Gå til innhold

Henretting av pedofile mennesker


Gjest natolars

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke OK.

På den andre siden, virker det som autoritetene har problemer med å ta affære selv, så da er det kanskje ikke så rart at pårørende føler for litt vigilante-tilltak.

Strafferammer for pedofili,incest,vold og voldtekt er helt malplassert og på grensen til nasjonalsinnsykdom i sammenligning med straffer i f.eks narkotikasaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mord er grusomt uansett motiv.... Lett og si før man selv har opplevd noe, men jeg tror ingen ting kan få meg til og ville drepe ett annet menneske.

Jeg synes det og ta ett anet liv, om det måtte være mord eller avstraffelse er helt lavmål.

Vennlig hilsen en som er

Jo, hadde noen skjendet mine jenter så tror jeg sannelig jeg hadde vært i stand til å myrde, men jeg syns ikke det er riktig av meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mord er grusomt uansett motiv.... Lett og si før man selv har opplevd noe, men jeg tror ingen ting kan få meg til og ville drepe ett annet menneske.

Jeg synes det og ta ett anet liv, om det måtte være mord eller avstraffelse er helt lavmål.

Vennlig hilsen en som er

Selvfølgelig er det lavmål, men jeg sier som Flisa - hadde noen forbrutt seg mot ungene mine så hadde jeg hatt mektig lyst til å mishandle og evt. drepe dem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og eksen hadde garantert kverka den psykoen som hadde prøvd seg på vår datter ..ja..og amen...med de konsekvenser det ville få for oss..uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det vekker nok sterke følelser.

Scenario: en antatt pedofil ble tatt av dage, og etter sin død viste vedk seg å være uskyldig ? Sier vi bare: pytt-pytt, h*n KUNNE vært skyldig og det er bedre å ta en for mye !

En eldre menn i Danmark ble angrepet og stygt skadet etter beskyldninger om pedofili, han var uskyldig og ville bare hjelpe en liten jente som hadde falt og skadet kneet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...