Gå til innhold

En vits jeg ikke forstår


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Fikk en vits i mailen i dag. Jeg skjønner ikke en dritt av den, men jeg begynte å le fordi jeg ikke skjønte noe. Jeg lo vel og lenge også, så hensikten ble vel oppnådd. Nuvel, her er den:

En kar sitter i frisørstolen.

Frisøren spør hvordan han skal klippes.

"Det kan du bestemme, for traktoren står på verksted"

Hahahaaa......Den var vel ganske morsom?

*skjønner ingenting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Engang forsto jeg ikke en vits før etter et halvt år. Oppfatta plutselig poenget da jeg var ute og kjørte bil. Lo hysterisk i flere mil, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engang forsto jeg ikke en vits før etter et halvt år. Oppfatta plutselig poenget da jeg var ute og kjørte bil. Lo hysterisk i flere mil, he he.

Hmmm, kanskje det går opp for meg også da, mener du?

Eller ved nærmere ettertanke; nei, det gjør nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engang forsto jeg ikke en vits før etter et halvt år. Oppfatta plutselig poenget da jeg var ute og kjørte bil. Lo hysterisk i flere mil, he he.

Leverposteien ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Hmmm, kanskje det går opp for meg også da, mener du?

Eller ved nærmere ettertanke; nei, det gjør nok ikke det.

Lyset i tunnelen kommer når man minst venter det. Gjerne etter at man har tatt solbrillene av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*LOLOLOL* Visst pokker er han det ...*ler seg fillete* :-)

*Ler med*

Spurte i en annen tråd, aner ikke hvilken, derfor spør jeg igjen; Er det denne helga dere skal bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lis@bet

Pleier han kanskje vanligvis å la seg klippe av treskeren? :-}

Aner ikke engang om det heter tresker jeg, men mener nå en slik som henger etter traktoren og klepper kornet...

*øhh..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engang forsto jeg ikke en vits før etter et halvt år. Oppfatta plutselig poenget da jeg var ute og kjørte bil. Lo hysterisk i flere mil, he he.

Fortell den vitsen da??

Hørtes interessant ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...