Gå til innhold

Sannhetens time: Er du god i senga?


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • conan

    9

  • rufsetufsa

    5

  • Ulv I Faarikaal

    4

  • MsSophie

    3

Tanya1365380060

Dette fikk jeg:) :

Meget god elsker/elskerinne.

Score: 88% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83% Underlige spørsmål, men språk er vanskelig... Noen svar savnet jeg.

Har jeg vært ærlig nå ?

Jeg tror nok det stemmer, jeg fikk 81%, og tatt i betraktning av at du er noen år eldre enn meg....og erfaring er noe som kommer med alderen...., så kan jeg ikke se at du lyver her.

Men selvfølgelig, det bør jo verifiseres....har du noen referanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-O

Du er en:

God elsker/elskerinne.

Score: 70% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 94% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

*gjesp* Som om det var noen nyhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 84% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Kjedelig test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tror nok det stemmer, jeg fikk 81%, og tatt i betraktning av at du er noen år eldre enn meg....og erfaring er noe som kommer med alderen...., så kan jeg ikke se at du lyver her.

Men selvfølgelig, det bør jo verifiseres....har du noen referanser?

Erfaring er no man får lenge etter at man kunne trengt det :)

Jeg har et vitnesbyrd fra mine tre netter på husmorskolen ?

Og så har jeg selvsagt mange små takkebrev etterlatt på kjøkkenbord/nattbord :-)

Og selvsagt brev fra naboer om koselyder om natta, ikke så koselig for dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe valg for "går og setter meg foran pc'en igjen" (etter sex).

Håpløst.

God elsker/elskerinne.

Score: 64% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en:

Meget god elsker/elskerinne.

Score: 91%

Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Visste jeg det ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en:

God elsker/elskerinne.

Score: 76% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.

Menne....

Siden både jeg og han liker å sovne kjapt etterpå så er vel ikke det noe negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Score: 78% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 78% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score: 92%

Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aandily

Score: 87% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83% Underlige spørsmål, men språk er vanskelig... Noen svar savnet jeg.

Har jeg vært ærlig nå ?

Sannsynligvis ikke. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

63%

Godt man har pålitelige målinger som kan fortell hvor man er i løypa.. *flirer*

Puh, fikk 66% jeg, enda du har MYYYYE mer erfaring enn meg. *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...