Gå til innhold

TABBE! Hjelp meg...


Gjest dumogteit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man finner da vel ikke ut den reelle lønnen ved å sjekke skattelistene? Jeg sjekket skattelistene til flere i slekta mi for å finne ut eksakt fødselsdato, ser ikke noe galt i det! Og nå overasker jeg de med mail på bursdagen! :-)

Hehehe.. og DOL'ere. da! *ferska* Åssen går det med bursdagslista DI? :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dumogteit

Jeg har også sjekket skattelistene, men denne jenta gjør det jo av rimelig merkelige grunner, og hun bør nok snarest søke hjelp.

Men det var ikke det at enkelte sjekker skattelistene for å finne ut hva folk tjener, som jeg synes var det hårreisende her :)

Jeg sjekket ikke listen for å finne ut alderen, han hadde sagt at hun var 20 og jeg hadde ingen grunn til å mistro det. Jeg sjekket den bare av nysgjerrighet for å finne ut mer om henne, hvor hun kom fra osv. Teit kanskje, men ganske normal kvinnelig nysgjerrighet.

Alderen fant jeg da tilfeldig ut.

Forøvrig er ingen perfekte, og mange kan gjøre dumme ting, særlig ved sjalusi og kjærlighetssorg.

Man trenger ikke komme med så krasse kommentarer om å søke hjelp osv bare pga en liten svakhet. Er du perfekt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. og DOL'ere. da! *ferska* Åssen går det med bursdagslista DI? :o)))

Der ga du meg en idé hehe.. neida, jeg vet bursdagen til de fleste dolerne som jeg kjenner ved navn, men kanskje ikke alle?

Bare pass dere! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dumogteit

Problemet du bør konsentrere deg om og ta en diskusjon med eken på er om du er ferdig med ham eller ikke, du har dritte så innihelvete på draget , men kansje det er noe uavklart mellom dere?

Jeg hadde vært sinnsykt irritert men ikke overaska om jeg fikk en sånn sms. legg deg flat og snakk med ham om han tar kontakt, du har somsagt større problemer en en sleivete sms..kansje?

Ikke større problemer enn normal sjalusi og kjærlighetssorg, + litt kvinnelig nysgjerrighet.

Jeg vet at det jeg gjorde var fryktelig dumt, men at enkelte mener jeg bør søke hjelp og at det er noe alvorlig som feiler meg synes jeg er litt for drøyt.

Snakk om å sparke en som ligger nede. Vet iallefall at jeg ikke gidder skrive innlegg om problemer her flere ganger, dersom jeg avslører den minste mennesklige svakhet kommer nok krasse kommentarer på løpende bånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dumogteit

Du kan bare ha det så godt. Det kunne vært min datter du skrev om!

Håper din datter vet bedre enn å involvere seg med nysingle eldre menn som trenger en "trøstejente"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekket ikke listen for å finne ut alderen, han hadde sagt at hun var 20 og jeg hadde ingen grunn til å mistro det. Jeg sjekket den bare av nysgjerrighet for å finne ut mer om henne, hvor hun kom fra osv. Teit kanskje, men ganske normal kvinnelig nysgjerrighet.

Alderen fant jeg da tilfeldig ut.

Forøvrig er ingen perfekte, og mange kan gjøre dumme ting, særlig ved sjalusi og kjærlighetssorg.

Man trenger ikke komme med så krasse kommentarer om å søke hjelp osv bare pga en liten svakhet. Er du perfekt kanskje?

Nope, jeg er på ingen måte perfekt, og man kan gjøre rare ting når man har kjærlighetssorg.

Det kom uansett ikke fram av innlegget ditt at det var sorgfølelser som gjorde at du handlet merkelig, og det eneste jeg forsto av innlegget var at du var fiksert på at han hadde skryti på henne ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper din datter vet bedre enn å involvere seg med nysingle eldre menn som trenger en "trøstejente"...

Hvorfor det? - kanskje hun er bedre enn deg vettø! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dumogteit

Nope, jeg er på ingen måte perfekt, og man kan gjøre rare ting når man har kjærlighetssorg.

Det kom uansett ikke fram av innlegget ditt at det var sorgfølelser som gjorde at du handlet merkelig, og det eneste jeg forsto av innlegget var at du var fiksert på at han hadde skryti på henne ett år.

Da skrev jeg enten et dårlig innlegg eller du tolket det feil.

Uansett hadde jeg ikke tenkt å utbrodere situasjonen rundt bruddet eller mine følelser, jeg fortalte bare konkret om denne tabbesituasjonen for å spørre om råd til den. Forventet selvsagt litt pepper, for det visste jeg at jeg fortjente, men synes du og noen andre gikk langt over streken i utmalingen av mine åpenbare "problemer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skrev jeg enten et dårlig innlegg eller du tolket det feil.

Uansett hadde jeg ikke tenkt å utbrodere situasjonen rundt bruddet eller mine følelser, jeg fortalte bare konkret om denne tabbesituasjonen for å spørre om råd til den. Forventet selvsagt litt pepper, for det visste jeg at jeg fortjente, men synes du og noen andre gikk langt over streken i utmalingen av mine åpenbare "problemer".

Men jeg tror ikke det er rare greine du kan gjøre, og du får bare forklare deg best mulig for din eks.

Enkelte meldinger havner der der de overhodet ikke bør havne, noe jeg har opplevd selv fra tid til annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dumogteit

Men jeg tror ikke det er rare greine du kan gjøre, og du får bare forklare deg best mulig for din eks.

Enkelte meldinger havner der der de overhodet ikke bør havne, noe jeg har opplevd selv fra tid til annen :)

Har snakket med ham nå, det gikk greit. Men han syntes selvsagt det var barnslig oppførsel, noe jeg er helt enig i, og spurte "hvem er det som OPPFØRER seg som en 19-åring av dere to???"

Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med ham nå, det gikk greit. Men han syntes selvsagt det var barnslig oppførsel, noe jeg er helt enig i, og spurte "hvem er det som OPPFØRER seg som en 19-åring av dere to???"

Uff...

Godt spørsmål..:)

Men hvis du sliter så fælt med dette bruddet, hvorfor har du ta kontakt med han?

Jeg mener.. hva med å holde han litt på avstand, i det minste til du også har gått videre med livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med ham nå, det gikk greit. Men han syntes selvsagt det var barnslig oppførsel, noe jeg er helt enig i, og spurte "hvem er det som OPPFØRER seg som en 19-åring av dere to???"

Uff...

*flire* ikke noe gøy å bli irettesatt når man gjør teite ting spesielt ikke når man vil være vill vakker og uoppnåelig,forstår godt at du sliter litt ikke gøy å bli bytta ut med en ny modell, men siden jeg vet at mine følelser for en person ikke forandrer seg selv om jeg kansje er sammen med en annen osv. gjelder dette også andreveien.

At han er sammen med henne handler lite om deg ja og din plass er ikke truet, det er alltid lett med nye forhold man får alt gratis, nå trenger han noe helt annet en deg for å komme over deg om du skjønner. det er når han finner en på din alder med felles grunnholdning etc. du skal bli redd for å bli bytta ut.

Det er vanskelig med brudd det eneste som kan forhindre/true din posisjon er deg...

Pust litt med magen og vis deg fra din mest fantastiske og veloverveide side, den beste hevn om du har behov for det er å være fantastisk og ha det bedre uten ham:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dumogteit

Godt spørsmål..:)

Men hvis du sliter så fælt med dette bruddet, hvorfor har du ta kontakt med han?

Jeg mener.. hva med å holde han litt på avstand, i det minste til du også har gått videre med livet ditt?

Du har nok rett i det.

Merker at jeg har brent på å forlange opplysninger om den nye kjæresten hans, nå som jeg vet det jeg vet skulle jeg gjerne ha visst - ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dumogteit

Godt spørsmål..:)

Men hvis du sliter så fælt med dette bruddet, hvorfor har du ta kontakt med han?

Jeg mener.. hva med å holde han litt på avstand, i det minste til du også har gått videre med livet ditt?

Du har nok rett i det.

Merker at jeg har brent på å forlange opplysninger om den nye kjæresten hans, nå som jeg vet det jeg vet skulle jeg gjerne ha visst - ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i det.

Merker at jeg har brent på å forlange opplysninger om den nye kjæresten hans, nå som jeg vet det jeg vet skulle jeg gjerne ha visst - ingenting...

Ta en pause fra han, og så går det over etterhvert.

Pause er nok det eneste som funker.

Ja.. og stikk ut, lev live, sjekk opp en og annen gutt, osv :)

Det funker også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de fleste her har vært litt strenge jeg da. Det er en tabbe jeg kunne gjort også det og det er flaut, men ikke verdens undergang. Tror nok ikke du steig i gradene hos han nå da:-)

Ser ikke hva som er så ille med at du har sjekka skattelistene, det er da fullt lovelig. Jeg har nå sjekka de selv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balooba

Håper din datter vet bedre enn å involvere seg med nysingle eldre menn som trenger en "trøstejente"...

Høres EGENTLIG ut som om det er du som trenger en trøstetype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...