Gå til innhold

I natt da kjæresten min sov....


Altman

Anbefalte innlegg

... så limte jeg ene hånda hennes fast i lakenet med lynlim.

GJETT om det ble helvete etterpå!

... og så til dere som har vurdert å gjøre det samme: ikke gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* ser det for meg..*ler enda mer* Du må være gal.

;)

En gang inviterte jeg henne på fiktivt jobbintervju. Jeg har ennå ikke sagt at det var meg :)

Men hun var fint kledd der hun satt på restauranten og venta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tabba deg ut Altman. Du skulle limt den fast på .... ja, du veit nå :)

jeg er ikke så god i senga, så det slo meg ikke engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

En gang inviterte jeg henne på fiktivt jobbintervju. Jeg har ennå ikke sagt at det var meg :)

Men hun var fint kledd der hun satt på restauranten og venta :)

*LER* Liten skøyer du:)

Gjorde du virkelig det, eller finner du bare på nå, slik jeg har en smule mistanke om..? Hvis det er sant så føler jeg med kjæresten din, det kan da ikke være helt enkelt å holde styr på deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang inviterte jeg henne på fiktivt jobbintervju. Jeg har ennå ikke sagt at det var meg :)

Men hun var fint kledd der hun satt på restauranten og venta :)

Hæææ? Gikk noe feil eller, siden hun aldri fikk vite det?

Eller tuller du med oss ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så god i senga, så det slo meg ikke engang

Øvelse mann, øvelse. Pust sakte ut og inn - og minst 2 leksjoner pr. dag.

Kontakt meg igjen hvis det ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang inviterte jeg henne på fiktivt jobbintervju. Jeg har ennå ikke sagt at det var meg :)

Men hun var fint kledd der hun satt på restauranten og venta :)

Hehehehe...

*notere den*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER* Liten skøyer du:)

Gjorde du virkelig det, eller finner du bare på nå, slik jeg har en smule mistanke om..? Hvis det er sant så føler jeg med kjæresten din, det kan da ikke være helt enkelt å holde styr på deg;)

en gang (dette var før vi ble sammen) sendte jeg brev til henne der jeg fortalte at jeg var fra Oslo Skadedyrkontroll og blablalba. jeg ba henne gjøre leiligheta klar for sprøyting den og den datoen klokka da og da, samt at alle plagg og møbler av bomull og viskose måtte fjernes fra leiligheten.

Hun rydda leiligheten, gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være noe galt med deg...?

Sykt...

litt galt, men litt ikke galt også..... nei, nå gjorde du meg usikker her... nei, nå er jeg sikker igjen.... tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sensuel

litt galt, men litt ikke galt også..... nei, nå gjorde du meg usikker her... nei, nå er jeg sikker igjen.... tror jeg.

*flire*

Jeg hadde ihvertfall IKKE vært kjæresten din lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt lyst til å gjøre det samme mange ganger selv, og jeg mener.. Det eneste dere får ut av det der senere er en god latter, så det er ikke så ille.

Men gjem superlimet før du legger deg i kveld, for du vet aldri hva hun kan komme til å lime fast din hånd i...

Man har det ikke mer gøy enn man gjør med kjæresten sin, og det der var et bra stunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst til å gjøre det samme mange ganger selv, og jeg mener.. Det eneste dere får ut av det der senere er en god latter, så det er ikke så ille.

Men gjem superlimet før du legger deg i kveld, for du vet aldri hva hun kan komme til å lime fast din hånd i...

Man har det ikke mer gøy enn man gjør med kjæresten sin, og det der var et bra stunt.

"Man har det ikke mer gøy enn man gjør med kjæresten sin"

Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Man har det ikke mer gøy enn man gjør med kjæresten sin"

Hehehe

Jeg synes det er greit at kvinnfolk kjenner sin plass i samfunnet, og dere plass er i senga og på kjøkkenet.

Eventuelt på kjøkkenbenken.

Du trodde i det minste at du på denne måten ville få henne til å holde senga framover, men jeg går ut fra at hun kom seg løs, og at du derfor handlet noe spontant, uten å tenke på at hun faktisk på en eller annen måte ville komme seg ut av senga.

Men tanken er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

en gang (dette var før vi ble sammen) sendte jeg brev til henne der jeg fortalte at jeg var fra Oslo Skadedyrkontroll og blablalba. jeg ba henne gjøre leiligheta klar for sprøyting den og den datoen klokka da og da, samt at alle plagg og møbler av bomull og viskose måtte fjernes fra leiligheten.

Hun rydda leiligheten, gitt :)

Huff..du altså..:) Dere får ihvertfall ledd endel sammen, eller kanskje det ender opp med at bare du ler og kjæresten bli sur..?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..du altså..:) Dere får ihvertfall ledd endel sammen, eller kanskje det ender opp med at bare du ler og kjæresten bli sur..?;)

joda, hun ler med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit at kvinnfolk kjenner sin plass i samfunnet, og dere plass er i senga og på kjøkkenet.

Eventuelt på kjøkkenbenken.

Du trodde i det minste at du på denne måten ville få henne til å holde senga framover, men jeg går ut fra at hun kom seg løs, og at du derfor handlet noe spontant, uten å tenke på at hun faktisk på en eller annen måte ville komme seg ut av senga.

Men tanken er god.

Én gang, SierDuDet, én gang finner jeg en metode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...