Gå til innhold

Sliter dongeribuksene i lårene:(


Gjest irritert

Anbefalte innlegg

Jeg får hull på begge knærne mens buksen fremdeles er mørkeblå...Jeg skjønner ikke hvorfor, ligger ikke spesielt mye på alle fire og vasker, akkurat. Det tar to-tre mnd., så er buksen fillete...

mh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    18

  • rufsetufsa

    3

  • flisa

    2

  • Lillelurven

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest carlina

Men du... dette har pågått i mange år, og jeg har bare shavet meg i snart 2 år... Så teorien er ikke holdbar..

Da er det ganske enkelt at du lufter den for lite,så den har startet sin egen propoganda mot friheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... det var faktisk en ok teori, det med røyken, i og med at jeg veldig ofte går i treningsbukse hjemme, men det er likevel litt merkelig da jeg bare får dem akkurat over skrittet, og det er vel egentlig ikke der asken lander. Jeg sitter jo trossalt ofte bakoverlent i godstolen :)

Det er nok tissen din som vil opp og ut litt oftere. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ganske enkelt at du lufter den for lite,så den har startet sin egen propoganda mot friheten!

Det er selvsagt helt feil, og jeg er ofte naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok tissen din som vil opp og ut litt oftere. *ler*

Den er stadig vekk i det fri, spesielt når jeg sover, og det får holde inntil videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er selvsagt helt feil, og jeg er ofte naken.

Da kan jeg ikke hjelpe deg,bare konkludere med at den er helvetes spiss..og at du spidder damene ikke bare er ett begrep...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er stadig vekk i det fri, spesielt når jeg sover, og det får holde inntil videre :)

Typisk menn å klø / gnikke akkuratt DER ;o)

Det samme skjer med min manns bukser , simpelthen fordi han ikke klarer å la vær ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rufsetufsa holmes

Den er stadig vekk i det fri, spesielt når jeg sover, og det får holde inntil videre :)

Hmmmm...

Men det er jo rart det bare er treningsbuksene. Hva gjør du i dem som du ikke gjør i andre bukser? -Trener.

Blir buksene strukket bra da? Da kan det vel slite på der de strekkes, og så kommer hullene i vaskemaskinen. Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg ikke hjelpe deg,bare konkludere med at den er helvetes spiss..og at du spidder damene ikke bare er ett begrep...=o)

Det er sikkert fordi den er så tynn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk menn å klø / gnikke akkuratt DER ;o)

Det samme skjer med min manns bukser , simpelthen fordi han ikke klarer å la vær ....

Nei, jeg gjør ikke det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...

Men det er jo rart det bare er treningsbuksene. Hva gjør du i dem som du ikke gjør i andre bukser? -Trener.

Blir buksene strukket bra da? Da kan det vel slite på der de strekkes, og så kommer hullene i vaskemaskinen. Kanskje...

Jeg har selvsagt godt utifra at det er en eller annen øvelse jeg gjør på treninga som er årsaken, men jeg gjør jo ingen sånne øvelser..

Treningsbeltet er jo heller ikke så langt nede, men det kan være noe i det du sier om at jeg pga treninga får den strukket litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har et problem med treningsbuksene mine.

Etter at de er brukt en stund så blir det mange små hull foran pikken.

Jeg har prøvd å finne ut av dette, men jeg har nå - flere år etter første observarsjon - ikke kommet til bunns i dette mysteriet.

Det er pga at hantlene slår mot hverandre når du gjør skulderhev, sidehev etc! Garantert! Sleit med det sjøl, den gang bolebukser var aktuelt.. (dersom jeg hadde vide byggergensere ble det gjerne slike hull i dem også, nederst i fronten).

Det er jaffal MIN teori!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pga at hantlene slår mot hverandre når du gjør skulderhev, sidehev etc! Garantert! Sleit med det sjøl, den gang bolebukser var aktuelt.. (dersom jeg hadde vide byggergensere ble det gjerne slike hull i dem også, nederst i fronten).

Det er jaffal MIN teori!

Det var den desidert beste teorien så langt, og det er nesten flaut at jeg ikkek om på det selv..

Man støtter jo ofte hantlende opp der ned før man løfter dem opp, uansett hvilke pressøvelser man gjør med hantler, og siden jeg til og med har opplevd en "klem kølla" episode ved sidehev, så sier det seg jo nesten selv!

Problemet er løst :)

Disse nye buksene med syntetisk stoff holder forresten langt bedre enn de tidligere bolebuksene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var den desidert beste teorien så langt, og det er nesten flaut at jeg ikkek om på det selv..

Man støtter jo ofte hantlende opp der ned før man løfter dem opp, uansett hvilke pressøvelser man gjør med hantler, og siden jeg til og med har opplevd en "klem kølla" episode ved sidehev, så sier det seg jo nesten selv!

Problemet er løst :)

Disse nye buksene med syntetisk stoff holder forresten langt bedre enn de tidligere bolebuksene!

Jeg har aldri trent i Norge, og er ikke helt inne i vokabularet. Hva faen er hantler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri trent i Norge, og er ikke helt inne i vokabularet. Hva faen er hantler?

løse vekter, til å ha i hver hand om du vil :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri trent i Norge, og er ikke helt inne i vokabularet. Hva faen er hantler?

Håndvekter :)

Ganske naturlig at man sliter på klærne når man balanserer 50 kg oppå vært bein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndvekter :)

Ganske naturlig at man sliter på klærne når man balanserer 50 kg oppå vært bein :)

50 kg _håndvekter_ på hvert bein ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...