Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 har jeg bestilt det nye tilbudet. 128/768 kbps og fri trafikkmengde til nyttår, 349 kr/mnd, 250 i oppstart. Surround høyttalere Logitech Z-540 med subwoofer for 1 kr siden jeg bandt meg for et år. Jeg bruker for ca kr 300 i telleskritt pr mnd. Hva tror dere ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Er det dette tilbudet Telenor har kommet med nå? Laster du ned sider/bilder/mail osv til over 1 gb i måneden, så ramler du ned på ISDN-hastighet resten av måneden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Er det dette tilbudet Telenor har kommet med nå? Laster du ned sider/bilder/mail osv til over 1 gb i måneden, så ramler du ned på ISDN-hastighet resten av måneden... har ikke sjekka, men 1 GB er ganske mye... for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 har ikke sjekka, men 1 GB er ganske mye... for meg. Ta testen: http://privat.telenor.no/adsl123/?content=GigabyteKalkulator.ascx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Er det dette tilbudet Telenor har kommet med nå? Laster du ned sider/bilder/mail osv til over 1 gb i måneden, så ramler du ned på ISDN-hastighet resten av måneden... 64 kbps er ikke så ille, jeg laster aldri ned musikk eller store filer, og så er jeg tåååålmooooodig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Ta testen: http://privat.telenor.no/adsl123/?content=GigabyteKalkulator.ascx 76% 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 64 kbps er ikke så ille, jeg laster aldri ned musikk eller store filer, og så er jeg tåååålmooooodig. Tåååålmoodig er jeg også, det kommer bare an på.....situasjonen ;-) Men nå stikker jeg av/ut i RL.. Ha en fin fredag.:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Tåååålmoodig er jeg også, det kommer bare an på.....situasjonen ;-) Men nå stikker jeg av/ut i RL.. Ha en fin fredag.:-) Hils alle kjente :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har bestillt samme tilbud :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har bestillt samme tilbud :-) Hva har du fra før ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har bestillt samme tilbud :-) Synd jeg ikke kan få Chello, men kablene er for korte.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 64 kbps er ikke så ille, jeg laster aldri ned musikk eller store filer, og så er jeg tåååålmooooodig. Oj, er ikke det ISDN-hastighet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Oj, er ikke det ISDN-hastighet? Jo da, men det er ikke telerskritt da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Synd jeg ikke kan få Chello, men kablene er for korte.... ISDN.. jeg kunne ikke få UPC her (ikke oppgradert), men det er kun de siste par mndr at jeg har vært så mye på nettet -før lønnte det seg med ISDN. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 ISDN.. jeg kunne ikke få UPC her (ikke oppgradert), men det er kun de siste par mndr at jeg har vært så mye på nettet -før lønnte det seg med ISDN. Du ække aleine... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Du ække aleine... Hjelper det om vi er to da? *flirer* Kanskje vi kan få dol-rabatt hos Telenor på ADSL? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jo da, men det er ikke telerskritt da. Nei,det er et gode. Det er en viduderlig følelse når man slipper å tenke på telleskritt. Jeg ble stresset av det. Hehe, det var nesten så jeg kjente telleskrittene tikke i hodet mitt :-) Slippe å engste seg for telefonregningen var også deilig. Skjønt det var vanskelig å peke ut synderen for mange telleskritt (Internett) her i huset... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Hjelper det om vi er to da? *flirer* Kanskje vi kan få dol-rabatt hos Telenor på ADSL? :-) DOL-rabatt ? Hmm.. :-) Jeg har alltid hatt ca 2-400 kr i tellerskritt på internett, men venta på at tilbudet skulle bli bedre. Er ikke helt fornøyd, men.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hils alle kjente :-) Øhh, ikke sånn "ut".. Jeg er med å pusser opp ei leilighet, og kvelden gikk med til å legge membrand(?) på badet... Seig guffe..*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 76% Tror jeg kom på 110-115%.... Har ADSL allerede jeg da..;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.