Gå til innhold

Henretting av pedofile mennesker


Gjest natolars

Anbefalte innlegg

Gjest natolars

Er det OK at pedofile mennesker henrettes på åpen gate?

Greit; pedofile begår fæle handlinger. Men er det bedre å være morder enn pedofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke greit at pedofile blir henrettet på åpen gate. Hvor var det jeg hørte om den saken? Der to fedre to saken i sine egne hender?

Vel i alle fall er det ikke greit, men jeg kan faktisk forstå handlingen. Men selv om jeg forstår den, forsvarer jeg den selvsagt ikke.

Men det er klart når en egens barn blir misbrukt så har man ett sinne og en aggresjon og ett ønske om virkelig å ta den personen som har påført barnet slike smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mot dødsstraff

Mord er grusomt uansett motiv.... Lett og si før man selv har opplevd noe, men jeg tror ingen ting kan få meg til og ville drepe ett annet menneske.

Jeg synes det og ta ett anet liv, om det måtte være mord eller avstraffelse er helt lavmål.

Vennlig hilsen en som er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortsatt mot dødstraff

Mord er grusomt uansett motiv.... Lett og si før man selv har opplevd noe, men jeg tror ingen ting kan få meg til og ville drepe ett annet menneske.

Jeg synes det og ta ett anet liv, om det måtte være mord eller avstraffelse er helt lavmål.

Vennlig hilsen en som er

Du siktet vel til saken i danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest abrigal

Det er gale!

Selv om pedofile "skader" barn så vil det ikke si at en hvilken som helst person skal kunne dømme personen.

Og å henrette folk synes jeg er feil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er selvfølgelig ikke greit, men jeg kan faktisk forstå de som tenker tanken på å drepe de som har skadet barnet ditt. Tror faktisk jeg ville tenkt samme tanken selv...

Om det er bedre å være morder enn å være pedofil? Tja...jeg syns det er mye mye verre å misbruke noen seksuelt enn å drepe et menneske som har misbrukt ungen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ville ikke gjort det selv

det er selvfølgelig ikke greit, men jeg kan faktisk forstå de som tenker tanken på å drepe de som har skadet barnet ditt. Tror faktisk jeg ville tenkt samme tanken selv...

Om det er bedre å være morder enn å være pedofil? Tja...jeg syns det er mye mye verre å misbruke noen seksuelt enn å drepe et menneske som har misbrukt ungen din.

øye for øye, tann for tann.....

Jeg klarer rett og slett ikke følge deg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øye for øye, tann for tann.....

Jeg klarer rett og slett ikke følge deg helt.

Jeg sa ikke at jeg ville gjort det samme selv, men at jeg ville tenkt tanken. Er det så uforståelig da? Syns ikke sånne krek fortjener å leve jeg da, men de hadde sluppet altfor lett unna om de bare ble drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick

Jeg sa ikke at jeg ville gjort det samme selv, men at jeg ville tenkt tanken. Er det så uforståelig da? Syns ikke sånne krek fortjener å leve jeg da, men de hadde sluppet altfor lett unna om de bare ble drept.

Fra et inscestutsatt barn da moren sa hun hadde lyst til å myrde faren:

Tenk så flaut å ha en overgriper til far og en morder til mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et inscestutsatt barn da moren sa hun hadde lyst til å myrde faren:

Tenk så flaut å ha en overgriper til far og en morder til mor.

Joda, det er helt sikkert grusomt det ..hvis man har blitt misbrukt av den ene av foreldrene og den andre har gjort seg til morder.

Men - man kan tenke tanken, men trenger ikke nødvendigvis si den høyt heller da. Jeg ser ikke noe galt i å tenke tanken om det kjæreste du har har blitt misbrukt. Nesten så jeg heller syns det er unormalt om man ikke får en eller annen kraftig reaksjon med ønske om at overgriper skal dø. Jeg har i alle fall ønsket mine overgripere død mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten nick

Joda, det er helt sikkert grusomt det ..hvis man har blitt misbrukt av den ene av foreldrene og den andre har gjort seg til morder.

Men - man kan tenke tanken, men trenger ikke nødvendigvis si den høyt heller da. Jeg ser ikke noe galt i å tenke tanken om det kjæreste du har har blitt misbrukt. Nesten så jeg heller syns det er unormalt om man ikke får en eller annen kraftig reaksjon med ønske om at overgriper skal dø. Jeg har i alle fall ønsket mine overgripere død mer enn en gang.

Jeg tenker tanken hele tiden når jeg tenker på overgriperen til mine barn.

Gid han døde så jeg slipper mere bråk med ham, Heldigvis har ungene blitt spart for å møte ham eller vite om alle problemene han skaper i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker tanken hele tiden når jeg tenker på overgriperen til mine barn.

Gid han døde så jeg slipper mere bråk med ham, Heldigvis har ungene blitt spart for å møte ham eller vite om alle problemene han skaper i etterkant.

Tror jeg har fortalt det mange ganger før her på DOL, men kan godt si det igjen. Eksen min (faren til sønnen min) har voldtatt og banket meg gjennom noen år. I 1998 døde han, og helt ærlig, jeg er ikke det minste lei for det. Det eneste han gjorde mot oss var faenskap allikevel. Men - selvfølgelig sier jeg ikke til sønnen min at jeg er glad for at han ikke er her mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick

Tror jeg har fortalt det mange ganger før her på DOL, men kan godt si det igjen. Eksen min (faren til sønnen min) har voldtatt og banket meg gjennom noen år. I 1998 døde han, og helt ærlig, jeg er ikke det minste lei for det. Det eneste han gjorde mot oss var faenskap allikevel. Men - selvfølgelig sier jeg ikke til sønnen min at jeg er glad for at han ikke er her mer.

Kan jeg få lov å si din heldiggris uten at det blir misforstått?

Overgriperen her i huset har vært svært uheldig i privatlivet i det siste. Huset brant ned, ektefellen forlot ham og han ble ranet.

Innrømmer at jeg fryder meg hver gang han er utsatt for noe dritt. Han eier ikke flisa i veggen lenger. HA-HA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få lov å si din heldiggris uten at det blir misforstått?

Overgriperen her i huset har vært svært uheldig i privatlivet i det siste. Huset brant ned, ektefellen forlot ham og han ble ranet.

Innrømmer at jeg fryder meg hver gang han er utsatt for noe dritt. Han eier ikke flisa i veggen lenger. HA-HA.

Selvfølgelig kan du si det :) Jeg syns så klart synd på familien hans som tar det ille, men for sønnen min og meg er jeg overbevist om at det er det beste som kunne skjedd. Ingen flere trusler - nå er vi trygge fra han. Men det hender at jeg får dårlig samvittighet for at jeg har så stygge tanker om han når jeg ser at familien hans tar det hardt..

Vet du, jeg skjønner deg godt, jeg. Tror jeg ville kost meg med tanken på at han fikk det jævlig tilbake. Det fortjener han jaggu :) hehe - ond jeg, tror jeg *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick

Selvfølgelig kan du si det :) Jeg syns så klart synd på familien hans som tar det ille, men for sønnen min og meg er jeg overbevist om at det er det beste som kunne skjedd. Ingen flere trusler - nå er vi trygge fra han. Men det hender at jeg får dårlig samvittighet for at jeg har så stygge tanker om han når jeg ser at familien hans tar det hardt..

Vet du, jeg skjønner deg godt, jeg. Tror jeg ville kost meg med tanken på at han fikk det jævlig tilbake. Det fortjener han jaggu :) hehe - ond jeg, tror jeg *s*

Godt å være litt ond av og til.

Selfølgelig fortjener han å ha det jævlig. Han har fått store psykiske problemer hører jeg. Håper han tipper over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være litt ond av og til.

Selfølgelig fortjener han å ha det jævlig. Han har fått store psykiske problemer hører jeg. Håper han tipper over.

Å tippe stort mer over enn han allerede har gjort er vel neppe mulig. Ingen normale mennesker misbruker barn! Blir så provosert når jeg hører om sånt...

Håper det går "bra" med dine barn nå - i den grad man har det bra etter noe sånt.

Forresten, da du skrev det første svaret til meg i stad var jeg overbevist om at du syntes jeg var grusomt ond. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten nick

Å tippe stort mer over enn han allerede har gjort er vel neppe mulig. Ingen normale mennesker misbruker barn! Blir så provosert når jeg hører om sånt...

Håper det går "bra" med dine barn nå - i den grad man har det bra etter noe sånt.

Forresten, da du skrev det første svaret til meg i stad var jeg overbevist om at du syntes jeg var grusomt ond. :)

Jeg synes du er grusomt ond *LOL* og det synes jeg er helt strålende.

Det går etter forholdene bra med barna, litt opp og ned, men stort sett bra. Den ene har litt problemer med aggressivitet mot kjæresten. Tenkte kanskje jeg skulle sende henne til en psykolog. Det går nemlig litt over stokk og stein etter min mening. Heldigvis er han en forståelsesfull fyr som har vært gjennom litt av hvert selv.

Må bare si at jeg skriver anonynt nå fordi hun kjenner nicket mitt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...