Gå til innhold

ONS eller elsker


Gjest frustrert meg

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert meg

Jeg holder på å bli sprø av seksuell frustrasjon! Men pga jobbsituasjonen min akkurat nå kan jeg ikke involvere meg i et følelsesmessig forhold, det blir for mye mas.

Så hva gjør man da? Jeg er jente forresten. Er det best å skaffe seg noen ONS en gang i blandt (bør iallefall være et par ganger i måneden), eller bør jeg få meg en elsker? Jeg tar som en selvfølge i begge tilfeller at det er full enighet og forståelse fra begge parter.

Hva er lurest? Pga tanker om sykdommer og generell trygghet vil jeg tro det er best med en elsker, men da er det så lett for at en av partene blir følelsesmessig involvert. I tillegg så gir man så mye av seg selv at det kan bli vanskelig å bli kvitt personen dersom han viser seg å være feil for deg.

Noen som har erfaringer? Hva gjør dere andre single mennesker? Går på "leketøys-forretninger"????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    7

  • SierDuDet

    4

  • tigertrollet

    4

  • petter smart

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skaff deg en god venn som kan være elskeren din også. Ikke noen sak å finne en sånn på internett, f.eks. Spray har jo endel kandidater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv begge deler til du finner ut hva som er best for deg.

Personlig har jeg likt ONS bra, da knytter man seg ikke til personen, og så er det fryktelig spennende når man treffer dem.

Men du vet aldri hva du får, det kan jo slå begge veier.

Elsker er fint for deg som jente, hvis du ikke får følelser lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Skaff deg en god venn som kan være elskeren din også. Ikke noen sak å finne en sånn på internett, f.eks. Spray har jo endel kandidater :)

... gitt at du er jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv begge deler til du finner ut hva som er best for deg.

Personlig har jeg likt ONS bra, da knytter man seg ikke til personen, og så er det fryktelig spennende når man treffer dem.

Men du vet aldri hva du får, det kan jo slå begge veier.

Elsker er fint for deg som jente, hvis du ikke får følelser lett.

"Men du vet aldri hva du får, det kan jo slå begge veier."

Og med dine pikk-prefaranser så er det faen ikke mye sannsylig at du får det du vil ha!

Hehe, kunne ikke dy meg..:)

For øvrig er jeg litt enig med deg. Det er noe i det med spenningen rundt ONS, selv om det for min del ofte slår dårlig ut..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Har dårlige erfaringer med ONS,skjønner ikke hvilken glede en kan ha ved å ha sex med ukjente personer.

Kan en klare å slappe av?

Føler en seg trygg nok til å ha god sex?

Har selv hatt angst p.g.a sykdommer etter slike episoder.

Kondom er selvsagt en mulighet.

Jeg er en person som heller hadde klart meg med sex på egen hånd ,enn å ha det med ukjente personer uten følelse med i bildet.

Jeg skjønner ikke at dette ikke henger sammen?

Er du avhengig av å bli tilfredstillt kun seksuelt,anbefaler jeg at du sørger for det på egen hånd.

Alt for mange ulemper både med å ha elsker og ONS opplevelser.

Har prøvd det en gang,og har kun negative følelser tilknyttet til denne oplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men du vet aldri hva du får, det kan jo slå begge veier."

Og med dine pikk-prefaranser så er det faen ikke mye sannsylig at du får det du vil ha!

Hehe, kunne ikke dy meg..:)

For øvrig er jeg litt enig med deg. Det er noe i det med spenningen rundt ONS, selv om det for min del ofte slår dårlig ut..:)

Det var ikke bare størrelsen jeg mente da, men også hvordan det blir "fremført".

Når jeg har gått etter store, høye gutter med store hender og føtter, har jeg aldri blitt skuffet.

Såvidt jeg husker, har du små hender. ;-)

Hva mener du med at ONS for din del ofte slår dårlig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

"Men du vet aldri hva du får, det kan jo slå begge veier."

Og med dine pikk-prefaranser så er det faen ikke mye sannsylig at du får det du vil ha!

Hehe, kunne ikke dy meg..:)

For øvrig er jeg litt enig med deg. Det er noe i det med spenningen rundt ONS, selv om det for min del ofte slår dårlig ut..:)

Interresant.Kan du utdype det med at det som oftest slår dårlig ut?

Vil det si at du mister interessen får en dame med en gang du har hatt sex med henne?

I hvilke tilfeller har det

slått dårlig ut?

Du er vel gutt,og kan svare litt på hvordan dere tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frustrert meg

Har dårlige erfaringer med ONS,skjønner ikke hvilken glede en kan ha ved å ha sex med ukjente personer.

Kan en klare å slappe av?

Føler en seg trygg nok til å ha god sex?

Har selv hatt angst p.g.a sykdommer etter slike episoder.

Kondom er selvsagt en mulighet.

Jeg er en person som heller hadde klart meg med sex på egen hånd ,enn å ha det med ukjente personer uten følelse med i bildet.

Jeg skjønner ikke at dette ikke henger sammen?

Er du avhengig av å bli tilfredstillt kun seksuelt,anbefaler jeg at du sørger for det på egen hånd.

Alt for mange ulemper både med å ha elsker og ONS opplevelser.

Har prøvd det en gang,og har kun negative følelser tilknyttet til denne oplevelsen.

Kondom er ikke en mulighet, men en nødvendighet og en selvfølge.

Forøvrig har jeg et par erfaringer innen ONS fra tidligere, og i begge tilfellene klarte jeg faktisk å slippe meg mer løs enn jeg noen gang har gjort med faste partnere. Sa ting som er forbudt i 32 stater i USA, for ikke å snakke om handlingene...*drømme*

Tror ikke jeg hadde blitt så veldig tilfredsstilt av å holde på selv i lengden. Selv om orgasmen er der, savner jeg liksom en levende pikk med en mann festet til roten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det beste fra begge verdener.

Du tar deg flere elskere, og alle skal vite at de ikke er alene. De som aksepterer et slikt opplegg, vil nok vokte seg vel for følelsesmessig involvering. I tillegg reduserer risikoen for sykdommer sammenliknet med ons'er, du øker sannsynligheten for god sex, siden der får bli bedre kjent, og du får variasjonen med flere elskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig burde du skaffe deg en elsker. ONS er kjipt, det blir stort sett dårlig sex utav det, men en god elsker kan gjøre susen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dårlige erfaringer med ONS,skjønner ikke hvilken glede en kan ha ved å ha sex med ukjente personer.

Kan en klare å slappe av?

Føler en seg trygg nok til å ha god sex?

Har selv hatt angst p.g.a sykdommer etter slike episoder.

Kondom er selvsagt en mulighet.

Jeg er en person som heller hadde klart meg med sex på egen hånd ,enn å ha det med ukjente personer uten følelse med i bildet.

Jeg skjønner ikke at dette ikke henger sammen?

Er du avhengig av å bli tilfredstillt kun seksuelt,anbefaler jeg at du sørger for det på egen hånd.

Alt for mange ulemper både med å ha elsker og ONS opplevelser.

Har prøvd det en gang,og har kun negative følelser tilknyttet til denne oplevelsen.

Mange mennesker tør slippe seg mer løs med en de ikke kjenner og aldri ser igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frustrert meg

Ta det beste fra begge verdener.

Du tar deg flere elskere, og alle skal vite at de ikke er alene. De som aksepterer et slikt opplegg, vil nok vokte seg vel for følelsesmessig involvering. I tillegg reduserer risikoen for sykdommer sammenliknet med ons'er, du øker sannsynligheten for god sex, siden der får bli bedre kjent, og du får variasjonen med flere elskere.

Ikke dumt, ikke dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig!

(Så kan man spørre seg om hun virkelig vil ha noen som har lagt seg inn der..)

Det er mange normale gutter der, men man nå lete litt. Man merker jo fort hva som sitter i hodet på folk når man kommuniserer skriftlig. Så kan man jo sjekke bilder om man vil. Man får en bedre utsiling enn ute på byen en fuktig kveld, ihvertfall..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlige erfaringer med ONS,skjønner ikke hvilken glede en kan ha ved å ha sex med ukjente personer.

Kan en klare å slappe av?

Føler en seg trygg nok til å ha god sex?

Har selv hatt angst p.g.a sykdommer etter slike episoder.

Kondom er selvsagt en mulighet.

Jeg er en person som heller hadde klart meg med sex på egen hånd ,enn å ha det med ukjente personer uten følelse med i bildet.

Jeg skjønner ikke at dette ikke henger sammen?

Er du avhengig av å bli tilfredstillt kun seksuelt,anbefaler jeg at du sørger for det på egen hånd.

Alt for mange ulemper både med å ha elsker og ONS opplevelser.

Har prøvd det en gang,og har kun negative følelser tilknyttet til denne oplevelsen.

Man får jo varmen og nærheten av en annen kropp med ONS også, det er vel det mange single savner mest. Det, og leken med et annet individ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, grill eller wiener...

Hvis jeg var i dine sko, hva ville jeg ha gjort? Ingenting, antakelig. Latt humla suse og tatt det som det kom.

Men siden du stiller spørsmålet slik, ville jeg prøvd meg litt fram med ONS`er helt til jeg traff på en som jeg kunne tenke meg å gjenta elskingen med.

Selv kan jeg godt gå lang tid uten sex. Lysten avtar når jeg ikke har noen å knytte den til, og avtar med aktiviteten hos meg. Men du er du og jeg er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor feit dildoen er,kan den ikke veie opp for et kyss og en klaps på rompa! :-)

Finn deg en elsker, en du vet med deg selv,du aldri blir forelsket i.Men som du kan ta deg ut på.

ONS er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...