Gå til innhold

TABBE! Hjelp meg...


Gjest dumogteit

Anbefalte innlegg

Gjest dumogteit

Ekstypen min i slutten av tyve-årene har kommet sammen med en jente på 19. Dvs, han sa først til meg at hun var 20. Så ble jeg litt nysgjerrig på henne og sjekket skattelistene, og fant ut at hun ikke hadde fylt 20 ennå. Ikke at forskjellen er så stor, men det er liksom så annerledes med en tenåring og en som nesten er 30...

Uansett, jeg ringte til ham og pratet om div ting og latet som om jeg helt tilfeldig hadde funnet ut alderen hennes. Han bekreftet det. Så sendte jeg en melding til en venninne av meg som lød slik: "Damen til ... er bare 19!Han turde ikke si at hun ikke var fylt 20 ennå..."

Her kommer tabben: Jeg sendte meldingen til HAM!

Herregud så tabbe, her fikk jeg igjen for min patetiske nysgjerrighet! Nå har jeg slått av mobilen og gruer meg til å ta den på igjen. Han er sikkert forbanna på meg, tenk å spre sånt ondsinnet sladder om ham og kjæresten til venninnen min. Han skjønte sikkert hvem den egentlig skulle til.

Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre skaden litt mindre???

Huff, har hjerteklapp og er rød i fjeset her jeg sitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kan sende sms feil, og jeg har driti meg ut med langt mer alvorlige sms enn som så.

MEN, hva i helvete er det som feiler deg? SMS'en er da ditt minste problem med de åpenbare problemene du har.

Ærlig talt. Du sjekker skattelistene til eksen sin nye dame fordi du mistenker at hun er under 20 år?

Hvem i helvete er du til å gjøre noe sånt?

Nei, oppsøk psykolog, med mindre er du 16 år gammel og ikke vet bedre, men i og med at det er alderen på din eks sin nye dame som er problemet, så er det nærliggende å tro at du er godt oppe i 20-årene.

Og da har du større problemer enn en liten sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuups! Du har kort og godt driti på draget, og det er egentlig ikke så mye du kan gjøre for å ro deg i land. hva faen skulle du egentlig sjekke skattelistene for? hvis det er slutt mellom dere er det vel ikke akkurat ditt problem at jeta er 19? Og forskjellen på 19 og 20 er vel kanskje ikke så veldig stor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde vel ikke blande deg inn i hans gjøren og laden, det er jo slutt? Syns i grunnen du ikke har noe med hva han gjør eller hvor gammel hun er. Dessuten, 19 eller 20, hva spiller det for rolle, er det riktig for dem så vil det funke uansett; hvis ikke så blir det nok kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjeden er allerede skadd..... *retter*

Skaden er allerede skjedd! Og det er ingenting du kan gjøre for å rette det opp....eventuelle bortforklaringer til ham virker bare enda mer patetisk...

Slå på mobilen din igjen du, og motta det som eventuelt måtte komme som en "mann".

Og du..... det var ikke HELT ufortjent, når du "etterforsker" din ex' nye kjæreste......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan sende sms feil, og jeg har driti meg ut med langt mer alvorlige sms enn som så.

MEN, hva i helvete er det som feiler deg? SMS'en er da ditt minste problem med de åpenbare problemene du har.

Ærlig talt. Du sjekker skattelistene til eksen sin nye dame fordi du mistenker at hun er under 20 år?

Hvem i helvete er du til å gjøre noe sånt?

Nei, oppsøk psykolog, med mindre er du 16 år gammel og ikke vet bedre, men i og med at det er alderen på din eks sin nye dame som er problemet, så er det nærliggende å tro at du er godt oppe i 20-årene.

Og da har du større problemer enn en liten sms.

Man kan vel være nysgjerrig uten å ha så alt for store problemer vel SDD:) Jeg har faktisk sjekket skattelistene jeg, men av andre årsaker enn å finne alderen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jeg har tre ting å si om denne tabben din:

1) Det er dumt å blande seg i forholdet til x-typen din og hans nye flamme. Det har du INGENTING med. Kontroller sjalusien din på en annen måte.

2) Det hjelper ikke å slå av mobilen. Det er bedre å innrømme hele greia, å si det som det er. Det er klart han er forbanna - det har han all rett til.

3) Jeg har selv vært i samme situasjon, og jeg angret som en hund etterpå. Men jeg hadde i hvertfall ikke gått inn på skattelistene for å sjekke ut noen som helst. Du er jo helt nevrotisk, menneske!

Sorry, men det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man graver en grav...he he he...

19 eller 20, hvilken rolle spiller det for deg? Det er jo slutt mellom dere!

Problemet du bør konsentrere deg om og ta en diskusjon med eken på er om du er ferdig med ham eller ikke, du har dritte så innihelvete på draget , men kansje det er noe uavklart mellom dere?

Jeg hadde vært sinnsykt irritert men ikke overaska om jeg fikk en sånn sms. legg deg flat og snakk med ham om han tar kontakt, du har somsagt større problemer en en sleivete sms..kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel være nysgjerrig uten å ha så alt for store problemer vel SDD:) Jeg har faktisk sjekket skattelistene jeg, men av andre årsaker enn å finne alderen, hehe.

Jeg har også sjekket skattelistene, men denne jenta gjør det jo av rimelig merkelige grunner, og hun bør nok snarest søke hjelp.

Men det var ikke det at enkelte sjekker skattelistene for å finne ut hva folk tjener, som jeg synes var det hårreisende her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sjekket skattelistene, men denne jenta gjør det jo av rimelig merkelige grunner, og hun bør nok snarest søke hjelp.

Men det var ikke det at enkelte sjekker skattelistene for å finne ut hva folk tjener, som jeg synes var det hårreisende her :)

Å sjekke skattelister for å sjekke innkomst må jeg innrømme jeg finner heelt vanvittig det synes jeg sier mere om en persons grunnholdning til kjærlighet og forhold en om man i smerte og sjalusi driter seg ut.

Om en mann sjekka min lønn ville han fått avsjed på flekken( greit om det er noe han hadde spurt om) om en mann hadde sjekka innboksen ev. i smerte sendte en melding til en kompis ol. fordi han savner meg vil jeg kunne ha ommsorg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo le, men jaggu har du godt av dette. Det var da makan til nysgjerrighet og spredning av sladder. Hva var hensikten med denne sms meldingen? Har du noen god forklaring på det, bortsett fra å forsøke å drite han ut? Bare den handlingen sier jo litt om deg. Det er desverre litt sånn jenteting dette å spre sladder,...skravle, skravle, og atter skravle.

Jeg håper dette har vært en skikkelig lærepenge for deg.

Men du har fått nok pepper nedover her også ser jeg, så jeg tror neppe at innlegget ditt hjalp stort på flauheten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sjekke skattelister for å sjekke innkomst må jeg innrømme jeg finner heelt vanvittig det synes jeg sier mere om en persons grunnholdning til kjærlighet og forhold en om man i smerte og sjalusi driter seg ut.

Om en mann sjekka min lønn ville han fått avsjed på flekken( greit om det er noe han hadde spurt om) om en mann hadde sjekka innboksen ev. i smerte sendte en melding til en kompis ol. fordi han savner meg vil jeg kunne ha ommsorg for.

Man finner da vel ikke ut den reelle lønnen ved å sjekke skattelistene? Jeg sjekket skattelistene til flere i slekta mi for å finne ut eksakt fødselsdato, ser ikke noe galt i det! Og nå overasker jeg de med mail på bursdagen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som har skjedd er at nå Vet han hvor patetisk du har oppført deg.

Hva blir ditt neste trekk, sjekke dørmatten hennes for fotavtrykk for å finne skostørrelsen hennes :)

Men snakk om en ”Freudiansk glipp”, du skrev om han, tenkte på han, men skulle sende den til en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde du jaggu godt av å bli flau for osgå. Typen kommer garantert til å sitte der og være glad for at det ikke er dere mer. Det hadde i hvert fall jeg vært om noen jeg hadde vært sammen med hadde oppført seg såå barnslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt til bare.. Hva i alle dager var så mye verre med at hun er 19 enn om hun hadde vært 20? Er vel neppe noen forskjell på jenta de få mnd der.. Idiotisk oppførsel spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man finner da vel ikke ut den reelle lønnen ved å sjekke skattelistene? Jeg sjekket skattelistene til flere i slekta mi for å finne ut eksakt fødselsdato, ser ikke noe galt i det! Og nå overasker jeg de med mail på bursdagen! :-)

samme her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...