Gå til innhold

I natt da kjæresten min sov....


Altman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanya1365380060

joda, hun ler med :)

Men da er det jo bare gøy!:) Da hadde jeg fortsatt med dine, tydeligvis, mange practical jokes, for det er jo tross alt viktig med latter i hverdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst til å gjøre det samme mange ganger selv, og jeg mener.. Det eneste dere får ut av det der senere er en god latter, så det er ikke så ille.

Men gjem superlimet før du legger deg i kveld, for du vet aldri hva hun kan komme til å lime fast din hånd i...

Man har det ikke mer gøy enn man gjør med kjæresten sin, og det der var et bra stunt.

Men da må du skaffe deg en kjæreste først... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må du skaffe deg en kjæreste først... ;-)

Ja, du sier noe der...

Men det spørs om hun varer så lenge om jeg kliner til med det trikset der på første daten.

Eller hva tror du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der...

Men det spørs om hun varer så lenge om jeg kliner til med det trikset der på første daten.

Eller hva tror du? :)

Du må nok bli kjærest med henne først. Evt lime fast begge hendene.

Håndjern duger også, men da får hun jo ikke gjort noe husarbeid... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok bli kjærest med henne først. Evt lime fast begge hendene.

Håndjern duger også, men da får hun jo ikke gjort noe husarbeid... :-)

Ja, du sier noe der...

Men personlig så skal jeg vel klare å binde dem til senga uten å bruke noe makt, ei heller lim eller jern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du sier noe der...

Men personlig så skal jeg vel klare å binde dem til senga uten å bruke noe makt, ei heller lim eller jern :)

Skrytepave er hva du er... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Røde ja...

He he...

En natt da kjæresten min sov - lakkerte jeg tåneglene hans røde. Gjett om gutta på jobben hans lo i garderoben på morningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...

En natt da kjæresten min sov - lakkerte jeg tåneglene hans røde. Gjett om gutta på jobben hans lo i garderoben på morningen ;)

jeg hadde dødd av flauhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...