Gå til innhold

En vits jeg ikke forstår


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Pleier han kanskje vanligvis å la seg klippe av treskeren? :-}

Aner ikke engang om det heter tresker jeg, men mener nå en slik som henger etter traktoren og klepper kornet...

*øhh..*

Jeg tror du har rett :-) Skurtresker eller bare tresker heter den maskinen som skjærer kornaks.

Jeg har hørt uttrykket at han hadde hårsveis som om han hadde blitt overkjørt av en (skur)tresker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du har fått med hele vitsen. Jeg mener å ha hørt den før men husker selvfølgelig ikke selve ordene. Men det er noe med at han sammenligner kona med traktoren og kona ligger på sykehuset - derfor er traktoren på verksted...

Jeg vet ikke hvor man leter etter vitser jeg - eller om det finnes noen vitse eksperter som kan hjelpe i slike fortvilede situasjoner...

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har fått med hele vitsen. Jeg mener å ha hørt den før men husker selvfølgelig ikke selve ordene. Men det er noe med at han sammenligner kona med traktoren og kona ligger på sykehuset - derfor er traktoren på verksted...

Jeg vet ikke hvor man leter etter vitser jeg - eller om det finnes noen vitse eksperter som kan hjelpe i slike fortvilede situasjoner...

hilsen

Det er mulig det er noe som mangler i denne vitsen, ja. Det er den mest logiske forklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 5barnsmor

Nå er alle zombiene dødsens fornærma på deg. ;-)

Du...til vanlig så er jeg så vanvittig treig på vitser, så dette var bare flaks (og godt for selvtilliten)

zombiene er helt ok de, neste gang skal jeg late som jeg ikke skjønner bæret ok...:)

klems fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:

Leverpostei? Nei, han er død.

;-)

Uhu hu hu. Det var en dum latter.

Men har du tenkt på en ting:

På jordbærsyltetøyglassene er det bilde av jordbær, på Nøtte-boksen er det bilde av nøtter, på Makrell-i-tomat-boksen er det bilde av en makrell - - - men på Leverposteiboksen er det bildet av en gutt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhu hu hu. Det var en dum latter.

Men har du tenkt på en ting:

På jordbærsyltetøyglassene er det bilde av jordbær, på Nøtte-boksen er det bilde av nøtter, på Makrell-i-tomat-boksen er det bilde av en makrell - - - men på Leverposteiboksen er det bildet av en gutt!?

He,he...he,he....

Og hadde ikke jeg slått på pc`n nå,hadde jeg gått glipp av akkurat _det_ tankekorset.

Jeg liker forresten ikke leverpostei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he...he,he....

Og hadde ikke jeg slått på pc`n nå,hadde jeg gått glipp av akkurat _det_ tankekorset.

Jeg liker forresten ikke leverpostei:-)

Jeg sluttet å like det jeg også, da jeg begynte å tenke på akkurat dèt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...