Gå til innhold

Boobie size


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Bare hypotetiske spørsmål:

Jenter: Ville dere tatt en plastisk operasjon på puppene dere hvis dere var skikkelig misfornøyd? Enten i form av forminskning eller forstørring. Ville dere la dere påvirke av kjæreste/mann og hans ønsker?

Gutter: Hvis jenta di tok en plastisk operasjon på puppene sine, og fikk ubevist mer draget på andre gutter, ville dere si at hun har forandret personlighet eller hadde det en refleksjon av din sjalusi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg hadde følt meg rar med et fremmedlegeme i fronten.

Jeg hadde sikkert sett rar ut og.

Sambo hadde aldri greid å venne seg til det. Jeg tror han hadde fått problemer med å ta på dem og se på dem som en del av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gladjenta

"Make my boobies one more size"

Hilsen Britney Spears

Jeg har lagt inn sillikon.Jeg var flat som en pannekake og nå strutter-og smiler de til meg i speilet hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn sillikon.Jeg var flat som en pannekake og nå strutter-og smiler de til meg i speilet hver dag

Pupper som smiler?

Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de gjør det.De hopper i hvertfall opp og ned.Det gjør jeg også når jeg er glad

Bra du er fornøyd. Selv har jeg ikke råd til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne muligens ha strammet dem opp litt, men aldri i verden om jeg hadde puttet noe inni dem! Men det skal jo være jævlig vondt da? Så jeg hadde sikkert ikke tort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir 40 skal jeg løfte dem.

Driter i hva sambo måtte mene,men er glad han liker dem:-)

Kun for min egen del.

Å fylle noe i dem er uaktuelt,de er evig nok store fra før av. Men,jeg skjønner de som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gladjenta

Kunne muligens ha strammet dem opp litt, men aldri i verden om jeg hadde puttet noe inni dem! Men det skal jo være jævlig vondt da? Så jeg hadde sikkert ikke tort.

Det er ikke vondt i det hele tatt.De blir også myke å fine etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjenta

Når jeg blir 40 skal jeg løfte dem.

Driter i hva sambo måtte mene,men er glad han liker dem:-)

Kun for min egen del.

Å fylle noe i dem er uaktuelt,de er evig nok store fra før av. Men,jeg skjønner de som gjør det.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Å ikke kunne eldes med stil. Det virker som om media har hatt en stoooor innvirkning på oss og forandret skjønnhetsidealet. Vi sier vi gjør "forbedringer" for vår egen del, men i virkeligheten gjør vi det for samfunnet. For å føle oss vel blant andre og for å bli sosialt akseptert. Eller?

Ganske trist egentlig, for en kvinnekropp er vakrest når den er naturlig og når den strutter av selvtillit - ikke fordi de har blitt proppet full av silikon eller har blitt oppstrammet under kniven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir 40 skal jeg løfte dem.

Driter i hva sambo måtte mene,men er glad han liker dem:-)

Kun for min egen del.

Å fylle noe i dem er uaktuelt,de er evig nok store fra før av. Men,jeg skjønner de som gjør det.

Hvor gammel er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjenta

Å ikke kunne eldes med stil. Det virker som om media har hatt en stoooor innvirkning på oss og forandret skjønnhetsidealet. Vi sier vi gjør "forbedringer" for vår egen del, men i virkeligheten gjør vi det for samfunnet. For å føle oss vel blant andre og for å bli sosialt akseptert. Eller?

Ganske trist egentlig, for en kvinnekropp er vakrest når den er naturlig og når den strutter av selvtillit - ikke fordi de har blitt proppet full av silikon eller har blitt oppstrammet under kniven.

Dette gjorde jeg ikke for å tilfredstille deg eller samfunnet,jeg gjorde kun for min egen del.Jeg hadde store komplekser.Det var så ille at jeg gjemte meg bak ytterjakker og store gensere.Det og gå å kjøpe trange topper eller kjoler var bare noe jeg drømte om.Men i dag er det blitt en virkelighet,jeg shopper akuratt det jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...