Gå til innhold

Jeg er gal


Solsikke

Anbefalte innlegg

Det burde du gjøre, for hjemmelaga lammerull er jo bare helt nammers*s* Hos oss er det mamma som lager den også. Men hun er ganske så bestemt på at den ikke skal åpnes før julaften. Hun er sinna på oss når vi spiser julemat før jul. Hun mener vi ødelegger matopplevelsen*s*

Siden jeg får ha den helt for meg selv så kommer jeg nok til å begynne på den med en gang jeg får den innfor døra, en gang søsteren min kom nedover ble jeg sittende å spise og lese til kl 05 om morgene. Jeg får hardtrene og ta en liten diett i forveien! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg får ha den helt for meg selv så kommer jeg nok til å begynne på den med en gang jeg får den innfor døra, en gang søsteren min kom nedover ble jeg sittende å spise og lese til kl 05 om morgene. Jeg får hardtrene og ta en liten diett i forveien! ;-)

Hehe, det skjønner jeg:)Liker ikke ungene dine norsk mat da? Eller lar du dem ikke smake, i frykt for at du skal få konkuranse om maten? Hehe, nei nå var jeg stygg, men vet du tåler det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det skjønner jeg:)Liker ikke ungene dine norsk mat da? Eller lar du dem ikke smake, i frykt for at du skal få konkuranse om maten? Hehe, nei nå var jeg stygg, men vet du tåler det:D

Elena er glad i fiskepudding, Cristian tør ikke smake på den, de elsker begge to norske pølser, fårepølse og salami så jeg må nok rasjonere... *s* Pinnekjøttet og lammerull får jeg ha for meg selv og trives med det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du er visst litt gal ;o)

Du har vel ike glemt det du skrev om å dekorere huset med en masse lys til jul ;-)?

Selvsagt har jeg ikke glemt det. Og lysene jeg hadde i fjor kommer opp i år også. Vurderer på å kjøpe mer. Kanskje en blinkende snømann, eller ett reisdyr på taket:D Men hvem skal klatre opp der, det var det da:D Og hvert eneste vindu skal ha enten adventsstjerne eller adventstake*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg ikke glemt det. Og lysene jeg hadde i fjor kommer opp i år også. Vurderer på å kjøpe mer. Kanskje en blinkende snømann, eller ett reisdyr på taket:D Men hvem skal klatre opp der, det var det da:D Og hvert eneste vindu skal ha enten adventsstjerne eller adventstake*s*

UUUÆÆÆHHH! Mente du det alvorlig med en neonblinkende Rudolf på taket? *grøss* Smaken er som baken! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UUUÆÆÆHHH! Mente du det alvorlig med en neonblinkende Rudolf på taket? *grøss* Smaken er som baken! :o)

Nå foretrekker nok jeg ensfargete lys. Men har en sans for den amerikanske måten å pynte til jul jeg:D Men det blir ingen blinkende Rudolf på taket nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå foretrekker nok jeg ensfargete lys. Men har en sans for den amerikanske måten å pynte til jul jeg:D Men det blir ingen blinkende Rudolf på taket nei.

*Puster letta ut* Så for meg taket ditt med en neonfarga Rudolf med gedigen rødblinkende nese. *Grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg ikke glemt det. Og lysene jeg hadde i fjor kommer opp i år også. Vurderer på å kjøpe mer. Kanskje en blinkende snømann, eller ett reisdyr på taket:D Men hvem skal klatre opp der, det var det da:D Og hvert eneste vindu skal ha enten adventsstjerne eller adventstake*s*

Har alltid syntes at glorete og lysende nisser og slikt er stygt. Men nå må jeg krype til korset og innrømme at jeg liker det litt. Bare det ikke blir for mye.

Du får begynne å øve deg på tak-klatring nå, så du ikke sklir ned til jul :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid syntes at glorete og lysende nisser og slikt er stygt. Men nå må jeg krype til korset og innrømme at jeg liker det litt. Bare det ikke blir for mye.

Du får begynne å øve deg på tak-klatring nå, så du ikke sklir ned til jul :o)

hehe, tør meg nok ikke opp på taket nei. Får se om det blir mer lys i år. Men siden jeg har litt skrekk for stiger. Ikke store høyder, det gjør meg ingenting. Så spørs det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tør meg nok ikke opp på taket nei. Får se om det blir mer lys i år. Men siden jeg har litt skrekk for stiger. Ikke store høyder, det gjør meg ingenting. Så spørs det:D

Da må du tvinge mannen i huset opp. Eller få en slektning eller noe sånt til å stille opp.

Håper jeg ikke får panikk snart. Har ikke handlet en eneste julegave ennå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du tvinge mannen i huset opp. Eller få en slektning eller noe sånt til å stille opp.

Håper jeg ikke får panikk snart. Har ikke handlet en eneste julegave ennå :-)

Mannen har høydeskrekk og ingen slektninger vil hjelpe meg. De mener jeg er gale:D

Har bare bestilt en julegave jeg. Ingen kjøpt ennå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...