Gå til innhold

Alt var juks


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer da vel ikke som noen bombe at frøken Curtis har mer plastikk i kroppen enn Cher, så det der kan ikke sies å være revolusjonerende.

At dama til tider har vært noe inn i helvete sexy, det er det derimot ikke til å komme fra uansett hvor "fake" kroppen hennes måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da vel ikke som noen bombe at frøken Curtis har mer plastikk i kroppen enn Cher, så det der kan ikke sies å være revolusjonerende.

At dama til tider har vært noe inn i helvete sexy, det er det derimot ikke til å komme fra uansett hvor "fake" kroppen hennes måtte være.

Jo hun var lekker, men jeg gleder meg over det ironiske i at hun som var symbolet på den kvinnelige idealkroppen, ble et offer for seg selv, so to speak.. Alt er en illusjon, osv.

Det er klart de fleste av skuespillerne og modellene er operert, de fleste av dem har jo proporsjoner som ikke følger menneskelige lover. Vi andre kan jo få komme med et lite lettelsens sukk over at de perfekte ikke har det så perfekt.

(Selv synes jeg hun har/hadde en altfor maskulin kropp, da men. Uten at det har noe med saken å gjøre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo hun var lekker, men jeg gleder meg over det ironiske i at hun som var symbolet på den kvinnelige idealkroppen, ble et offer for seg selv, so to speak.. Alt er en illusjon, osv.

Det er klart de fleste av skuespillerne og modellene er operert, de fleste av dem har jo proporsjoner som ikke følger menneskelige lover. Vi andre kan jo få komme med et lite lettelsens sukk over at de perfekte ikke har det så perfekt.

(Selv synes jeg hun har/hadde en altfor maskulin kropp, da men. Uten at det har noe med saken å gjøre.)

Jeg synes for all del ikke at Jamie så strøken ut til enhver tid, selv på film, men jeg husker en og annen scene med henne, selv om jeg ikke helt kan plassere hvilken film det var (ikke Wanda..) hvor hun var noe inn i helvete strøken...

Jeg liker personlig mer naturlige kropper enn som så, og ville nok fått litt avsmak om jeg fant ut at dama hadde gjort alt mulig rart for å se bra ut.

Ikke pga hvordan hun så ut, men fordi hennes handlinger gjenspeiler mye av hennes personlighet, og en som er psykelig opptatt av sitt egen utseende ville blitt for mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da vel ikke som noen bombe at frøken Curtis har mer plastikk i kroppen enn Cher, så det der kan ikke sies å være revolusjonerende.

At dama til tider har vært noe inn i helvete sexy, det er det derimot ikke til å komme fra uansett hvor "fake" kroppen hennes måtte være.

Jepp, jeg husker ikke hva filmen heter, men hun spiller i en film sammen med Schwatrtzenegger, der hun forestiller en forsiktig kone, mens han er hemmelig agent uten hennes viten. Anyway, i den filmen får hun virkelig vist frem et stykke godt kirurgisk arbeid.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes for all del ikke at Jamie så strøken ut til enhver tid, selv på film, men jeg husker en og annen scene med henne, selv om jeg ikke helt kan plassere hvilken film det var (ikke Wanda..) hvor hun var noe inn i helvete strøken...

Jeg liker personlig mer naturlige kropper enn som så, og ville nok fått litt avsmak om jeg fant ut at dama hadde gjort alt mulig rart for å se bra ut.

Ikke pga hvordan hun så ut, men fordi hennes handlinger gjenspeiler mye av hennes personlighet, og en som er psykelig opptatt av sitt egen utseende ville blitt for mye for meg.

Bra :)

Egentlig litt rart det at jenter blir så selvkritiske når de ser en vakker kvinnekropp, mens en gutt bare trekker på skuldrene av å se en vakker mannskropp. Dere lar det ikke gå innpå dere på samme måte som noen jenter gjør.

Noen ganger er det en fordel å tilhøre "det enkle kjønn" -som jeg har begynt å kalle dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at hun var så fikset på. Pen er hun i hvert fall.

Medaljens bakside kan det vel kalles.

Ja, uff.. Unner henne ikke alkoholproblemene altså. Men det er litt gøy når sannheten kommer for en dag, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg husker ikke hva filmen heter, men hun spiller i en film sammen med Schwatrtzenegger, der hun forestiller en forsiktig kone, mens han er hemmelig agent uten hennes viten. Anyway, i den filmen får hun virkelig vist frem et stykke godt kirurgisk arbeid.... :-)

Det stemmer veldig bra!

Det var faktisk den filmen jeg siktet til, og noe av det som faktisk er sjarmerende her er at det er en av hennes "nyere" filmer, så hun er faktisk godt oppi åra i den filmen.

Det er imponerende med folk rundt 40 som ser så bra ut, uansett inngrep eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :)

Egentlig litt rart det at jenter blir så selvkritiske når de ser en vakker kvinnekropp, mens en gutt bare trekker på skuldrene av å se en vakker mannskropp. Dere lar det ikke gå innpå dere på samme måte som noen jenter gjør.

Noen ganger er det en fordel å tilhøre "det enkle kjønn" -som jeg har begynt å kalle dere. :)

Du har rett i det du skriver, bortsett fra at vi er det enkle kjønn. Dere er enkle, så enkle at alt blir vanskelig! :)

Det viktigste med en jente er utsråling og sjarm, og det betyr all verden.

Uten dette er hun ikke pen i mine øyne, uansett hvor bra hun ser ut (jeg kan f.eks. ikke fordra Lopez og Spears).

Hmmm det burde jeg kanskje skrevet til hun "klump" over her.. det med utstråling og sjarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i det du skriver, bortsett fra at vi er det enkle kjønn. Dere er enkle, så enkle at alt blir vanskelig! :)

Det viktigste med en jente er utsråling og sjarm, og det betyr all verden.

Uten dette er hun ikke pen i mine øyne, uansett hvor bra hun ser ut (jeg kan f.eks. ikke fordra Lopez og Spears).

Hmmm det burde jeg kanskje skrevet til hun "klump" over her.. det med utstråling og sjarm...

Lopez har da både sjarm, utstrålimg og former så det holder??

Lurer på hva dere legger i "utstråling", egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez har da både sjarm, utstrålimg og former så det holder??

Lurer på hva dere legger i "utstråling", egentlig..

Lopez har etter min mening 0 sjarm med hennes "se på meg holdning".

Formene skal jeg ikke diskutere i mot. De er trossalt flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopez har etter min mening 0 sjarm med hennes "se på meg holdning".

Formene skal jeg ikke diskutere i mot. De er trossalt flotte.

okei.. det er imaget hennes du ikke liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okei.. det er imaget hennes du ikke liker :)

Nei, det er utstrålingen hennes.

Sjarm og ustråling går i hverandre som hånd i hanske! :)

Jeg har aldri likt den typen damer. De som virkelig går rundt og tror de er noe pga hvordan de ser ut.

Takler dem bare ikke, og min erfaring er at sånne mennesker ikke har noe annet enn utseende å skilte med i utangspunktet, og de er dønn kjedelig personer med en latterlig holdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg husker ikke hva filmen heter, men hun spiller i en film sammen med Schwatrtzenegger, der hun forestiller en forsiktig kone, mens han er hemmelig agent uten hennes viten. Anyway, i den filmen får hun virkelig vist frem et stykke godt kirurgisk arbeid.... :-)

SANNE LØGNER :-) en av mine yndlingser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er utstrålingen hennes.

Sjarm og ustråling går i hverandre som hånd i hanske! :)

Jeg har aldri likt den typen damer. De som virkelig går rundt og tror de er noe pga hvordan de ser ut.

Takler dem bare ikke, og min erfaring er at sånne mennesker ikke har noe annet enn utseende å skilte med i utangspunktet, og de er dønn kjedelig personer med en latterlig holdning.

Jeg skjønner ikke hva du mener, jeg... når det gjelder Lopez altså, siden jeg går ut fra at du ikke har møtt henne?

Jeg synes hun har kjempesjarm og utstråling og ikke sånn "jeg er deilig"-typen. Men det blir jo bare min mening mot din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva du mener, jeg... når det gjelder Lopez altså, siden jeg går ut fra at du ikke har møtt henne?

Jeg synes hun har kjempesjarm og utstråling og ikke sånn "jeg er deilig"-typen. Men det blir jo bare min mening mot din :)

Ja, det blir nok min mening mot din, men det kan da ikke være mulig å se på den dama og se noe annet enn en ubeskrivelig innbilsk og lite jordnær holdning?

Mange gutter her er for øvrig enig med meg, jf. tidligere diskusjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok min mening mot din, men det kan da ikke være mulig å se på den dama og se noe annet enn en ubeskrivelig innbilsk og lite jordnær holdning?

Mange gutter her er for øvrig enig med meg, jf. tidligere diskusjoner :)

For meg er det mulig å se på henne og bare konstatere at hun er en vanvittig flott dame, men at hun jobber for hardt!

Innbilsk og lite jordnær kan jeg ikke se at hun er i nærheten av å være.. En venninne av meg ble sint hver gang Lopez var på Mtv, fordi hun er _for_ pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det mulig å se på henne og bare konstatere at hun er en vanvittig flott dame, men at hun jobber for hardt!

Innbilsk og lite jordnær kan jeg ikke se at hun er i nærheten av å være.. En venninne av meg ble sint hver gang Lopez var på Mtv, fordi hun er _for_ pen :)

Jeg synes ikke hun er _for_ pen. Hun er heller oppskrytt.

Det er nå min mening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...