Gå til innhold

mitt sinn

Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Dette er første ganng jeg skriver her mens det er flere i hodet mitt. Det er slitsomt, ser dere , for jeg diskuterer med to søsken, de kritiserer meg, også står en på den andre sida og sier : er det du som skaper alt dette tullet, da...jammen herregus sa hun som er meg men en annen meg, får du slutte å bry deg. ; dere er noen duster hele gjengen, sier grinete cali, Nå roer vi oss ned sier snille cali.

he, hva var, det- ville latsabben prate med meg?.. nei.. ikke det nei. Gå å skam deg. synes du vi skal høre på dem andre, eller skal vi gjøre akkurat det vi vil selv. nei, jeg vet ikk ejeg, det blir litt tomt uten de sære jentene

så kom igjen da, men vær snille, vi skal på party hos barti,

var vanskleig det, å skulle skrive ned hva som skjer, særlig mens så mange maser på mmeg, for jeg sitter ikke her alene, de er her , alle sammen, Barti er koselig, han passer på.

så kan dere jo forsøke å forstå dette lille forvirrede sinnet... som ikk ehusker stort i morgen.

tenkte at siden jeg fikk besøk av dem, var det like greit å kontrollere dem her, enn inne på soverommet. for da gjør dem som dem vil, og skader meg. men det kan de ikk egjøre, s lenge andre vet., andre ser.

Så jeg har satt dem litt på plass i dag, jeg kan henge dem ut om de gjør meg vondt. nå som folk vet, kan de ikke bare ture inn på soverommet å lage kvamle heller, så jeg har jagd dem litt tror jeg. nå er der bare jeg , meg, og seg selv igjen, vi skal sove, mens Barti kryper inn i hulen sin og vokter oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du snakket med psykologen din om det du beskriver her?

Ta en utskrift av innlegget og få han til å lese det.

Skal du få hjelp, må han få vite om hva som skjer inni hodet ditt.

Skjønner at du ikke har det greit!

Gir deg en arm rundt skulderen og en stooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...