Ulv I Faarikaal Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Sannsynligvis ikke. *ler* Bli med på en test ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 84% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Jippi! Endelig noe jeg kan *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Puh, fikk 66% jeg, enda du har MYYYYE mer erfaring enn meg. *gliser* Men jeg er rævva i senga vettu. Det var det der med kvalitet og kvantitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Bli med på en test ? Har tatt en, 66%... Typisk dårlig i senga.. *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Men jeg er rævva i senga vettu. Det var det der med kvalitet og kvantitet. Det er jeg og, jeg suger skikkelig... :-) Ble derfor overrasket over å få hele 66%... Det sto også at jeg var egoistisk, det var noe skuffende... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 84% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Jippi! Endelig noe jeg kan *s* Ja 85 % er kanskje ok. He he, siste spørsmål: "Er du glad i sex?" Alternativ d) "Nei, sex er noe schwineri!" He he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SEXTROLLET Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Ja 85 % er kanskje ok. He he, siste spørsmål: "Er du glad i sex?" Alternativ d) "Nei, sex er noe schwineri!" He he he. KLART JEG ER 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Ja 85 % er kanskje ok. He he, siste spørsmål: "Er du glad i sex?" Alternativ d) "Nei, sex er noe schwineri!" He he he. Sex er ikke skittent, bare litt klissete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det er jeg og, jeg suger skikkelig... :-) Ble derfor overrasket over å få hele 66%... Det sto også at jeg var egoistisk, det var noe skuffende... ;-) "Det er jeg og, jeg suger skikkelig... " *flirer* Tilsammen er vi forpult dårlige faktisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rufsetufsa og tigertrollet eller tigertrollet og rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 "Det er jeg og, jeg suger skikkelig... " *flirer* Tilsammen er vi forpult dårlige faktisk! Jepp, prøv en trekant med oss, og du vil aldri mer ha sex... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tigertrollet og rufsetufsa er ikke gode! Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jepp, prøv en trekant med oss, og du vil aldri mer ha sex... ;-) Yess, baby! Vi kurerer ikke gruff, men lysten på sex;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Yess, baby! Vi kurerer ikke gruff, men lysten på sex;) Og så er vi jævlig gode til å herpe tråder. Vel, denne gangen har det hvertfall handlet om det det skulle. (Kanskje ikke noe godt sjekketriks av oss...?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 92 % 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Ikke akkurat noen bombe, men likevel.... Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 92% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Shit I'm good ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Ikke akkurat noen bombe, men likevel.... Du er en: Meget god elsker/elskerinne. Score: 92% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. Shit I'm good ;o) Talk is cheap! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.