Gå til innhold

ONS eller elsker


Gjest frustrert meg

Anbefalte innlegg

Mitt aller best tips er at du kjøper deg en deilig, luksuriør vibrator!

Den er 100% sykdomsfri - du blir garantert ikke følelsmessig involvert og sårer heller ikke noen - dessuten garanterer den 100% tilfredstillelse - hver gang! Ingen hverken elsker eller OBs (gud forby!) kan slå den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    7

  • SierDuDet

    4

  • tigertrollet

    4

  • petter smart

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mitt aller best tips er at du kjøper deg en deilig, luksuriør vibrator!

Den er 100% sykdomsfri - du blir garantert ikke følelsmessig involvert og sårer heller ikke noen - dessuten garanterer den 100% tilfredstillelse - hver gang! Ingen hverken elsker eller OBs (gud forby!) kan slå den!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det beste fra begge verdener.

Du tar deg flere elskere, og alle skal vite at de ikke er alene. De som aksepterer et slikt opplegg, vil nok vokte seg vel for følelsesmessig involvering. I tillegg reduserer risikoen for sykdommer sammenliknet med ons'er, du øker sannsynligheten for god sex, siden der får bli bedre kjent, og du får variasjonen med flere elskere.

Det beste forslaget hittil! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange normale gutter der, men man nå lete litt. Man merker jo fort hva som sitter i hodet på folk når man kommuniserer skriftlig. Så kan man jo sjekke bilder om man vil. Man får en bedre utsiling enn ute på byen en fuktig kveld, ihvertfall..

:)

Jo men hun er jo ute etter en elsker og ikke noe forhold. Det er ikke mange guttene der som vil ha et fast forhold. Burde ikke være noe problem å få med en gutt på kun sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo men hun er jo ute etter en elsker og ikke noe forhold. Det er ikke mange guttene der som vil ha et fast forhold. Burde ikke være noe problem å få med en gutt på kun sex.

Nei det er ikke vanskelig som jente å få med en gutt på sex, men man vil gjerne sile ut guttene. Som jente trenger man ikke å ta hvem som helst selv om det bare er for sex.

Da er jo Spray fin å ha istedet for å gå på byen. Skjønte ikke helt hva du var uenig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Hehe, trodde det var meningen at det skulle stå OB jeg :)

Jaja, noen kan visst få nytelse av OB også, men ikke hver gang, altså, tenkte jeg..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanskelig som jente å få med en gutt på sex, men man vil gjerne sile ut guttene. Som jente trenger man ikke å ta hvem som helst selv om det bare er for sex.

Da er jo Spray fin å ha istedet for å gå på byen. Skjønte ikke helt hva du var uenig i.

Trodde du mente at hun skulle sile ut de useriøse, og med det forstod jeg de som kun var ute etter sex.

Tror nesten du må treffe dem for å sile ut.

Men noen skinner det jo tydelig gjennom at de er desperate og neppe noe god i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente at hun skulle sile ut de useriøse, og med det forstod jeg de som kun var ute etter sex.

Tror nesten du må treffe dem for å sile ut.

Men noen skinner det jo tydelig gjennom at de er desperate og neppe noe god i senga.

Å ja, nei jeg mente sile ut idiotene jeg :)

Ja den endelige silingen må selvsagt skje når man treffes, men man er et lengre stykke på vei enn om man møtes på byen, tror jeg da. Man kan jo snakke om det meste på Spray, så da kan man jo finne ut litt av hva den andre liker osv.

Har ikke benyttet meg av Spray på den måten jeg, men jeg vet om mange andre som har gjort det med hell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, nei jeg mente sile ut idiotene jeg :)

Ja den endelige silingen må selvsagt skje når man treffes, men man er et lengre stykke på vei enn om man møtes på byen, tror jeg da. Man kan jo snakke om det meste på Spray, så da kan man jo finne ut litt av hva den andre liker osv.

Har ikke benyttet meg av Spray på den måten jeg, men jeg vet om mange andre som har gjort det med hell :)

Å, det virker jo som om du har god erfaring :-) he he.

Har brukt det litt selv. Litt for mange useriøse der inne. Men det er bedre enn å sjekke opp folk på byen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det virker jo som om du har god erfaring :-) he he.

Har brukt det litt selv. Litt for mange useriøse der inne. Men det er bedre enn å sjekke opp folk på byen i alle fall.

Da har vi funnet en ting vi er enige om her i verden, petter smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bare størrelsen jeg mente da, men også hvordan det blir "fremført".

Når jeg har gått etter store, høye gutter med store hender og føtter, har jeg aldri blitt skuffet.

Såvidt jeg husker, har du små hender. ;-)

Hva mener du med at ONS for din del ofte slår dårlig ut?

Med det mener jeg at jeg ofte angrer etterpå.

Enten fordi jeg våkner opp og tenker at: "jeg kunne faen meg klart bedre enn det der", eller fordi jeg tenker at "faen, har jeg gitt henne nummeret mitt? mitt riktige nummer? Hva om hun begynner å pese meg til alle døgnets tider, hva om hun vil noe mer, hva om jeg sårer henne ved å si at jeg ikke vil noe mer selv om jeg rimelig sikkert sa det i går kveld, eller faen, man kan ikke gjøre sånt med en venninne", osv..

Menmen.. det er ikke alltid det går dårlig :)

Me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interresant.Kan du utdype det med at det som oftest slår dårlig ut?

Vil det si at du mister interessen får en dame med en gang du har hatt sex med henne?

I hvilke tilfeller har det

slått dårlig ut?

Du er vel gutt,og kan svare litt på hvordan dere tenker?

Jeg svarte på det til rufsetufsa under her.

Mister interessen for henne?

Det blir jo et merkelig spørsmål i og med at vi snakker om ONS her, og da har jeg ikke interesse for henne i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du nevner er et alternativ, det kommer bare an på hvordan du selv (og motparten) takler det.

Og det vet du ikke før du har prøvd.

Det er vel kanskje ikke noe man kan planlegge helt i og med at du har en ukjent faktor (mannen).

Prøv deg fram for å se om du klarer å skille sex og kjærlighet -det er noe som , generelt, er lettere for gutter enn for jenter.

Kos deg du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det mener jeg at jeg ofte angrer etterpå.

Enten fordi jeg våkner opp og tenker at: "jeg kunne faen meg klart bedre enn det der", eller fordi jeg tenker at "faen, har jeg gitt henne nummeret mitt? mitt riktige nummer? Hva om hun begynner å pese meg til alle døgnets tider, hva om hun vil noe mer, hva om jeg sårer henne ved å si at jeg ikke vil noe mer selv om jeg rimelig sikkert sa det i går kveld, eller faen, man kan ikke gjøre sånt med en venninne", osv..

Menmen.. det er ikke alltid det går dårlig :)

Me

Hvor mange ganger har du IKKE angret da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har du IKKE angret da? ;-)

Husker ikke, jeg. Teller ikke sånt! :)

Men har nok ikke gjort så mye jeg angrer på på ganske lenge, bortsett fra en venninnejente som jeg visste var forelska i meg.

Det var urutinert, men det gikk visst bra og jeg har ikke hørt fra henne på den måten på et par mnd, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt aller best tips er at du kjøper deg en deilig, luksuriør vibrator!

Den er 100% sykdomsfri - du blir garantert ikke følelsmessig involvert og sårer heller ikke noen - dessuten garanterer den 100% tilfredstillelse - hver gang! Ingen hverken elsker eller OBs (gud forby!) kan slå den!

...nuvel, man kan bli følelsesmessig involvert med leketøy, men da er det på tide med litt avveksling;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke, jeg. Teller ikke sånt! :)

Men har nok ikke gjort så mye jeg angrer på på ganske lenge, bortsett fra en venninnejente som jeg visste var forelska i meg.

Det var urutinert, men det gikk visst bra og jeg har ikke hørt fra henne på den måten på et par mnd, så...

Urutinert, du. Du får det til å høres ut om du ikke gjør annet enn å pule fremmede jenter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlige erfaringer med ONS,skjønner ikke hvilken glede en kan ha ved å ha sex med ukjente personer.

Kan en klare å slappe av?

Føler en seg trygg nok til å ha god sex?

Har selv hatt angst p.g.a sykdommer etter slike episoder.

Kondom er selvsagt en mulighet.

Jeg er en person som heller hadde klart meg med sex på egen hånd ,enn å ha det med ukjente personer uten følelse med i bildet.

Jeg skjønner ikke at dette ikke henger sammen?

Er du avhengig av å bli tilfredstillt kun seksuelt,anbefaler jeg at du sørger for det på egen hånd.

Alt for mange ulemper både med å ha elsker og ONS opplevelser.

Har prøvd det en gang,og har kun negative følelser tilknyttet til denne oplevelsen.

"Er du avhengig av å bli tilfredstillt kun seksuelt,anbefaler jeg at du sørger for det på egen hånd."

Det er vel ikke det det handler om da. Selv om man ikke er i forhold har man _lyst_ på sex!

Og det går vel ikke bare én veg, men tilfredsstillelse begge veger..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...