Gå til innhold

ADSL, har sikla på det, og nå...


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hjelper det om vi er to da? *flirer*

Kanskje vi kan få dol-rabatt hos Telenor på ADSL? :-)

Har du fått "gjør det (med deg) selv" settet til ADSL ? Jeg fikk mitt på døra i går. Da var jeg ikke hjemme, så jeg måtte hente det på postbutikken i dag. Det er uten nettverkskort, jeg prøvde alle nettkort jeg hadde i skrotbingen i dag, men de var for gamle til XP tydeligvis.

8 gamle nettkort skarangler i søplekassa *kræsj*

Kjøper nytt på jobben i morra: 250 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Bokse har kommet, alt er tilkoblet, jeg har fjernet Win XP og gått tilbake til Win ME fordi hovedkortet ikke er BIOS kompatibelt md XP, og ny BIOS finnes ikke. Grrr... Nettkortet lot seg ikke installere,, XP sier "invalid data". Nå virker det, men i går fikk jeg brev fra TeleNor med passord og beskjed om at abonnemnetet ikke blir aktivt før 5.9 mellom kl 08:45 og 16:00 GRRRR.... jeg trodde abonnementet var aktivt da jeg fikk boksen og fikk melding "ingen summetone" og trodde noe var galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...