Gå til innhold

FU: Går du på loppemarked?


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

*fører opp Helnøtt på handlelista*

Jeg lurer på om jeg skal ut og kjøpe hylle. På den annen side skal man ikke sløse bort fridagen på ulystbetonte aktiviteter.

*Gruble*

Hylle?

Hva skal du med det? Til bøker er det ok. Hvis det er til nips og andre små fine (les; grusomme) porselensfigurer kan du spare deg.

Hva med et par joggesko?

*springer ut av dol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Hylle?

Hva skal du med det? Til bøker er det ok. Hvis det er til nips og andre små fine (les; grusomme) porselensfigurer kan du spare deg.

Hva med et par joggesko?

*springer ut av dol*

Jeg har ikke nips. Hmm, bortsett fra pipene, da.

Må ha hylle til alt rotet rundt data'n.

Joggiser har jeg, ikke helt utslitt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde. Kjøpte en hel masse dyngefor og har derfor sluttet.

Kjøpte bla. ei rosa sofagruppe, som jeg fant ut at jeg ikke hadde plass til allikevel. Stygg som juling var den også, så da vi kom hjem og skulle hente tilhengeren, kom vettet tilbake.

Pengene gikk til en god sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går sjeldent, for jeg finner dem liksom ikke og glemmer å lete aktivt. Men snubler jeg over et kan jeg sose rundt i timesvis!

Loppis er dritkult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...