Gå til innhold

Hvem er du i «Sagaen om Isfolket»?


kie

Anbefalte innlegg

Eskil Lind

Du er en snill og stabil person, med sans for det overnaturlige. Du ser opp til de som kan trolldom, og mener selv du har visse evner. Men kan det kanskje være at du har en litt for aktiv fantasi..?

Dette med fantasien kan vel ikke stemme? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    4

  • Amiga

    2

  • Melaisa

    2

  • Lionn

    2

Mest aktive i denne tråden

Dette med fantasien kan vel ikke stemme? :-)

Nei i følge norsklærerne jeg har hatt kan det ikke stemme, jeg tror det må være noe feil med hele testen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

oooaaaooo, det hadde jeg ikke trodd du:)) Nå er det lenge siden jeg leste den serien, men den var moro...jeg hadde altså vært:

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemo

Du er en temperamentsfull person som det er umulig å ikke bli glad i. Du har en gnistrende personlighet, og lyser opp dagen for de fleste når du er i godt humør. Når du er i dårlig humør derimot, lønner det seg å være langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengel den Gode

Du er en snill og god person med mye trygghet og kjærlighet å gi, selv om det ikke er inntrykket folk får av deg når de først møter deg. Når de blir kjent med deg, oppdater de hvor god du egentlig er. Du slåss mot det onde, og er en forkjemper for godhet og frihet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Du ville vært:

TULA

Du er en glad,men litt naiv og uansvarlig person som gjør ting først og tenker siden.Du har et snev av ondskap i deg som du muligens ikke er klar over,eller som du skjuler godt,men det kommer snart for en dag.Du er i likhet med resten av Isfolket utrolig glad i dine venner og familie,og gjør alt for å beskytte dem,selv om det kan gå utover andre....Hold deg unna fløyter!

Jøss hun var en av mine favoritter i serien,missunte henne de 4 demonene!! He he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ville vært:

TULA

Du er en glad,men litt naiv og uansvarlig person som gjør ting først og tenker siden.Du har et snev av ondskap i deg som du muligens ikke er klar over,eller som du skjuler godt,men det kommer snart for en dag.Du er i likhet med resten av Isfolket utrolig glad i dine venner og familie,og gjør alt for å beskytte dem,selv om det kan gå utover andre....Hold deg unna fløyter!

Jøss hun var en av mine favoritter i serien,missunte henne de 4 demonene!! He he he

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...