Gå til innhold

FU: Går du på loppemarked?


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Loppemarked er morro. Desverre er det ikke så mye å finne på små steder....Tror folk er redde,både for å gi vekk noe naboen kan ha nytte av, og for å gå i naboens avlagte klær.

Har funnet div. kjoler,lamper osv.Men har ingenting fra loppemarked jeg bruker nå.

Men, så var jeg mer aktiv på den fronten, i mine yngre, kunstneriske dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte salongbord på loppis... Jeg bare malte det, så var det fint som nytt! (kanskje ikke heeelt nytt, men bedre enn ingenting for en fattig stakkar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg bruker ikke å gå, det er visst ikke vanlig her. Men for 12 år siden da jeg dro til Norge for å gå på skole kjøpte jeg sofa og to stoler for 500 kr som jeg brukte til jeg fant noe bedre.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går av og til, kjøper bøker, vettu.

Hvorfor joppppper du deg forresten? Har webbis vært vemmelig?

Neida, ikke webbis, bare en eller annen nerd som er morsom.

Like I care.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sommer var vi innom en svensk "loppis" - gudbedre - og ungene kjøpte hver sin gummi-orm som de skulle skremme farmora med...

Monsemannen skaffa seg en Tandberg "Sølvsuper" stereosak - visstnok noe VELDIG gjevt å ha, for 200 kroner for noen år tilbake.

Ellers er det jo alltids trivelig å k v i t t e seg med div. skit og lort til et loppemarked.

For et par år siden sendte jeg "hele" åttitallet mitt i vei - vaser og kopper osv. i rosa og svart, åttekanta glass, hyrdetepper, gråtende klovner, potteskjulerer (svanetypen...) telysestaker i 3 høyder you know... romaskin, en stabel rosa og mintgrønne duker i indisk bomull og en REMA 1000-pose med l y s m a n s j e t t e r *good riddance* Etterpå tok jeg meg en tur for å se om noen kjøpte, og jammen ble det ikke solgt alt sammen. Gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg spiser Helnøtt, jeg. Og masse kaffe.....*slafs*

*RAP*

*fører opp Helnøtt på handlelista*

Jeg lurer på om jeg skal ut og kjøpe hylle. På den annen side skal man ikke sløse bort fridagen på ulystbetonte aktiviteter.

*Gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...