Gå til innhold

Lurer på en ting, jeg...


Gjest secret to night

Anbefalte innlegg

Gjest secret to night

Jeg har to forskjellige nick her inne; et for 'den rolige, fornuftige, følelsesmessige, grublende snille og gode meg som alle vet hvem er, og et for den 'rampete, rebelle, frekke, agressive litt ufornuftige meg, som er helt anonym her inne...

Er det andre som opererer med forskjellige nick?

Syns dere jeg er en feiging som ikke tør vise 'begge mine personligheter' under samme nick?

-bare lurer, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg har brukt flere nick.

Etterhvert er det vanskelig å huske hva en har skrevet under hvilket nick.

Derfor bruker jeg nå likegodt bare 'ikke undertegnet'.

Vil ikke bli gjenkjent, er det noens om kjenner meg godt i RL her, kan de utifra mine meninger kanskje ane at det er meg, og så søke på nicket. Det vil jeg ikke, derfor nå alltid 'ikke undertegnet'.

Mange blir provosert av det, man so what? Dere visste jo ikke hvem jeg var under de andre nicka heller. Så det må jo være en dritt, ikke sant.

Det er vel meningsutvekslingen som teller, ikke hv det står under.

ØNSKER du derimot å være litt 'kjendis' her, å bli 'kjent igjen' som den anonyme du er (for de fleste) enten du har nick eller ikke, så er det jo fritt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun ett nick og klarer meg med det, syns ikke det er så farlig om jeg er litt rampete og storkjefta med det vanlige 'seriøse' nicket.

Om du er feig som har to... nei, jeg syns ikke det. Du gjør som det passer deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker stort sett mitt eget nick men siden datteren min på 16 leser her inne hender det jeg finner på et annet dersom det er noe jeg ikke er interessert i at hun skal vite at jeg har skrevet.

Kanskje skjønner hun det likevel men jeg tror ikke hun er så aktiv at det gjør noe :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det finnes personer her inne som har opptil syv nick som vedkommende veksler mellom. Du behøver ikke ha dårlig samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest porolon

Jeg har brukt flere nick.

Etterhvert er det vanskelig å huske hva en har skrevet under hvilket nick.

Derfor bruker jeg nå likegodt bare 'ikke undertegnet'.

Vil ikke bli gjenkjent, er det noens om kjenner meg godt i RL her, kan de utifra mine meninger kanskje ane at det er meg, og så søke på nicket. Det vil jeg ikke, derfor nå alltid 'ikke undertegnet'.

Mange blir provosert av det, man so what? Dere visste jo ikke hvem jeg var under de andre nicka heller. Så det må jo være en dritt, ikke sant.

Det er vel meningsutvekslingen som teller, ikke hv det står under.

ØNSKER du derimot å være litt 'kjendis' her, å bli 'kjent igjen' som den anonyme du er (for de fleste) enten du har nick eller ikke, så er det jo fritt valg!

Problemet er at det er så mange "ikke undertegnet", ofte i en og samme tråd, og hvis man velger et tilfeldig nick i hver tråd, som man beholder konsekvent hvis man har flere innlegg i DEN tråden, så slipper folk å lure på hvilken av de "ikke undertegnet" man forholder seg til.

Det blir jo ganske forvirrende når folk med samme nick, har 3-4 ulike syn på en sak, hvem diskuterer man med?? Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt flere nick.

Etterhvert er det vanskelig å huske hva en har skrevet under hvilket nick.

Derfor bruker jeg nå likegodt bare 'ikke undertegnet'.

Vil ikke bli gjenkjent, er det noens om kjenner meg godt i RL her, kan de utifra mine meninger kanskje ane at det er meg, og så søke på nicket. Det vil jeg ikke, derfor nå alltid 'ikke undertegnet'.

Mange blir provosert av det, man so what? Dere visste jo ikke hvem jeg var under de andre nicka heller. Så det må jo være en dritt, ikke sant.

Det er vel meningsutvekslingen som teller, ikke hv det står under.

ØNSKER du derimot å være litt 'kjendis' her, å bli 'kjent igjen' som den anonyme du er (for de fleste) enten du har nick eller ikke, så er det jo fritt valg!

Det mange, inklusiv meg selv, blir provosert av er at folk ikke gidder å bruke nicket sitt når de slenger dritt.

"Man trenger ikke å si alt man mener, men man bør kunne stå for det man sier..", mener nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun dette ene nicket. eller - jeg har også brukt Ankinky som nick tidligere.

Jeg syns det er feigt når man ikke bruker nicket sitt når man skal slenge dritt til folk. Jeg skjønner at man noen ganger føler for å holde seg anonym om man skal skrive noe veldig personlig, men syns nesten det er bedre da om man finner på å skrive noen bokstaver i feltet der nicket skal stå sånn at det ikek blir 4-5 "ikke undertegnet" i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare ett nick. Det skjer selvsagt at jeg skriver som ikke undertegnet, men det er svært sjeldent. Og da er det ikke drittkasting jeg kommer med, men andre ting som gjør at jeg vil være anonym.

Ja om du bruker to nick av de grunnene du fremlegger her, så synes jeg du er feig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange, inklusiv meg selv, blir provosert av er at folk ikke gidder å bruke nicket sitt når de slenger dritt.

"Man trenger ikke å si alt man mener, men man bør kunne stå for det man sier..", mener nå jeg :)

Enig med Anki jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et fast + et som jeg bruker i en bestemt sak. Det hender jeg bruker "anonyme" nick også, slik at jeg er anonym også for de som forlengst har funnet ut hvem fresja er.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Jeg har to-tre nick, ettersom hva jeg skriver.

Å kalle folk for feige pga det, er helt på trynet... Det er ikke feigt å ikke ville avsløre sin identitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Anki jeg.

Men vedkommende sa da ikke at h*n brukte å slenge dritt? "Frekk" og "rampete" kan da godt være positivt ladet også...

Og nei: dette er ikke mitt eneste nick.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest secret tonight

Men vedkommende sa da ikke at h*n brukte å slenge dritt? "Frekk" og "rampete" kan da godt være positivt ladet også...

Og nei: dette er ikke mitt eneste nick.. ;-)

Streken har helt rett!!

(Takk, vennen min!) :o))

Det skjer aldri at jeg slenger dritt til noen, under det ene eller det andre nicket.

Poenget er at under det nicket som er 'helt anonymt', kan jeg skrive masse som er kjempepersonlig, f. eks. under seksualitet o.l.

Det tør jeg ikke med mitt 'vanlige' nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest secret tonight

Du gjør AKKURAT som du vil, og hvem av nickene dine var det som var engstelig for hva VI vil tro? :-)

Det 'snille og rolige' :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest secret tonight

Jeg har kun dette ene nicket. eller - jeg har også brukt Ankinky som nick tidligere.

Jeg syns det er feigt når man ikke bruker nicket sitt når man skal slenge dritt til folk. Jeg skjønner at man noen ganger føler for å holde seg anonym om man skal skrive noe veldig personlig, men syns nesten det er bedre da om man finner på å skrive noen bokstaver i feltet der nicket skal stå sånn at det ikek blir 4-5 "ikke undertegnet" i en tråd.

Jeg lover på tro og ære, Anki... - jeg slenger aldri dritt til folk!

Det er personlige ting, jeg er redd for å skrive under mitt vanlige nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...