Gå til innhold

Gnisser tenner


Gjest Nit

Anbefalte innlegg

Samboeren min gnisser veldig mye tenner om natten, og er ofte helt øm i kjeven om morningen. Noen som har noen råd eller remedier på lager?

Nit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også gnisset tenner i mange år, men kun i stressede perioder. Jeg klarte alikevel og og ødlegge den ene tannen min (måtte trekke den). Jeg fikk laget en slags gummebøyle hos tannlegen som jeg sover med om natten (ser ut som Mike Tyson, men men) Denne bøylen kostet meg ca 700 kr.

Så mitt råd er: Få han til tannlegen, de ordner opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Nit

Ta en titt på hva jeg svarte bråkete.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av medisinske problemstillinger, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet. I forum besvarer vi utvalgte spørsmål i løpet av en til to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...