Gå til innhold

Sliter dongeribuksene i lårene:(


Gjest irritert

Anbefalte innlegg

Gjest irritert

Jeg bruker Levis bukser og jeg har nå to som jeg har hadt i ett år. Begge to er slitt hull i sømmen i mellom lårne. Svært irriterende, men det er jo min feil da. Andre som er plaget med det samme som har tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    18

  • rufsetufsa

    3

  • flisa

    2

  • Lillelurven

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest irritert

Tør jeg foreslå en liten slankekur...? *dukker*

Ja det tørr du og jeg denger til og traff*s*

Men problemet er jo at jeg har lagt meg til en gange hvor jeg sliper lårene i hverandre, derfor jeg sliter hull i buksene:( Og jeg må jo ha bukser da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har et problem med treningsbuksene mine.

Etter at de er brukt en stund så blir det mange små hull foran pikken.

Jeg har prøvd å finne ut av dette, men jeg har nå - flere år etter første observarsjon - ikke kommet til bunns i dette mysteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nei, men jeg har et problem med treningsbuksene mine.

Etter at de er brukt en stund så blir det mange små hull foran pikken.

Jeg har prøvd å finne ut av dette, men jeg har nå - flere år etter første observarsjon - ikke kommet til bunns i dette mysteriet.

Er'n for kvass? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er'n for kvass? ;-)

Hehe, jeg har lurt på det selv.

Først trodde jeg at den logiske forklaringer var at ett eller annet treningsapparat var skylden, men jeg bruker ingen apparater som kan slite der nede.

Så det er rett og slett et mysterium!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har lurt på det selv.

Først trodde jeg at den logiske forklaringer var at ett eller annet treningsapparat var skylden, men jeg bruker ingen apparater som kan slite der nede.

Så det er rett og slett et mysterium!

Den vil uti frihet,sånn er det bare.

Les Greven av Monte Cristo du, så forstår du sikkert vennen din bedre.

Go morgen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Den vil uti frihet,sånn er det bare.

Les Greven av Monte Cristo du, så forstår du sikkert vennen din bedre.

Go morgen.....

Har jeg gått glipp av noe stort - bokstavelig talt - ved ikke å lese om greven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gått glipp av noe stort - bokstavelig talt - ved ikke å lese om greven?

He,he nei,da burde du søke på annen literatur*s*

Greven grov...*ler* seg ut, han måtte ut, tenkte pi**en til sdd kjente seg igjen..ehm, ok,jeg er ikke våken ennå:-)

*Henter mer kaffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

He,he nei,da burde du søke på annen literatur*s*

Greven grov...*ler* seg ut, han måtte ut, tenkte pi**en til sdd kjente seg igjen..ehm, ok,jeg er ikke våken ennå:-)

*Henter mer kaffe*

*Slenger over en kopp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil uti frihet,sånn er det bare.

Les Greven av Monte Cristo du, så forstår du sikkert vennen din bedre.

Go morgen.....

Den har jeg faktisk ikke lest.

Jeg bør vel lese den, for dette mysteriet har jeg tenkt på nå i flere år.

Jeg får det ikke ut av tankene, i tillegg til at disse buksene ikke er alt for billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Hehe, jeg har lurt på det selv.

Først trodde jeg at den logiske forklaringer var at ett eller annet treningsapparat var skylden, men jeg bruker ingen apparater som kan slite der nede.

Så det er rett og slett et mysterium!

Neida jeg vet svaret jeg...Det er for at du shaver deg,det lille som vokser ut er stritt og sliter sund buksa di!!

Er jeg ikke flink? ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida jeg vet svaret jeg...Det er for at du shaver deg,det lille som vokser ut er stritt og sliter sund buksa di!!

Er jeg ikke flink? ;0)

Tror du det vil bli bedre om jeg begynner å bruke undertøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Tror du det vil bli bedre om jeg begynner å bruke undertøy?

He he du kan jo prøve,men det er ikke sikkert det hjelper...=o)Stubber gnager igjennom alt...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har et problem med treningsbuksene mine.

Etter at de er brukt en stund så blir det mange små hull foran pikken.

Jeg har prøvd å finne ut av dette, men jeg har nå - flere år etter første observarsjon - ikke kommet til bunns i dette mysteriet.

Det er syrehøl - - - vask deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he du kan jo prøve,men det er ikke sikkert det hjelper...=o)Stubber gnager igjennom alt...=o)

Men du... dette har pågått i mange år, og jeg har bare shavet meg i snart 2 år... Så teorien er ikke holdbar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har selv vært inne på etsing, men denne teorien er heller ikke holdbar! :)

joda, den er det. Husk treningstøyet bruker du kun når du utsondrer som MEST svette og gørr...

MEN; det kan også være at buksa di er syntetisk - og at du er skjelven på handa - fordi du er sliten, og dermed søler små glør fra sigaretten! HUsker eksen hadde slike små hull i t-skjortene sine....det var glør som ikke syns,- men som gjør vei i vellinga likevel.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, den er det. Husk treningstøyet bruker du kun når du utsondrer som MEST svette og gørr...

MEN; det kan også være at buksa di er syntetisk - og at du er skjelven på handa - fordi du er sliten, og dermed søler små glør fra sigaretten! HUsker eksen hadde slike små hull i t-skjortene sine....det var glør som ikke syns,- men som gjør vei i vellinga likevel.

:-)

Hmmm.... det var faktisk en ok teori, det med røyken, i og med at jeg veldig ofte går i treningsbukse hjemme, men det er likevel litt merkelig da jeg bare får dem akkurat over skrittet, og det er vel egentlig ikke der asken lander. Jeg sitter jo trossalt ofte bakoverlent i godstolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...