Gå til innhold

SEX - ingen grenser?


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Nå virker det som om folk har sex med hvem som helst, hvor som helst, når som helst, med hvor mange som helst.

Hvor går din grense og har dine moralske prinsipper forandret seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man burde vite å beskytte seg mot uønsket graviditet, og kjønnsykdommer. Og respektere andre mennesker, og ikke utføre overtramp.

Bortsett fra det, vel, grenser er til for å brytes:-)Innenfor trygge rammer vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Nå skal du ikke tro alt du leser. Det er selvsagt spennede å skrive/lese om folk som har sex "med hvem som helst, hvor som helst, når som helst, med hvor mange som helst". Det betyr ikke at alle lever slik.

Skrønehistorene lever i beste velgående, både her på DOL og ellers.

Morro det (så lenge publikum har evne til å ta alt med en klype salt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen grenser når jeg ikke er i ett forhold.

Når jeg har en kjæreste så er det selvsagt noe annet, og utroskap, etc, er selvsagt ikke i mine tanker.

Det eneste er jo at man i løpet av de senere årene kanskje har begynt å vurdere sine potensielle handlinger før man eventuelt gjør dem, og på den måten ikke ender opp med fyllenerver ut av et reine ville helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde vite å beskytte seg mot uønsket graviditet, og kjønnsykdommer. Og respektere andre mennesker, og ikke utføre overtramp.

Bortsett fra det, vel, grenser er til for å brytes:-)Innenfor trygge rammer vel å merke.

mine grenser går ved lyst, jeg har ikke sex for å søke bekreftelse, en mann skal kjenne meg og ha lyst på MEGog ommvendt. I et forhold er det ikke nødvendig med kjærlighetog elskov heletia da er kropp og kjønn også viktig, sports sex er heltklart en trivelig faktor når man har et grunnlag av respekt kjærlighet etc. og da er det få grenser for fantasi og utfoldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja..så mange grenser har jeg vel ikke, bortsett fra at jeg ikke er utro og ikke skader noen :) Utenom det så kunne jeg nok hatt sex diverse steder om bare min kjære ble med på det :)

Ellers så er nok min moral bedre nå enn den har vært før ja - heldigvis. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsetningen for meg er gjensidig lyst - og da i en større sammenheng enn et ons. Utover det så må det gjerne skje andre steder enn på soverommet. :-)) Men tror neppe jeg jeg er "heis-typen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen grenser når jeg ikke er i ett forhold.

Når jeg har en kjæreste så er det selvsagt noe annet, og utroskap, etc, er selvsagt ikke i mine tanker.

Det eneste er jo at man i løpet av de senere årene kanskje har begynt å vurdere sine potensielle handlinger før man eventuelt gjør dem, og på den måten ikke ender opp med fyllenerver ut av et reine ville helvete.

og en sur en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drøppert

Åja..

Sånne ting kan stort sett kureres med en pille :)

Er det en skummel måte å se det på? :)

Ja, det er vel det, men ser man ann folka så går det greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja..

Sånne ting kan stort sett kureres med en pille :)

Er det en skummel måte å se det på? :)

Ja, det er vel det, men ser man ann folka så går det greit!

kjønnsvorter syns ikke på folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Åja..

Sånne ting kan stort sett kureres med en pille :)

Er det en skummel måte å se det på? :)

Ja, det er vel det, men ser man ann folka så går det greit!

Ja det er en kjempe skummel måte å se det på!!

Ikke alt som kan kureres med en pille....

Herpes,Hiv er uhelbredelig!

lurt av deg å vurdere "regnfrakken" i ditt "utagerende" liv!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa du ikke i går mush73...

*gliser*

Ja, men i mellomtiden så har jeg hatt en traumatisk opplevelse som involverer maur og sex. Før denne hendelsen så var jeg en blåøyd, naiv og dum liten gutt, nå vet jeg bedre.

Neste blir sex i blåbærlyng, fargerikt og næringsrikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grensen går ved min mann,- men sted???? - - -tja - hvorsomhelst nårsomhelst, så lenge ingen andre er der :-)

...huff, det så feil ut det første der - som om grensen går FØR min mann, den gjør ikke det, grensen går ETTER *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...