Gå til innhold

ADSL, har sikla på det, og nå...


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

har jeg bestilt det nye tilbudet. 128/768 kbps og fri trafikkmengde til nyttår, 349 kr/mnd, 250 i oppstart.

Surround høyttalere Logitech Z-540 med subwoofer for 1 kr siden jeg bandt meg for et år.

Jeg bruker for ca kr 300 i telleskritt pr mnd.

Hva tror dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det dette tilbudet Telenor har kommet med nå?

Laster du ned sider/bilder/mail osv til over 1 gb i måneden, så ramler du ned på ISDN-hastighet resten av måneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det dette tilbudet Telenor har kommet med nå?

Laster du ned sider/bilder/mail osv til over 1 gb i måneden, så ramler du ned på ISDN-hastighet resten av måneden...

har ikke sjekka, men 1 GB er ganske mye... for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det dette tilbudet Telenor har kommet med nå?

Laster du ned sider/bilder/mail osv til over 1 gb i måneden, så ramler du ned på ISDN-hastighet resten av måneden...

64 kbps er ikke så ille, jeg laster aldri ned musikk eller store filer, og så er jeg tåååålmooooodig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

64 kbps er ikke så ille, jeg laster aldri ned musikk eller store filer, og så er jeg tåååålmooooodig. :)

Tåååålmoodig er jeg også, det kommer bare an på.....situasjonen

;-)

Men nå stikker jeg av/ut i RL..

Ha en fin fredag.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåååålmoodig er jeg også, det kommer bare an på.....situasjonen

;-)

Men nå stikker jeg av/ut i RL..

Ha en fin fredag.:-)

Hils alle kjente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64 kbps er ikke så ille, jeg laster aldri ned musikk eller store filer, og så er jeg tåååålmooooodig. :)

Oj, er ikke det ISDN-hastighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd jeg ikke kan få Chello, men kablene er for korte....

ISDN.. jeg kunne ikke få UPC her (ikke oppgradert), men det er kun de siste par mndr at jeg har vært så mye på nettet -før lønnte det seg med ISDN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

ISDN.. jeg kunne ikke få UPC her (ikke oppgradert), men det er kun de siste par mndr at jeg har vært så mye på nettet -før lønnte det seg med ISDN.

Du ække aleine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men det er ikke telerskritt da.

Nei,det er et gode.

Det er en viduderlig følelse når man slipper å tenke på telleskritt. Jeg ble stresset av det. Hehe, det var nesten så jeg kjente telleskrittene tikke i hodet mitt :-)

Slippe å engste seg for telefonregningen var også deilig. Skjønt det var vanskelig å peke ut synderen for mange telleskritt (Internett) her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hjelper det om vi er to da? *flirer*

Kanskje vi kan få dol-rabatt hos Telenor på ADSL? :-)

DOL-rabatt ? Hmm.. :-)

Jeg har alltid hatt ca 2-400 kr i tellerskritt på internett, men venta på at tilbudet skulle bli bedre. Er ikke helt fornøyd, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils alle kjente :-)

Øhh, ikke sånn "ut"..

Jeg er med å pusser opp ei leilighet, og kvelden gikk med til å legge membrand(?) på badet... Seig guffe..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...