Gå til innhold

Ungkaren (the bachelor) på TV Norge


punkyB

Anbefalte innlegg

Har noen sett på det ?

Skikkelig underholdning !! Ikke noe for bigbrother hatere dog.

En bunch med kvinner kjemper om en mann - antallet reduseres ganske kjapt. De får dra på dater med ungkaren.

Jeg er jo selvsagt så inne i det at jeg har lest på nett hva som skjer til slutt. Og det blir hot stuff !! Til og med litt spanking ryktes det om.

Følg med - følg med !!

Lurte på om jeg skulle starte en norsk variant jeg - med meg som hovedperson selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg følger med på den (og all annen reality forøvrig.. ehem). Synes den overgår forventingene (som var veldig lave). Det blir spennende å se hva som skjer -utrolig hvor fascinert de jentene er bare fordi han er en kjekk, rik ungkar!

Det er gøy å se hvor lite som skal til før de tror de er "hovedpersonen".. Og gøy å se hva slags personer som finner på å melde seg på et sånt konsept. Det morsomme er jo at disse folkene er langt mer normale (tilsynelatende, ialle fall) enn Big Brother-folket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg følger med på den (og all annen reality forøvrig.. ehem). Synes den overgår forventingene (som var veldig lave). Det blir spennende å se hva som skjer -utrolig hvor fascinert de jentene er bare fordi han er en kjekk, rik ungkar!

Det er gøy å se hvor lite som skal til før de tror de er "hovedpersonen".. Og gøy å se hva slags personer som finner på å melde seg på et sånt konsept. Det morsomme er jo at disse folkene er langt mer normale (tilsynelatende, ialle fall) enn Big Brother-folket. :)

De er jo ganske oppegående alle av de - men jeg er litt usikker på om det hadde gått an andre steder enn i USA. Kjempe om en mann liksom .....

Men jeg synes også det er interessant og underholdende å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for sent ute.

Jeg har allerede bedt TVN annonsere etter 25 ungkarer til meg.

Bra konsept...! *gliser*

Fillern !!!! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er heldig og 50 bra menn (finnes de i Norge?) melder seg på, kan vi ta en dobbel... :-)

Tviler på at det finnes 50 - men jeg kan klare meg med å velge blant mindre også.

Bare vi ikke velger den samme. Hvilke menn liker du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell i vei....jeg skal ikke være her da!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan jo lese på nettsiden også - Amanda blir vinneren. Shannon blir den 3. siste. Hun viser seg å være litt for despo og litt for striks. Alex liker fetisjene til Amanda bedre. Rhonda må hentes av sykebil. Trisha er det bare for å vinne konkurransen mot de andre jentene - er egentlig ikke interssert i Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det finnes 50 - men jeg kan klare meg med å velge blant mindre også.

Bare vi ikke velger den samme. Hvilke menn liker du ?

Hmmm, jeg tar de høye mørke.

Gjerne med bra jobb, hus og bil.

De bør ha sjarm og utstråling, være ærlige, og ellers snille og greie. Og glad i barn, da.

Så kan vi gjøre det så enkelt som at du får resten... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg tar de høye mørke.

Gjerne med bra jobb, hus og bil.

De bør ha sjarm og utstråling, være ærlige, og ellers snille og greie. Og glad i barn, da.

Så kan vi gjøre det så enkelt som at du får resten... ;-)

*kvesser klørne*

Jeg tar de høye lyse også.

Bortsett fra kravene dine så må de selvfølgelig være litt sporty , selvsikre , morsomme , høflige +++

Hvor lite utvalg er vi nede i nå montro ??

Det jeg ikke likte noe særelig i konseptet var at de faktisk kunne si nei til bacheloren. Denne regelen stryker vi hva ? De vi vil ha kan vi få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...