Gå til innhold

Jeg er gal


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da er vi to..jeg har gått å plystret: we wish you a happy christmas i hele dag, ute som inne...

Hehe, den har jeg ikke vært igjennom ennå. Tror jeg*s*

Her går på Bjelleklang og glade jul.

Favorittjulesangen er White Christmas, men den har jeg ikke vært innom ennå*s*

Tar den nå jeg.

Iam dreaming of a white christmas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Trøst deg med at de gærne har det godt, og i mellomtiden kan du jo variere tekstene litt ;-)

Rudolf er rød på nesen,

vet du hva det kommer av?

Så du'kke han på festen,

drakk ei flaske rødsprit da!

....men drøy litt med å sende ut julekortene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Novembermom

Er du og sånn? Jeg tenker på jul og julegaver og juleforberedelser allerede jeg.

Jeg hungrer etter å sitte på julemusikk!

Det er jo bare 4 mnd til jul da.

Jeg føler at julen nettopp var her jeg. Skal si tiden har gått fort.

Men grunnen til min tidlige juleglede er vel fordi vi skal starte tidlig med julegavene i år, sånn rundt September/Oktober, så slipper vi å blakke oss helt i Desember. Og vi slipper alt rushet i tillegg. Herlig skal det bli å slappe av hele Desember!

Men i år så SKAL jeg ha et ekte juletre. I år så MÅ jeg ha ekte granlukt....*hehe*

Jul ja....snart er jo sønnen min 1 år og.....*snufse snufse* Han er født 4 Desember :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest støtte

Så koselig du er da! Å rakke ned på folk og ikke tørre å gjøre det med ditt eget nick engang.. patetisk!

Jeg har ikke rakket ned på noen. Tvert i mot har jeg gitt henne støtte på hennes eget utsagn. Det er hyggelig når folk oppnår selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke rakket ned på noen. Tvert i mot har jeg gitt henne støtte på hennes eget utsagn. Det er hyggelig når folk oppnår selvinnsikt.

javel, da sier vi det sånn. Og du er sinnssykt feig, det har du jo bevist *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kjeft,kjære. Ellers binder jeg og knebler deg når du komer....*flira rått*

Jada, du e gal. Og ikkje bære det, du e klin kokoks. JUL!!!?

Æ prøve febrilska å ikkje tænk på det kvite hælvete som snart ska kom. Gjør bakken opp tel oss umulig å kjør opp. Stressa på mårran med to onga på slæp,dætt på ræv i snesørpe, strømpebokse og vintersko, dreæssa og gud veit ka.

Æ lika ikkje vinter, og jula klara ikkje å gjør opp førr alle de mnd. med dritt vær!!!

Åhh, førr en fin mårra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du er gal, jeg gleder meg faktisk til jul, men det er fordi det kommer slektninger nedover! ;-)

Så koselig da:D Så får du ett avbrekk i den ellers så gråe hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da:D Så får du ett avbrekk i den ellers så gråe hverdagen.

Jepp, broren til faren min, han tar nok med pinnekjøtt, kålrabi, gulerter og masse spekemat fra farmora mi. Så kommer søsteren til mamma og mann, de tar nok med lammerull, kålrabi, pinnekjøtt, fiskepudding, pølser etc. fra de og mamma! Ja og bøker!

Får se hvor mye jeg har mot til å be om, det blir jo tross alt en del ekstra bagasje!

Får lage liste snart....

Det skal bli godt å treffe de igjen! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, broren til faren min, han tar nok med pinnekjøtt, kålrabi, gulerter og masse spekemat fra farmora mi. Så kommer søsteren til mamma og mann, de tar nok med lammerull, kålrabi, pinnekjøtt, fiskepudding, pølser etc. fra de og mamma! Ja og bøker!

Får se hvor mye jeg har mot til å be om, det blir jo tross alt en del ekstra bagasje!

Får lage liste snart....

Det skal bli godt å treffe de igjen! *s*

Hehe, en bag bare til Amiga er vel ikke for mye forlangt?

Hjemmelaga lammerull da vel? mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en bag bare til Amiga er vel ikke for mye forlangt?

Hjemmelaga lammerull da vel? mmmm

De måtte visst ha ekstra koffert en gang *s* Fra mamma bestillte jeg i fjor så hun burde ha god tid nok til å kjøpe inn ekstra slagside, men jeg skal nok minne henne på det i god tid! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De måtte visst ha ekstra koffert en gang *s* Fra mamma bestillte jeg i fjor så hun burde ha god tid nok til å kjøpe inn ekstra slagside, men jeg skal nok minne henne på det i god tid! :-)

Det burde du gjøre, for hjemmelaga lammerull er jo bare helt nammers*s* Hos oss er det mamma som lager den også. Men hun er ganske så bestemt på at den ikke skal åpnes før julaften. Hun er sinna på oss når vi spiser julemat før jul. Hun mener vi ødelegger matopplevelsen*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...