

Vel, så får det bli deres sak og jeg er like glad i dem uansett. Jeg tolerer derimot ikke at de sitter med sin utvalgte å kliner i min sofa.

"Heldigvis har jeg bil selv og kan skåne dem så godt jeg kan. Jeg vil ikke at mine barn skal se sånt ! "

"Ja røm shandy. Røm vekk frå alt unormalt."

Jeg rømmer ikke, men forlanger som deg - normal folkeskikk.

"Hva med TV serier? Hva svarer du når "hvorfor kysser en mann en mann"

De vet alt om det der, men syntes ikke det ser særlig delikat ut. Det syntes ikke jeg heller og det kan jeg vel få lov til å mene?

Det går vel ann for dem også å oppføre seg og ikke dra det til det ytterste. Det virker mot sin hensikt.

Hehehehehe...

Du har kontrollen, hva...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit. Jeg har vært på homseklubb noen ganger, og det var ganske gøy, men litt rart å se på menn som klinte. Det syntes musikeren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo og hadde jeg sett noe sånt, hadde jeg faen ta meg sagt ifra - på en lite pen måte.

Liker ikke hetrofile heller som spiser hverandre opp i all offentlighet, men tross alt, det er noe annet og ganske romantisk.

Hadde jeg kysset min likekjønnede elskede, og du hadde sagt fra til meg på en lite pen måte, hadde jeg anmeldt deg for sjikane og diskriminering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden hvor tolerante folk er da!

Det er da bare ekkelt !

Det er ikke sikkert folk er tolerante. Å være tolerant betyr vel at man tolerer noe som egentlig ikke er så bra. Jeg er ikke tolerant overfor homofile, jeg blir bare overhode ikke plaget av å se to av samme kjønn gi hverandre et lite kyss. Men som flere er inne på, jeg blir da forlegen når folk råkliner i all offentlighet, uansett legning, utseende eller alder. Råklining er jeg tolerant overfor, homofili er bare greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men én i forsvaret som ble kvalm og kastet bladet er da vel ikke majoriteten? Hvorfor tror du det? Ok, du + én i forsvaret syntes det bildet var ekkelt, da.

Jeg vil nå tro at majoriteten ikke blir kvalm eller syns det er ubehagelig å se et bilde av noen som kysser, gutter eller ikke gutter?

JEG blir da ihvertfall ikke kvalm av slikt, antageligvis ville jeg syntes det var et hyggelig bilde, evt. stilt meg HELT likegyldig.

Det betyr ikke at jeg ville like å kysse en gutt selv, men herregud.

Utrolig hva man skal mene noe om.

Syns du virker anakronistisk, bakstrebersk og prippen, for ikke å snakke om han som tok opp dette i radionen. Man må da vel ha viktigere ting å irritere seg over, og som er langt mer ubehagelige. Hva med bilder av sultende barn i det sørlige Afrika for tiden? Det er ubehagelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det som regel er fint å se to som kysser uansett hvilket kjønn det er jeg.

Kanskje til og med litt ekstra pent med to gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Faktisk så har jeg aldri sett det.

Hadde nok ikke kastet opp, nei.

To russehomser gjorde det i 17. mai toget i Oslo, og til og med på TV. Fire unge damer i bunad som så på fra fortauet ble rasende, skreik i fistel og prøvde å fly på dem. Jeg antar de ikke trodde gutta var ordentlige homser, eller hva ? Underlig oppptrinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To russehomser gjorde det i 17. mai toget i Oslo, og til og med på TV. Fire unge damer i bunad som så på fra fortauet ble rasende, skreik i fistel og prøvde å fly på dem. Jeg antar de ikke trodde gutta var ordentlige homser, eller hva ? Underlig oppptrinn.

Det var ikke meg som var den ene unge kvinnen i bunad.....

Russeguttene kunne kanskje ha gjort det for å vekke litt oppsikt?

Hvis det var hensikten, så oppnådde de det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...