Gå til innhold

Sannhetens time: Er du god i senga?


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • conan

    9

  • rufsetufsa

    5

  • Ulv I Faarikaal

    4

  • MsSophie

    3

Dette er altså meg....

God elsker/elskerinne.

Score: 57% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150% "Du er en elskerinne av en annen verden. Alle drømmer om en partner som deg. Du er deiligst i verden. Du båder ER god og ser ut som en drøm....."

Jaja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Pøh! Trenger ingen test for å bevise hvor god jeg er i senga. Hvor lett er det å fake et svar på testen da? Like lett som å lure en mann med å fake orgasme...

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, du juksa....;-)

Nei, det er jo bare en test og jeg svarte så ærlig jeg kunne, til og med at jeg tar en røyk før jeg fortsetter... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh! Trenger ingen test for å bevise hvor god jeg er i senga. Hvor lett er det å fake et svar på testen da? Like lett som å lure en mann med å fake orgasme...

*gliser*

Du skal lytte til selvskryt, for det kommer fra hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

703% Var det du som skapte Gud? Slike som deg bringer sex opp til et høyere, tidligere ukjent nivå. Du er ikke bare en innovatør på området, men også en visjonær. Du er i stand til å omdefinere den vestlige verdens syn på sex.

Du er nok en enestående mann i alle henseender, og er i stand til å gi sexpartere tilbake troen på et godt liv. Du har en enestående høy intellingens, noe som gjenspeiler seg i alt du gjør og foretar deg. Du ser ting ingen andre ser, og satser der ingen andre tør satse.

Jatta.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Du skal lytte til selvskryt, for det kommer fra hjerte.

Bare lev i fantasiland du conan. Jeg har fortsatt begge føttene plantet til jorden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Meget god elsker/elskerinne.

Score: 83% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Har jo selvfølgelig alltid vært klar over det, men greit å få det bekreftet....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 83%

Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.

Dette tror jeg ikke på *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget god elsker/elskerinne.

Score: 83% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Har jo selvfølgelig alltid vært klar over det, men greit å få det bekreftet....*s*

jeg er 4% bedre enn deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 74modell

Går det an å få 28 % , dah, conan!?? *himler med øynene*

Jeg fikk, ikke for å skryte selvsagt, 94% ;-) Meget god elskerinne stod det! Juhu, men det visste jeg jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å få 28 % , dah, conan!?? *himler med øynene*

Jeg fikk, ikke for å skryte selvsagt, 94% ;-) Meget god elskerinne stod det! Juhu, men det visste jeg jo!

Det går hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 98%

Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Men dette var jo ingen nyhet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget god elsker/elskerinne.

Score: 85% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Jaja... da _er_ det kanskje håp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...