Gå til innhold

Pasientvennlige tannleger i Trondheim


Gjest 10na =B

Anbefalte innlegg

Gjest 10na =B

Heisann!

Jeg har vanvittig tannlegeskrekk. Har akkurat mannet meg opp til å ringe tannlegen til en kollega av meg anbefalte, og selvsagt tok han ikke i mot nye pasienter. Han er fullbooket med de han allerede har. For et nederlag!!!! Nå må jeg manne meg opp igjen. Det er liksom ikke bare-bare å ta første og beste i Gule Sider, så har du noen oversikt over tannleger som "spesialiserer" seg på pasienter med tannlegeskrekk i Trondheim? F.eks. de som har lystgass og andre festlige remedier å lure oss som er så "skræmt"? All hjelp tas imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noor@lis

clive talbot har slike artige saker som lystgass og valium, han holder til i olav tryggvasonsgate i 8 etg, så håper du ikke har heisskrekk:) han er iallefall snill og grei, jeg har nemlig også tannlegeskrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du *sett* i Gule Sider? I Oslo-katalogen reklamerer tannlegene ofte med sine spesialiteter. Sjekk om det ikke er noen tannleger som har spesialisert seg i odontofobi. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Olav

De som har lystgassa står oppført i telefonkatalogen. Værre blir det når du ikke er villg til å betale en enorm sum for lystgass men likevel skulle ha hatt en hyggelig tannlege. Jeg slo bare opp på første og beste i telefonkatalogen og bomma totalt. Han var ikke hyggelig i det hele tatt, men hardhendt og brutal og sa/forklarte ingenting av hva han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei 10na=B

Jeg har skrevet en del om det å ha tannlegeskrekk i dette forumet. Kan du ikke søke på det ??

Du kan ringe tannlegeforeningen din der du bor, de kan gi deg råd og fortelle hvilke tannleger som tar seg spesielt av pasienter med dine problemer.

Lykke til.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av medisinske problemstillinger, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet. I forum besvarer vi utvalgte spørsmål i løpet av en til to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...