Gå til innhold

Zirine og Seline


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Du liker de gutta der, ja :) Synes også at Matt Damon er OK, ikke mer, Ben Affleck er litt kjekkere. Har siste året fått mer og mer sans for Brad Pitt, jeg.... Oceans Eleven var jo en visuell nytelse....

Du er ikke bittelitte granne bi da? Æ'kke flaut lenger det nå, vet du. .)

Nei, jeg er nok veldig lite bi, noe en homofil kompis enda klager over :)

Han kan forresten se på meg at jeg er alt for hetero (han sine ord).

Men jeg er enig med deg i at det ikke hadde vært flaut.

Ocean eleven likte jeg ikke noe spesielt. Syntes det var en helt ordinær film, verken mer eller mindre, og det er ikke en film som frister å se igjen.

Faktisk synes jeg at det har kommet skremmende få gode filmer i 2002, og den eneste jeg kan komme på av kinofilmer må vel være The Others.

(Den kommer forresten på sone2 på play 23.09, så den kan du trygt bestille :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    26

  • Zirine

    3

  • Altman

    1

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg er nok veldig lite bi, noe en homofil kompis enda klager over :)

Han kan forresten se på meg at jeg er alt for hetero (han sine ord).

Men jeg er enig med deg i at det ikke hadde vært flaut.

Ocean eleven likte jeg ikke noe spesielt. Syntes det var en helt ordinær film, verken mer eller mindre, og det er ikke en film som frister å se igjen.

Faktisk synes jeg at det har kommet skremmende få gode filmer i 2002, og den eneste jeg kan komme på av kinofilmer må vel være The Others.

(Den kommer forresten på sone2 på play 23.09, så den kan du trygt bestille :))

Den skal vi ha, ja.

En annen bra film fra i fjor er jo Amelié fra Montmartre, da... Den kan man vel ikke synes er annet enn nydelig, selv som en skikkelig hetero-gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal vi ha, ja.

En annen bra film fra i fjor er jo Amelié fra Montmartre, da... Den kan man vel ikke synes er annet enn nydelig, selv som en skikkelig hetero-gutt?

Den filmen har jeg ikke sett.

For øvrig er det vel Cameron Diaz som får mine lyster til å nå uante dimensjoner om dagen, selv om jeg ikke gidder å se hennes siste film, da jeg har hørt den suger...:)

Damene i Mulholland Drive er også nydelige, og jeg tror aldri i hele mitt liv at jeg har sett en mer opphissende scene på film enn den første lesbescenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen har jeg ikke sett.

For øvrig er det vel Cameron Diaz som får mine lyster til å nå uante dimensjoner om dagen, selv om jeg ikke gidder å se hennes siste film, da jeg har hørt den suger...:)

Damene i Mulholland Drive er også nydelige, og jeg tror aldri i hele mitt liv at jeg har sett en mer opphissende scene på film enn den første lesbescenen :)

Hehe, kunne tenke meg det, ja. Det er vanvittig bra skuespill forøvrig, i den filmen.

Cameron Diaz har også superkvaliteter; har du sett Being John Malkovich? Anbefales.... Også helt surrealistisk, men mer forståelig enn Lynch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kunne tenke meg det, ja. Det er vanvittig bra skuespill forøvrig, i den filmen.

Cameron Diaz har også superkvaliteter; har du sett Being John Malkovich? Anbefales.... Også helt surrealistisk, men mer forståelig enn Lynch.

Ja, jeg har sett den filmen, og syntes den var ekstremt dårlig! Helt høl i hue (bokstavelig talt..hehe..), men jeg pleier å like litt syke filmer. Det der ble bare for mye av det gode og de eneste som kunne klart å lage en sånn film med hell, er vel Monty Pyton! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett den filmen, og syntes den var ekstremt dårlig! Helt høl i hue (bokstavelig talt..hehe..), men jeg pleier å like litt syke filmer. Det der ble bare for mye av det gode og de eneste som kunne klart å lage en sånn film med hell, er vel Monty Pyton! :)

Synd for deg..

Okei -da skal jeg bare anbefale et par filmer til:

Hedwig and the angry inch

Magnolia

The Crow

Shooting fish

Veldig bra filmer. Disse har en stram fortellerteknikk, narrativ struktur.

Siden du liker Mulholland Drive, men ikke Memento og Being John Malkovich mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd for deg..

Okei -da skal jeg bare anbefale et par filmer til:

Hedwig and the angry inch

Magnolia

The Crow

Shooting fish

Veldig bra filmer. Disse har en stram fortellerteknikk, narrativ struktur.

Siden du liker Mulholland Drive, men ikke Memento og Being John Malkovich mener jeg..

Magnolia, The Crow og Shooting fish har jeg sett.

Spesielt Magnolia og The Crow er de jeg liker best av disse tre, og Shooting fish var jeg ikke helt fornøyd med, noe som nok skyldes at jeg hadde ekstreme forventinger til den filmen.

Hmmm Magnolia bør jeg kanskje vurdere å skaffe meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnolia, The Crow og Shooting fish har jeg sett.

Spesielt Magnolia og The Crow er de jeg liker best av disse tre, og Shooting fish var jeg ikke helt fornøyd med, noe som nok skyldes at jeg hadde ekstreme forventinger til den filmen.

Hmmm Magnolia bør jeg kanskje vurdere å skaffe meg..

Jepp, den kan ses mange ganger, nydelig film.. Kom på nå at vi har diskutert den før for mange år siden (da den kom?) -det regnet frosker på slutten, det var det vi snakket om tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den kan ses mange ganger, nydelig film.. Kom på nå at vi har diskutert den før for mange år siden (da den kom?) -det regnet frosker på slutten, det var det vi snakket om tror jeg..

Det er så lenge siden jeg har sett den, så jeg husker ikke annet enn at jeg likte den veldig veldig godt.

Ja, det er godt mulig vi har diskutert den en gang, og egentlig finnes det vel knapt den ting vi aldri har diskutert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lenge siden jeg har sett den, så jeg husker ikke annet enn at jeg likte den veldig veldig godt.

Ja, det er godt mulig vi har diskutert den en gang, og egentlig finnes det vel knapt den ting vi aldri har diskutert :)

Det er mulig du har rett i det. Vi er vel ca like glad i å diskutere og kverulere -men jeg får tilfredsstilt meg andre steder om dagen, så det blir mindre på deg :)

men jeg kommer sterkere tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig du har rett i det. Vi er vel ca like glad i å diskutere og kverulere -men jeg får tilfredsstilt meg andre steder om dagen, så det blir mindre på deg :)

men jeg kommer sterkere tilbake....

Jupp, vi får ta det igjen senere, da vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...