Gå til innhold

SEX - ingen grenser?


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Ja, men i mellomtiden så har jeg hatt en traumatisk opplevelse som involverer maur og sex. Før denne hendelsen så var jeg en blåøyd, naiv og dum liten gutt, nå vet jeg bedre.

Neste blir sex i blåbærlyng, fargerikt og næringsrikt.

Spist kjeks i det siste da?

*fnis og lett rødmende kinn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spist kjeks i det siste da?

*fnis og lett rødmende kinn*

Hehe. Jeg har faktisk spist bra mengder med kjeks i det siste, for å kompensere. Men det er ikke lett, det er som å slukke en brann med bensin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en kjempe skummel måte å se det på!!

Ikke alt som kan kureres med en pille....

Herpes,Hiv er uhelbredelig!

lurt av deg å vurdere "regnfrakken" i ditt "utagerende" liv!

:)

Det er klart den vurderes!

Herpes er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde vite å beskytte seg mot uønsket graviditet, og kjønnsykdommer. Og respektere andre mennesker, og ikke utføre overtramp.

Bortsett fra det, vel, grenser er til for å brytes:-)Innenfor trygge rammer vel å merke.

Enig med du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...huff, det så feil ut det første der - som om grensen går FØR min mann, den gjør ikke det, grensen går ETTER *s*

eller noen sånt - grensen går i grunnen, både FØR, ETTER, OVER og UNDER min man....*pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gløm det! :-)

Var i ferd med å høres ut som en "disclaimer" som bedrifter bruker :)

"The author reserves the right not to be responsible for the topicality, correctness, completeness or quality of the information provided."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i ferd med å høres ut som en "disclaimer" som bedrifter bruker :)

"The author reserves the right not to be responsible for the topicality, correctness, completeness or quality of the information provided."

eller bare skylde på at en har mensen - går fint det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå virker det som om folk har sex med hvem som helst, hvor som helst, når som helst, med hvor mange som helst. "

Tro ikke alt folk eller media forteller. Media tjener grovt på historiene sine, de overdriver og lyver om de kan tjene mer.

"Hvor går din grense og har dine moralske prinsipper forandret seg? "

Min grense: Ved ektesengen og gjensidighet. Mine moralske prinsipper : Nei.

Andres etiske prinsipper: Folk som ikke skjønner etikk, må brenne seg før de fatter poenget. De burde i det minste tenke over følgene av uønsket graviditet og kjønnsykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...