Gå til innhold

Hvem er du i «Sagaen om Isfolket»?


kie

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=4006&item=220213

"Du ville vært

Sol Angelica

Du er en ekte heks, og kan få mennesker til å skjelve bare ved å se på dem. Du går ikke av veien for å skade andre for å få det som du vil, så lenge ingen skjønner at det var deg du som gjorde det. Pass deg så du ikke ender opp på "bålet"..."

Jaja, da ble jeg avslørt til slutt jeg også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    4

  • Amiga

    2

  • Melaisa

    2

  • Lionn

    2

Mest aktive i denne tråden

Du ville vært

Tula

Du er en glad, men litt naiv og uansvarlig person som gjør ting først og tenker siden. Du har et snev av ondskap i deg,- som du muligens ikke er helt klar over enda, eller som du skjuler godt, men det kommer snart for en dag. Du er - i likhet med resten av Isfolket- utrolig glad i dine venner og familie, og gjør ALT for å beskytte dem,- selv om det kan komme til å gå ut over andre. Hold deg unna fløyter.

(Jeg har lest serien for årevis siden, men husker ikke Tula, hvor/når kom hun inn i bildet da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vært

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vært

Tula

Du er en glad, men litt naiv og uansvarlig person som gjør ting først og tenker siden. Du har et snev av ondskap i deg,- som du muligens ikke er helt klar over enda, eller som du skjuler godt, men det kommer snart for en dag. Du er - i likhet med resten av Isfolket- utrolig glad i dine venner og familie, og gjør ALT for å beskytte dem,- selv om det kan komme til å gå ut over andre. Hold deg unna fløyter.

(Jeg har lest serien for årevis siden, men husker ikke Tula, hvor/når kom hun inn i bildet da?)

Tok et søk og det finnes jammen en egen side om "gjengen". *ler*

Tula Backe av Isfolket

1800-1848

http://home.c2i.net/ehaehre/katta/sagaen_om_isfolket_tula.htm

Stamtavlen:

http://www.niff.no/Stamtre.htm

Ja, hold deg unna fløyter sier jeg ass! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du ville vært

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!"

Hvem er Tengel? Er det noen jeg vil være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du ville vært

Villemo

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna... "

hehehe *fornøyd* :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskil Lind

Du er en snill og stabil person, med sans for det overnaturlige. Du ser opp til de som kan trolldom, og mener selv du har visse evner. Men kan det kanskje være at du har en litt for aktiv fantasi..?

Æsj, så teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vært

Shira

Du er en ren og uskyldig person, som aldri gjør en flue fortred. Du skader aldri noen med viten og vilje, og gjør alt du kan for å hjelpe andre,- selv om du skader seg selv.

Hm...Vet ikke helt om det passer, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel?

Eskil Lind

Du er en snill og stabil person, med sans for det overnaturlige. Du ser opp til de som kan trolldom, og mener selv du har visse evner. Men kan det kanskje være at du har en litt for aktiv fantasi..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du ville vært

Villemo

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna... "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

For noen elendige svaralternativer denne testen hadde! Men tok den for det..og ble visst..

Sol Angelica

Du er en ekte heks, og kan få mennesker til å skjelve bare ved å se på dem. Du går ikke av veien for å skade andre for å få det som du vil, så lenge ingen skjønner at det var deg du som gjorde det. Pass deg så du ikke ender opp på "bålet"... jaja, så slem er jeg da ikke da..eller..?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskil Lind

Du er en snill og stabil person, med sans for det overnaturlige. Du ser opp til de som kan trolldom, og mener selv du har visse evner. Men kan det kanskje være at du har en litt for aktiv fantasi..?

Gu' så kjeeedelig....*stønn* ;-) Og...hvilke evner??? Hvilket spm. var det? Jøss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du ville vært

Villemo

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna... "

Jeg er visst også Villemo i følge den testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vært:

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Dette må være den teiteste testen jeg har tatt noen gang.... Altfor like og dårlige svar-alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville vært:

Shira

Du er en ren og uskyldig person, som aldri gjør en flue fortred. Du skader aldri noen med viten og vilje, og gjør alt du kan for å hjelpe andre,- selv om du skader seg selv.

Pøh! *ond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den serien har jeg heldigvis ikke lest. Antageligvis ville jeg vært Morbak Olagel (gammalnorsk for "den kloke") eller noe sånt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...