Gå til innhold

Alt var juks


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Hun er nok ikke den eneste filmskuespilleren som har jukset. Slike mennesker lever mye av sitt utseende også.

Flott og tøft at hun står frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting hjelper, sier hun.

Ingenting hjelper når selvtilliten er på bånn likeven, trodde jeg hun mente. Altså, man kan være pen og rik og ulykkelig samtidig? Hva er nytt i det? Og hva er det du gosser deg over?

Jeg har alltid syns det var litt kult at ei så smart dame fikk være sex-symbol, uten å måtte blondere og fordumme seg. Komisk talent har hun også, og det er jaggu ikke mange morsomme kvinner i Hollywood.

Sender henne noen varme tanker, jeg. Håper hun får det bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting hjelper, sier hun.

Ingenting hjelper når selvtilliten er på bånn likeven, trodde jeg hun mente. Altså, man kan være pen og rik og ulykkelig samtidig? Hva er nytt i det? Og hva er det du gosser deg over?

Jeg har alltid syns det var litt kult at ei så smart dame fikk være sex-symbol, uten å måtte blondere og fordumme seg. Komisk talent har hun også, og det er jaggu ikke mange morsomme kvinner i Hollywood.

Sender henne noen varme tanker, jeg. Håper hun får det bedre!

Godter meg ikke over hennes personlige tragedie, men det ironiske i at hun som et ideal ble et offer for seg selv.

Det er slike historier som kan bidra til å nyansere bildet av den perfekte kvinnekroppen. Gjøre oss mindre kritiske til oss selv. Tilgi oss selv våre feil og mangler -slik hun nå har gjort, etter artikkelen å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godter meg ikke over hennes personlige tragedie, men det ironiske i at hun som et ideal ble et offer for seg selv.

Det er slike historier som kan bidra til å nyansere bildet av den perfekte kvinnekroppen. Gjøre oss mindre kritiske til oss selv. Tilgi oss selv våre feil og mangler -slik hun nå har gjort, etter artikkelen å dømme.

Du prøver deg friskt på et skikkelig hah!-innlegg, men blir for klok, snill, jennomtenkt og fornuftig til å følge opp. (been there, done that)

Jaja, sånn kan det gå. Dol ville være trist hvis alle var som oss, Seline.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver deg friskt på et skikkelig hah!-innlegg, men blir for klok, snill, jennomtenkt og fornuftig til å følge opp. (been there, done that)

Jaja, sånn kan det gå. Dol ville være trist hvis alle var som oss, Seline.

;-)

Høh!.. eller...

Ja, jeg er litt for mild og snill om dagen egentlig. Du gjennomskuet meg nok der. Men men.. Er det for sent å si at jeg gosser meg over at dama er alkoholisert og deprimert og at alle får sitt til slutt...? Ja, det er vel det... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh!.. eller...

Ja, jeg er litt for mild og snill om dagen egentlig. Du gjennomskuet meg nok der. Men men.. Er det for sent å si at jeg gosser meg over at dama er alkoholisert og deprimert og at alle får sitt til slutt...? Ja, det er vel det... *sukk*

*fnis*

Bare stå på, før eller seinere er det noen som tror du er skikkelig rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Godter meg ikke over hennes personlige tragedie, men det ironiske i at hun som et ideal ble et offer for seg selv.

Det er slike historier som kan bidra til å nyansere bildet av den perfekte kvinnekroppen. Gjøre oss mindre kritiske til oss selv. Tilgi oss selv våre feil og mangler -slik hun nå har gjort, etter artikkelen å dømme.

Heller et offer for den syke mediaverdenen som krever at kvinner har et slikt unaturlig lekkert utseende. Og som sprer det rundt til all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uff.. Unner henne ikke alkoholproblemene altså. Men det er litt gøy når sannheten kommer for en dag, da :)

Har i grunnen ikke sett så mye til henne, men trodde hun var så sunn ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer veldig bra!

Det var faktisk den filmen jeg siktet til, og noe av det som faktisk er sjarmerende her er at det er en av hennes "nyere" filmer, så hun er faktisk godt oppi åra i den filmen.

Det er imponerende med folk rundt 40 som ser så bra ut, uansett inngrep eller ikke :)

Sånn som meg, mener du?

En annen sak er at hun er en av de beste kvinnelige komedieskuespillerne. Goldie Hawn skal visstnok også være morsom, men jeg synes hun er masete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som meg, mener du?

En annen sak er at hun er en av de beste kvinnelige komedieskuespillerne. Goldie Hawn skal visstnok også være morsom, men jeg synes hun er masete.

Ja, nøyaktig sånne som deg, selv om jeg ikke aner så mye om hvordan du ser ut :)

Goldie Hawn er for tynn, og ser egentlig ikke ut, men jeg syntes hun var morsom når jeg var 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva er botex?

Det er sånn gift som noen damer sprøyter inn i huden for å lamme musklene, så man ikke får rynker. Ikke lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...