Gå til innhold

Boobie size


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Å ikke kunne eldes med stil. Det virker som om media har hatt en stoooor innvirkning på oss og forandret skjønnhetsidealet. Vi sier vi gjør "forbedringer" for vår egen del, men i virkeligheten gjør vi det for samfunnet. For å føle oss vel blant andre og for å bli sosialt akseptert. Eller?

Ganske trist egentlig, for en kvinnekropp er vakrest når den er naturlig og når den strutter av selvtillit - ikke fordi de har blitt proppet full av silikon eller har blitt oppstrammet under kniven.

"Ganske trist egentlig, for en kvinnekropp er vakrest når den er naturlig og når den strutter av selvtillit - ikke fordi de har blitt proppet full av silikon eller har blitt oppstrammet under kniven."

For mange tror jeg nok at selvtilliten kommer netopp etter et inngrep. hvis man har hatt komplekser over mange år ,så synker jo selvtilliten. Når man så får rettet på feilen ,så begynner man å få selvtilliten tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Dette gjorde jeg ikke for å tilfredstille deg eller samfunnet,jeg gjorde kun for min egen del.Jeg hadde store komplekser.Det var så ille at jeg gjemte meg bak ytterjakker og store gensere.Det og gå å kjøpe trange topper eller kjoler var bare noe jeg drømte om.Men i dag er det blitt en virkelighet,jeg shopper akuratt det jeg liker.

Jeg unner deg at du endelig ble fornøyd med deg selv! Dette er ikke ment som kritikk rettet mot DEG, men generelt.

Hadde du bodd i en verden som syntes at det var finest om puppene ikke fylte ut en A-cup, hadde ingen tenkt tanken å forstørre dem. Det handler om forventninger og folk man møter forventer at du og vi andre skal leve opp til et skjønnhetsideal som ikke er naturlig. Fra naturens side ble vi skapt forskjellige, men nå er målet til mange å bli mest mulig lik alle andre. Er det ikke verdig å være unik lenger????????

Min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjenta

"Ganske trist egentlig, for en kvinnekropp er vakrest når den er naturlig og når den strutter av selvtillit - ikke fordi de har blitt proppet full av silikon eller har blitt oppstrammet under kniven."

For mange tror jeg nok at selvtilliten kommer netopp etter et inngrep. hvis man har hatt komplekser over mange år ,så synker jo selvtilliten. Når man så får rettet på feilen ,så begynner man å få selvtilliten tilbake....

Jeg er enig idet siste avsnittet ditt det passer inn til meg.Godt det er noen som skjønner,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjenta

Jeg unner deg at du endelig ble fornøyd med deg selv! Dette er ikke ment som kritikk rettet mot DEG, men generelt.

Hadde du bodd i en verden som syntes at det var finest om puppene ikke fylte ut en A-cup, hadde ingen tenkt tanken å forstørre dem. Det handler om forventninger og folk man møter forventer at du og vi andre skal leve opp til et skjønnhetsideal som ikke er naturlig. Fra naturens side ble vi skapt forskjellige, men nå er målet til mange å bli mest mulig lik alle andre. Er det ikke verdig å være unik lenger????????

Min mening :)

Neida,jeg mente ikke at du angrep meg personlig,men hvis vi titter oss rundt og ser på kvinner rundt om kring i verden så har 99% pupper og jeg var i den ene % som ikke hadde i det hele tatt.(apsolutt ingenting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg unner deg at du endelig ble fornøyd med deg selv! Dette er ikke ment som kritikk rettet mot DEG, men generelt.

Hadde du bodd i en verden som syntes at det var finest om puppene ikke fylte ut en A-cup, hadde ingen tenkt tanken å forstørre dem. Det handler om forventninger og folk man møter forventer at du og vi andre skal leve opp til et skjønnhetsideal som ikke er naturlig. Fra naturens side ble vi skapt forskjellige, men nå er målet til mange å bli mest mulig lik alle andre. Er det ikke verdig å være unik lenger????????

Min mening :)

Min også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carisma1365380365

Neida,jeg mente ikke at du angrep meg personlig,men hvis vi titter oss rundt og ser på kvinner rundt om kring i verden så har 99% pupper og jeg var i den ene % som ikke hadde i det hele tatt.(apsolutt ingenting)

Du var med andre ord unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Så fint at vi ikke kjøpte den silkon-sprøyta til deg i bursdagspresang allikevel dah....*ler*

Kom heller med et vakumsug. Trenger mer plass i smågodt-gropene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg aldri gjort. Det forbauser meg til stadighet at folk frivillig undergår operasjoner, med de farer det _kan_ medføre. Og så i ettertid sutrer over at noe gikk galt. Jeg kunne aldri legge meg på et operasjonsbord for noe som i den hele og store sammenheng er en bagatell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vel hende at jeg hadde gjort, men det hadde vært min avgjørelse, ikke en kjærestes.

(Selvom en klagende kjæreste sikkert hadde påvirket ønsket om forandring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne nok vurdert å løfte dem litt, men jeg vil vente til jeg er ferdig med å få de barna jeg skal ha og ferdig med amming selvsagt. Men jeg føler ikke noe behov for å ha dem større, akkurat passe store syns jeg.

Mannen min har jo spøkt med at han vil gi meg noe sånt i gave, når vi er ferdig med barn og jeg ville tatt i mot om han virkelig gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre det om 7 år, tror du jeg har fått spart opp nok da:-)?

Det vil jeg tro! Det kan da ikke koste allverdens med et halvmetersløft. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjenta

Du var med andre ord unik.

Ja,du kan si det sånn,............................men nå har naturen skapt kvinnen med pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro! Det kan da ikke koste allverdens med et halvmetersløft. ;-)

Halvmeter, du liksom. >PØH!

Nånei, ikke mer enn rundt 45 cm vil jeg tro. De skal ikke strutte sååå mye på en 40-åring;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...