Gå til innhold

Ungkaren (the bachelor) på TV Norge


punkyB

Anbefalte innlegg

*kvesser klørne*

Jeg tar de høye lyse også.

Bortsett fra kravene dine så må de selvfølgelig være litt sporty , selvsikre , morsomme , høflige +++

Hvor lite utvalg er vi nede i nå montro ??

Det jeg ikke likte noe særelig i konseptet var at de faktisk kunne si nei til bacheloren. Denne regelen stryker vi hva ? De vi vil ha kan vi få.

Enig i alt. Bortsett fra at jeg kanskje må ta de høye, lyse også. Du kan få alle de stutte... ;-)

Tror kanskje vi må ta med våre kjære svenske naboer, for å få nok mannfolk. Hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i alt. Bortsett fra at jeg kanskje må ta de høye, lyse også. Du kan få alle de stutte... ;-)

Tror kanskje vi må ta med våre kjære svenske naboer, for å få nok mannfolk. Hva sier du?

Nja - har ikke helt sansen for disse svenskene jeg. Du får dem!! *edel*

Alex forresten - hva synes du om han da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja - har ikke helt sansen for disse svenskene jeg. Du får dem!! *edel*

Alex forresten - hva synes du om han da ?

Han er sjarmerende, men billig. Kliner med alle, jo...

Glimt i øyet, det har'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sjarmerende, men billig. Kliner med alle, jo...

Glimt i øyet, det har'n!

Jo men hvilken mann pokker hadde ikke klina når man er omringa av villige damer !!??

Eller motsatt for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men hvilken mann pokker hadde ikke klina når man er omringa av villige damer !!??

Eller motsatt for oss.

Jo, du har et poeng. I tillegg sjekker man varen. Men ikke på TV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...