Gå til innhold

Avkvinning av bygdenorge, er det sant ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Jada , vi har finere fotballbane enn dem. *enig*

Men hvis de har SÅÅÅÅÅ dårlig råd at de må legge ned skolen og barnehagen her ,så har de vel ikke råd til kjøpesenter ,fotballbane og bussterminal heller ? Æsj... Blir så rødglødende sinna på både ordfører og rådmannen. *freser iltert*

Må barna dine gå i Ølensvåg på den ganske nye skolen der (har 2 nevøer der)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Ja, ikke sant...

Du kan bare plassere meg i båsen for lettlurte småjenter;)

He-he. Håper det har ført til erfaringer som du kan ha nytte av. Jeg har også følt meg lurt, men det har nok ikke vært meningen fra starten av. De bare ble slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må barna dine gå i Ølensvåg på den ganske nye skolen der (har 2 nevøer der)?

Nope , de må inn til Ølen. Og det er veldig mange småbarnsforeldre som ikke har noe særlig lyst til å sende sine 6 åringer med buss hele den veien. (Er et ganske "hardt" miljø på bussen. Den største mobbeplassen av alle tror jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...